TomX Skrevet November 26 Share Skrevet November 26 Kanskje jeg må spørre jenter liksom er du 20/25 år vil du gjøre en massasje på meg. Kanskje litt dumt siden en kan bli 👮🏻♂️anmeldt for det også uff hva skal en gjøre 😢 1 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 26 Share Skrevet November 26 48 minutter siden, TomX skrev: Kanskje jeg må spørre jenter liksom er du 20/25 år vil du gjøre en massasje på meg. Kanskje litt dumt siden en kan bli 👮🏻♂️anmeldt for det også uff hva skal en gjøre 😢 Jeg synes du skal gå for dette. Det er en glimrende ide. Det er ikke forbudt å spørre om massasje. Hold oss oppdatert på hvordan det går. Gjerne med bilder også. 3 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet November 26 Forfatter Share Skrevet November 26 9 minutter siden, Idaws skrev: Jeg synes du skal gå for dette. Det er en glimrende ide. Det er ikke forbudt å spørre om massasje. Hold oss oppdatert på hvordan det går. Gjerne med bilder også. For nok ikke lov og ta bilde av fremmede Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet November 26 Share Skrevet November 26 @TomX Prøv snapchat, er noen tråder her på forumet som kan hjelpe deg komme i gang med det. Se på nicket om det er noen som åpenbart tilbyr massasje++. 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 27 Share Skrevet November 27 19 timer siden, TomX skrev: For nok ikke lov og ta bilde av fremmede Bilder av deg selv. Etter at du har spurt fremmede jenter på gata om penismassasje. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet November 27 Forfatter Share Skrevet November 27 3 timer siden, Idaws skrev: Bilder av deg selv. Etter at du har spurt fremmede jenter på gata om penismassasje. Ja sånn for og se hvor fornøyd jeg er liksom ? Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 29 Share Skrevet November 29 På 27.11.2024 den 15.44, TomX skrev: Ja sånn for og se hvor fornøyd jeg er liksom ? Noe sånt........ Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg