Gå til innhold

Hypotetisk spørsmål til @223 og andre

Tototre

Forumhypoteser  

18 stemmer

1. 1. Et levende forum trenger konflikter for å være interessant

• enig
      5
    • uenig, det tar bort fokus fra det viktiste
      11
    • uenig, det skremmer folk bort
      2
  2. 2. Forumet blir ikke bedre enn bidragene fra de som deltar, men noen burde vært sperret ut på livstid, fordi... (alle mulig)

• misbruker andres nick/logo/ etc. slik som @223 gjør
      8
    • misbruker bilder og personlig info, slik som ....
      12
    • misbruker plassen, dvs. skriver for mye som ikke har med temaet å gjøre, slik som mange, bla. @Tototre gjør
      3
    • stiller bare spørsmål om eskorter de ikke selv har besøkt
      4
    • de som ikke forstår hva forumet er, men som skriver vissvass likevel
      5
    • skriver på andre språk enn engelsk og norsk
      7
  3. 3. Hva vil du gjøre når det blir opprettet et nytt alternativ til forumet her?

• undersøke det nye stedet og se hvor mange brukere det får og hvordan det fungerer
      16
    • jeg vil ikke bli med over fordi det nok blir moderert, og det er jeg ikke interessert i
      2

Anbefalte innlegg

Har vært aktiv på forumet her med et eget nick i litt over et år.  Men var uregistrert bruker fra 2013, og medlem i det forrige forumet (bidro der under et annet nick) fram til det gikk under pga. emailskandalen.  Registrerte en bruker for å bli med på et GB i Oslo.  Noe som faktisk ble gjennomført.

Forstår jo at alle de som er i mot handel med sex gjør alt de kan for å ødelegge her på forumet, men så er det noen brukere jeg absolutt ikke kan fatt hvorfor de oppfører seg som de gjør.

@223 har hatt noen gode innlegg, og virker jo som om hen oxo kjøper sex, og er interessert i å bidra positivt til at andre oxo skal få gjennomført gode sextreff.  Hva er det da som gjør at @223 må terge meg og "late" som hen er meg? 

Forstår ikke vedkommende og andre med tilsvarende tendenser (ja, for det er mange av dere!) at dette ikke bare ødelegger for dere selv, men oxo for hele miljøet her på forumet?  Kan vi alle konsentrere oss om det vi liker best for å få kjøpt bedre kvalitetssex til bedre priser?

Jeg har en fæl liste med hele 23 ignorerte brukere.  Kan vi ikke være litt snillere med hverandre fram mot jul?  

ignorert271124.thumb.png.02cae7570ec05fb3a4eb914dd693c2eb.png

Med ønske om fred på jorden!

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

• Like 5
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Som alle andre forum handler det om akseptert adferd/normal høflighet/saklighet/kutyme.

Derav behov for admin eller moderatorer med en viss standing. Kanskje mangel på det blir dette forums skjebne.

Flott at ikke jeg er på svartelista di! Jeg synes du er en positiv kraft her.

Endret av daxi
  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
31 minutter siden, jegern skrev:

@Tototre synes jeg har drevet forumet her mer eller mindre, aktivitet = anmeldelser = bedre sextreff

Har nok ikke alltid fungert sånn, men det var nå hypotesen min for et år siden at bare det ble flere som skrev litt, egentlig om hva som helst, så ville det komme flere innom dette forumet.  Med flere daglige brukere antok jeg at det oxo ville bli flere som ville være villige til å dele.  Noe er rent psykologisk: Du føler deg ikke like utsatt og synlig når det er flere som gjør det samme som deg.  All mulig respekt, honnør og takk til dere som har skrevet anmeldelser jevnt og trutt siden 2013.  Dere har vært noen få, men standhaftige.  I år er det flere enn noen gang tidligere som deler.  For det meste nyttige ting.  Og det tror jeg fører til både bedre og tryggere sextreff.  Selv om hobbyen vår er ulovlig.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar