Gå til innhold

Maria rusa?

Arctic

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Arctic skrev:

Ser fantastisk forlokkende ut

Det er sagt mange ganger her inne i flere tråder; det er godt vi er forskjellige.

• Like 2
Lenke til kommentar

Smaken er som baken sies det. Har du prøvd henne, eller vil du bare gjøre et poeng av at vi er forskjellige? Det vet jeg, så det var ikke spørsmålet mitt😊

• Like 2
Lenke til kommentar
40 minutter siden, Arctic skrev:

Har du prøvd henne, eller vil du bare gjøre et poeng av at vi er forskjellige?

Sorry, jeg har ikke vært borti henne. Det er bare det at vi er forskjellige, ser etter forskjellige aldre, kroppstyper osv.

Når det gjelder deg @Arctic, så jeg at du har spurt om ei dame helt i andre skalaen av det denne "Maria" er, da tenker jeg at du har en allsidig og god apetitt 🙂.

Endret av nelson2
  • Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
36 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Hun er fra Romania! 

Kun FYI

@Arctic jeg har heller ikke vært hos henne, men kan si at jeg ikke ville besøkt henne fordi det lyser Red Flags lang vei:

• Antakelig fra Romania eller et av landene langt i øst (overhodet ikke Portugal, kan kanskje bo i Spania)
  • Døgnåpen.  Betyr flere ting:
    • Hun har operatør
    • De er flere jenter i samme leilighet
    • Naboene legger merke til all trafikken til stedet og kan finne på å klage til onkel, særlig om det blir bråk i helgene
    • Det blir kø på badet
    • Det er ikke sikkert at du får et rent og tørt håndkle
    • Det er ikke sikkert at du får ha sex på et soverom, for der er det en annen kunde, kanskje du må bruke sofaen i stua
  • Stedet er oppgitt Oslo.  Om det er på Grunerløkka ville jeg absolutt ikke gått dit (har dårlige erfaringer med slike annonser i det området fra de siste par årene.
  • Prisnivået: Dette er bunnpriser for å ta sexmarkedet i hovedstaden.  Derfor tiltrekker det en del kunder som kanskje ikke er så vant til å kjøpe seksuelle tjenester av sexarbeidere.
  • Annonsen vil være åpen i 2-3 uker, så reiser hun hjem, eller videre til en annen by.

Bildene kan være ekte, av henne.  Kun oversminket og event. polert (Photoshoppet)  Høyde og vekt stemmer med bildene.  Jeg har ikke nevnt at dette er trafficking, men tanken er nær.

Hadde nok ikke skrevet alt dette om ikke @Aksel Hennie hadde gitt sin lille kommentar.  Tenker det er greit med all den forhåndskunnskap en kan få tak i for å kunne ta kvalifiserte valg som minsker risikoen for å bli tatt av onkel.  Om noen vil ha henne, så ta henne på outcall til et billig hotell i sentrum i stedet for å dra til horehuset.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Romania, jeg hadde henne i 2020 en gang. 

Var det i leiligheten på Grunerløkka i 1.etg og inn til høyre?  Badet er rett til høyre for inngangen 😅

• Like 2
Lenke til kommentar