Gå til innhold

Hva slags forumbruker er du?

Tototre

Forumbruker  

18 stemmer

1. 1. Er du en horebukk? Enten hardcore, wannabe eller nysgjerrig.

• Ja
      17
    • Nei
      0
  2. 2. Hvilke av disse typene kjenner du igjen på forumet? (alle er mulig)

• Hardcore horebukk @Satyr m.fl.
      11
    • Wannabe
      4
    • Nysgjerrig på å kjøpe sex @TomX m.fl.
      7
    • Nettroll @223 m.fl.
      6
    • Onkel politi
      2
    • Sexarbeidere @Tid for Nytelse m.fl.
      9
    • Kjærester
      1
    • Halliker @JoeRoganJosh m.fl.
      4
    • Ottar og venstresiden @homserrr m.fl.
      4
  3. 3. Den største gruppen som leser på forumet er det uregistrerte. Hvem er de?

• sexkjøpere som ikke har registrert seg
      12
    • andre nysgjerrige
      5

Anbefalte innlegg

http://www.noresk.com er et nettsted som hovedsakelig har hatt fokus på sexhandel i Norge og utlandet.  Men uten en aktiv administrator som kan rydde i tråder, slette innlegg og advare mot misbruk i forhold til forumreglene, så har dette nettforumet utviklet seg til å bli vill vest.  Her er det plass til alle og enhver.  Og de rareste innlegg og meninger.  Prøver med en grovinndeling av de som leser (og noen få, ca 20% poster innlegg - av disse igjen er det 6 stykker som poster 80% av alle innleggene).

1. Horebukkene som har kjøpt sex mer enn tre ganger og som er interessert i å kjøpe mer sex.
  2. Wannabe sexkjøpere som utforsker og leser seg opp på området, men de har ikke kjøpt mer enn max et par ganger.
  3. Nysgjerrige på å kjøpe sex, men det er mye som holder dem tilbake.
  4. Nettrollene som har fritidsproblemer.
  5. Politi og andre offentlig ansatte, kanskje oxo private selskaper, som henter info her.
  6. Sexarbeidere av alle kjønn.
  7. Kjærester, samboere og koner som er nysgjerrige.
  8. Halliker og bakmenn som vil fremme sine jenter, straffe kunder og plage konkurrenter.
  9. Kvinnegruppa Ottar og alle på venstresiden som vil fjerne kjøp og salg av sex.

Jeg tror at @223 er et nettroll som har kjøpt sex noen få ganger, og formatet her på forumet passer ikke helt til hvordan hen ellers lever livet sitt.  Derfor er det en del frustrasjon over at jeg bidrar med ting som hen ikke uten videre vil applaudere.  

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

• Thanks 1
Lenke til kommentar
53 minutter siden, Tototre skrev:

Halliker og bakmenn som vil fremme sine jenter, straffe kunder og plage konkurrenter.

Nå syntes jeg du drar alle under en kam, alle halliker er ikke slemme.
Noen halliker kan være romantiske, generøse og hensynsfulle.
En hallik vil alltid ditt beste, og vil motivere deg til å klatre fjell.

Nå som det er sagt, så er jeg ikke hallik.
@SolanGundersen er ikke egentlig solan gundersen fra flåklypa.
@jegern er mest sannsynlig en ekte jeger.
@Aksel Hennie er mest sannsynlig Aksel Hennie.  

• Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
14 timer siden, skinstaad skrev:

Er terskelen for horebukk så lav som 3 altså :ph34r:

Den må settes et sted.  Har oxo tidligere fått kritikk for å sette den for lavt.  Forklaring: Første besøk er testdrive.  Andre besøk tar du for å se om første besøk var virkelig, og noe du har lyst til å gjøre.  Fra tredje kjøp er du i ferd med å bli hekta.  

Burde kanskje tatt med at alle tre besøkene må innen det samme kalenderåret?

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Endret av Tototre
223 svindleren
  • Like 1
Lenke til kommentar