Gå til innhold

Når du spruter mye !

Aksel Hennie

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, LoveOWO skrev:

Hva er det som gjør at det er så veldig forskjellig fra person til person? Noen mye, andre lite. 

Kommer an på hva du spiser, drikker og når du hadde sex sist.  Og det blir ikke mye mindre etter at en har tatt vasketomi (blitt sterilisert).  Mengden avtar noe med alder.  Arv er oxo en faktor.

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Endret av Tototre
Kjære venn, jeg glemmer deg ikke @223
  • Like 5
Lenke til kommentar

Har mannen nedsatt sædkvalitet, har han ofte nedsatt sink nivå. Sink er et av de næringsstoffene det som oftest er for lite av I vårt moderen kosthold. Det er svært viktig for dannelsen av sunne sædceller. Sink er viktig for dannelsen av testosteronet og produksjonen av sædceller. Så sink er viktig både for øke antall sædceller og bedre bevegeligheten. Dessuten er sink med på å redusere østrogen i mannlig kjønnsvev - som kan henge sammen med lavt antall sædceller. Så har du litt ekstra kilo på magen - ta sink! 

Sink finnes mye av i hode på sædcellen. Så hver gang en mann har utløsning, så mister han faktisk ca 5 mg sink..  Jern, folat og kaffe kan hindre opptak av sink, så ikke ta tilskudd samtidig med det. Mens C-vitamin bedrer opptaket.

• Like 6
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

En av de siste jeg var på besøk hos viste tydelig avsmak da jeg kom. Det var tydelig ut fra ansiktsuttrykket hennes at hun mislikte at det da kom ut mer enn det pleier. Hun gikk rett inn på badet og vasket det bort som om det var etsende syre hun fikk på seg. Svært turn-off.

• Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 27.11.2024 den 23.44, LoveOWO skrev:

Hva er det som gjør at det er så veldig forskjellig fra person til person? Noen mye, andre lite. 

Det må vel være produksjonen av "transportvæska" i prostata kjertelen som er forskjellig. Ei dame fortalte om sin venn. Omtrent som en brannslange i fitta, sa hun. Fitta stappfull. Jeg aner ikke hvor mye eller lite den enkelte produserer men av og til "renner det over". Som regel skynder hun seg å komme seg på badet med hånda over fitta for at det ikke skal renne ut når det er lenge siden utstyret har blitt tømt. Så er det jo forskjell på damenes evne til å ikke la det renne ut også, hvor stor plass har hun. 

• Like 3
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar