Gå til innhold

Skremmende mange sexarbeidere gjør det ikke av lyst

VargVeum

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, HerrSerr skrev:

Det står ingenting i den saken om at sexarbeiderne var tvunget eller ikke gjorde dette av eget initiativ.

Rettsaken foregår nå. Saken skjedde for noen år siden. 
De fleste kvinnene sa vel at de hadde blitt lurt mener å huske (at de skulle jobbe for rike nordmenn men endte opp i et 24 timers bordell uten mulighet til å avvise kunder), mens noen få var tvunget. 

• Like 2
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/norge/xl/avslorte-hemmelig-bordell-i-oslo-1.16009497

Politiet mener minst tre kvinner har blitt tvunget til å selge sex, og dermed er ofre for menneskehandel.

– Politiet mener at de har blitt utnyttet til prostitusjon, blant annet ved vold og trusler. Det er noe politiet etterforsker nå og som en del av denne saken, sier Andenæs.

De prostituerte har forklart at de reiste til Norge frivillig, men politiet mener likevel nettverket har utnyttet kvinner i en sårbar posisjon.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, tutti skrev:

Rettsaken foregår nå. Saken skjedde for noen år siden. 
De fleste kvinnene sa vel at de hadde blitt lurt mener å huske (at de skulle jobbe for rike nordmenn men endte opp i et 24 timers bordell uten mulighet til å avvise kunder), mens noen få var tvunget. 

Kan godt være de har sagt det, men det står ingenting i saken om dette.

Og rent praktisk, hvordan skal to personer og en vaktmester tvinge 150 kvinner i en bygård til å drive med sexarbeid mot sin vilje 24 timer i døgnet? Enten er saken oppblåst eller så mangler noen grunnleggende detaljer i beskrivelsen av hva som har skjedd og hvem som er involvert.

Lenke til kommentar
3 minutter siden, tutti skrev:

https://www.nrk.no/norge/xl/avslorte-hemmelig-bordell-i-oslo-1.16009497

Politiet mener minst tre kvinner har blitt tvunget til å selge sex, og dermed er ofre for menneskehandel.

– Politiet mener at de har blitt utnyttet til prostitusjon, blant annet ved vold og trusler. Det er noe politiet etterforsker nå og som en del av denne saken, sier Andenæs.

De prostituerte har forklart at de reiste til Norge frivillig, men politiet mener likevel nettverket har utnyttet kvinner i en sårbar posisjon.

Der har vi det. tre av 150 hevder vold og trusler. Majoriteten kom frivillig, men politiet mener likevel de er ofre fordi de er "i en sårbar posisjon". Og så fokuserer en bare på den 1/50 del som hevder seg utsatt for vold, og mikser inn resten (49/50) i dette, bare fordi liksom ikke sant.

Endret av HerrSerr
Lenke til kommentar
1 minutt siden, HerrSerr skrev:

Kan godt være de har sagt det, men det står ingenting i saken om dette.

Og rent praktisk, hvordan skal to personer og en vaktmester tvinge 150 kvinner i en bygård til å drive med sexarbeid mot sin vilje 24 timer i døgnet? Enten er saken oppblåst eller så mangler noen grunnleggende detaljer i beskrivelsen av hva som har skjedd og hvem som er involvert.

Godt mulig. Vi får vel vite mer når rettsaken er over. 

Tror vi alle er enige at det verste som finnes er kvinner som er tvunget til å prostituere seg. Hele greia skulle vært avkriminalisert da man kan få på plass kontrollmekanismer som hindrer halliker og annet pakk å drive. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, HerrSerr skrev:

Der har vi det. tre av 150 hevder vold og trusler. Majoriteten kom frivillig, men politiet mener likevel de er ofre fordi de er "i en sårbar posisjon". Og så fokuserer en bare på den 1/50 del som hevder seg utsatt for vold, og sauser inn resten i dette 49/50.

Jada det er tre kvinner som er tvunget i prostitusjon. Det er forferdelig og disse folka fortjener å bli hivd i fengsel. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, tutti skrev:

Jada det er tre kvinner som er tvunget i prostitusjon. Det er forferdelig og disse folka fortjener å bli hivd i fengsel. 

Hvis det stemmer så er det selvsagt forferdelig, som du sier ovenfor så får vi muligens vite mer når rettssaken er over.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, tutti skrev:

Tror vi alle er enige at det verste som finnes er kvinner som er tvunget til å prostituere seg. Hele greia skulle vært avkriminalisert da man kan få på plass kontrollmekanismer som hindrer halliker og annet pakk å drive. 

Ja.

Lenke til kommentar

DB avdekket halliknettverk i Norge, hvor annonseringen bl.a. skjer på RE.

https://www.dagbladet.no/nyheter/halliker-samarbeider-i-flere-byer/78033142

Bekymringsfullt, spør du meg. Og i rettssaken som pågår nå sitter hallikene igjen med over halvparten av inntektene. Så selv om det er frivillig, så er svaret fra mange av de som kommer fra fattige kår, at de gjør dette for å livnære familien hjemme. Samtidig sitter de igjen med en brøkdel av inntekten. 

Så la meg slå et slag for den skandinaviske eller vest.europeiske sexarbeideren dersom behovet melder seg.  For det er litt pikksnodig bokstavlig talt, at i henhold til mange av anmeldelsene av kvinnene hvor de fleste besøkene er på 30 min eller 1 time, så får de nesten alle superorgasmer på den korte tiden. Og i henhold til anmelderen, så beskrives det som om man har kjent hverandre hele livet, selv om man bare var der 30 minutter, og man i mange tilfeller heller ikke hadde et felles språk å kommunisere på.. 🤣

Vet ikke hvorfor jeg plutselig kom på Besseberg og hans Ewa som også var en kjempeinteressant personlighet selv om Besseberg ikke var i stand til å prate en eneste fullstendig setning med henne. 🤣

Men verden vil bedras, og vi mannfolka lar oss lure.

Så la meg til slutt slå et slag for den norske, svenske eller danske sex-arbeideren. Da skjønner vi i alle fall språket de snakker. Selv om vi kanskje sliter litt med dansken. 🤣

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Og om jeg kun velger de 17 rike/vestlige landene på RE, så sitter jeg igjen med 164 sexarbeidere av 1190. Så over 1000 kommer fra ikke-vestlige land. Men orgasme etter et tøm-og-røm besøk på 30 minutter får de jammen meg nesten alle sammen. Så vi nordmenn må faen meg ta være litt av noen super-elskere. Selv føler jeg meg litt undermåls nå som bruker lengre tid enn 30 minutter på å hisse opp og lirke en orgasme ut av en kvinne på Club Fantasy..... Men kanskje de bare er mindre kåte enn de på RE? 😇🤣😎😁

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg nekter å jatte med når kunder forteller meg om og klager over erfaringer med billige utenlandske eskorter som var i dårlig humør, slitne, delte incall-sted, var slurvete med hygiene, hva enn. Det er tegn på at hun kanskje ikke har det så greit. Men likevel gikk du inn og fullførte besøket, fordi du skulle ha ditt. 

Det står respekt av å snu i døren når du føler noe ikke stemmer eller virker shady.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

For de aller fleste kvinner er det å være en hore deres verste mareritt. Undersøkelser viser at kvinner ser på 80% av menn som fysisk uattraktive. Jeg vil anta at menn som kjøper sex stort sett befinner seg i denne gruppen. 

Så nei - hora synes ikke du er kjekk. Hun trives ikke med å ligge med deg og hun gleder seg ikke til å treffe deg igjen. 

I beste fall er hun så avstumpet at hun klarer å koble ut og se på det som en fysisk handling på lik linje med å male en vegg eller skifte dekk på en bil. Men det skal godt gjøres.

I verste fall må hun ruse seg både før og under akten - samt for å klare å sove om nettene. Traumer og selvmord følger i kjølvannet av den enorme belastningen det er å skulle ha ekle nerder og feite gamle gubber inne i seg flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar

Dette er jo ikke akkurat noe nytt. 

Er det virkelig noen som tror at det vi gjør blir mottatt med glede? Nei! De gjør det for penger. Slik har det alltid vært. Det er en jobb. 

Men noen er flinke til å gjøre jobben og andre ikke. Og noen skal overhodet ikke gjøre denne jobben. 

Vår oppgave er å gjøre jobben deres på en god og overbevisende måte. 

Jeg ønsker ihvertfall ikke å presse meg på ei jente som ikke ønsker / klarer denne jobben. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Vi får ta med brettspill og vin på neste besøk.

Sjakk er populært, både i Ukraina og Kina 👍 Kanskje ikke en dum idé, å spille sjakk istedenfor en slapp massasje etter første cum?

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslomann77 skrev:

For de aller fleste kvinner er det å være en hore deres verste mareritt. Undersøkelser viser at kvinner ser på 80% av menn som fysisk uattraktive. Jeg vil anta at menn som kjøper sex stort sett befinner seg i denne gruppen. 

Så nei - hora synes ikke du er kjekk. Hun trives ikke med å ligge med deg og hun gleder seg ikke til å treffe deg igjen. 

I beste fall er hun så avstumpet at hun klarer å koble ut og se på det som en fysisk handling på lik linje med å male en vegg eller skifte dekk på en bil. Men det skal godt gjøres.

I verste fall må hun ruse seg både før og under akten - samt for å klare å sove om nettene. Traumer og selvmord følger i kjølvannet av den enorme belastningen det er å skulle ha ekle nerder og feite gamle gubber inne i seg flere ganger om dagen.

Rettssaken vil kanskje gjøre det klart hva som var årsaker til at at disse ukrainske (eller påstått ukrainske) kvinne kom til Norge for å selg sex.  Regner med at det var mange årsaker.  Så kan vi ta en titt på dem og se hvorfor det fins sexarbeidere.  For noen har det nok vært et valg en gang.  Det virket kanskje lurt, eller som en enkel måte å tjene penger?

Det er vel ingen horekunder som er i født i forrige årtusen som ikke forstår det du skriver @Oslomann77 ?  Men likevel syns jeg det er godt og viktig at du skriver det.  Oxo vi som er eldre enn 24-åringene kan noen ganger bli lullet inn i fantasiene som sexarbeiderene forteller oss.  Dette er en viktig del av handelen.  Fortryllelsen av at Askepott blir prinsesse for et kort øyeblikk, bare motsatt.  Jeg tror at alle sexarbeiderne jeg kjenner ville valgt et annet yrke imorgen om de fikk noe som var nesten like godt betalt.  Og da ville de sluttet å ta imot mine penger.

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Oslomann77 skrev:

Enda så er dere her inne jævla griser.

Om kvinnen er 23 eller 43 spiller for øvrig ingen rolle. Ser flere her inne tror at bare fordi man har en "fast gledespike" så er man moralsk overlegen ovenfor de som ligger med de unge ukrainske jentene. Skal lete i rettspapirene når denne saken er ferdig og poste navn på hele jævla gjengen. 

Endret av homserrr
Lenke til kommentar
6 timer siden, homserrr skrev:

Om kvinnen er 23 eller 43 spiller for øvrig ingen rolle. Ser flere her inne tror at bare fordi man har en "fast gledespike" så er man moralsk overlegen ovenfor de som ligger med de unge ukrainske jentene. Skal lete i rettspapirene når denne saken er ferdig og poste navn på hele jævla gjengen. 

Kjør på!

Lenke til kommentar

Kjenner ikke saken.., men menneske handel er årsaken til at vi har en lov som gjør våre kunder til kriminelle..

Loven burde vært nyansert.. ved å spesifisere, er jeg sikker på at mange av kundene ville ringt inn tips hvis de kom over noe som virket shady. Nå har de jo ikke den muligheten, for da kan de selv bli arrestert for å være kunde.

Det er en synd og skam at kvinner blir presset i yrket.., det er absolutt ikke for alle.. At jeg brenner broer for fremtidige forhold, er en ting. Som en voksen dame er jeg inneforstått med det, og noen øyeblikk kjenner jeg litt på det.
Men, jeg har vært gift i 25 år og føler meg helt ferdig med forhold, selv nå, snart 3 år etter at forholdet endte. Jeg føler at nå er det på tide å satse på meg selv, fremfor en ny kjærlighet. Har slått meg til ro med korte gledes treff med herlige menn jeg ellers trolig aldri ville møtt, mens jeg får kontroll på økonomien og nærmer meg mitt mål mot en fremtid i varmen med kjæledyr i et kunstnerliv med besøk av venner og familie. At jeg, når jeg blir for gammel, noe jeg trodde jeg skulle være før jeg startet, vil jeg ikke være noen ønsket partner for noen, plager meg ikke. Jeg ser ikke for meg noen mann ved min side uansett 🤷‍♀️ Det eneste jeg kommer til å savne er det ville sexlivet, men etter noen år i forhold, dør jo uansett sexlivet og kosen, dermed er det ikke store tapet uansett. I mellomtiden nyter jeg treffene til det fulle 🔥 gleder meg til ethvert treff. Vet at mannen begjærer kroppen min så mye at han er villig til å betale en god slump med penger, som jeg trenger, for å være med meg ♥️ Mmmm! Nå DET er tenning det 🔥

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
På 25.11.2024 den 19.29, VargVeum skrev:

Man bør kanskje vurdere å prioritere norske sexarbeidere.  Det er skremmende mange som er underordnet en hallikmafia: https://www.nrk.no/norge/halliknettverk-avslort_-solgte-sex-for-over-50-millioner-kroner-1.17138223

En årsak til at det fins et marked for utenlandske, billige sexarbeidere er sexkjøpsloven av 2009.  Den har nok gjort at mange av de norske heller jobber som semiprofesjonelle innen nettdating/sugardating m.m. hvor de treffer menn.  Og så tilbyr de egentlig mye av det samme som eskorter uten å regne seg selv som det.

Flertallet av brukerne har på forumet foretrekker ikke norske eskorter.  For de er vanligvis dyrere.  Eldre.  Mer erfarne.  Er på et fast sted.  Mange trekker fram at den eneste fordelen de har er at de snakker norsk.  Du peker på en annen fordel, nemlig at de er tryggere å handle hos.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 26.11.2024 den 1.30, homserrr skrev:

Siden du også er her inne, så får vi vel da lov til å kalle deg også for en jævla gris. Velkommen opp i bingen!

• Thanks 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
På 11/25/2024 den 8:27 PM, HerrSerr skrev:

how are two people and a janitor going to force 150 women in an apartment building to engage in sex work against their will 24 hours a day? Either the case is inflated or some basic details are missing in the description of what has happened and who is involved.

While a pimp cannot legally force someone to work 24 hours a day, they may resort to illegal and unethical tactics like blacklisting the worker within the industry, preventing them from finding work with other agencies. They might even go as far as to publicly share the worker's personal information, including passport details, on websites associated with sex work.
Does anyone remember a Chilean woman with short hair who was working in Norway and listed as Belgian? She was reportedly active in Bergen, Trondheim, and Tromsø. I believe there was a link to her profile shared here previously.
There was a discussion about her on Telegram. Apparently, she refused to work late hours, accepted many clients, took time for personal appointments like getting her nails done, and wanted to have a day off. This angered her pimp, who retaliated by posting her personal details and private conversations online.

• Sad 2
Lenke til kommentar