Gå til innhold

Det er en jente på burger King

TomX

Anbefalte innlegg

Det er en jente som jobber på burger King 
Som jeg tror kan passe til penis massasje hun har tar alltid på seg lilla hansker og munnbind når hun ser meg kan det være et bra tegn ? 

• Haha 4
Lenke til kommentar

Jeg så en jente som stod i en disk under Norway Cup.  Hun solgte supporterutstyr.  Da jeg kom nærmere så jeg at hun ikke var så pen i understellet som jeg trodde likevel, så jeg mistet lysten til å kjøpe Man U, siden jeg er Liverpoolfan.

• Haha 6
  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Høres ut som jeg skal starte en salong på hc toalettet på burger king.
Folket har talt.

Drop in eller bestille time. Alle er velkommen.

Dette blir litt som en pop up shop.

Gleder meg til Brennpunkt har en reportasje fra Burger King Gol om at det foregår noe uhumske aktiviteter på HC toalettet. 

• Like 3
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Chen skrev:

Gleder meg til Brennpunkt har en reportasje fra Burger King Gol om at det foregår noe uhumske aktiviteter på HC toalettet. 

Ja, den reportasjen blir fin.  Vi får tipse dem om at det ikke kun er på Burger King at det skjer seksuell aktivitet på HC: Universitetsbiblioteket på Blindern, McDonalds, div. kjøpesentre og videregående skoler.  Det vil være nok av informanter og materiale å fylle opp et timesprogam med.  Kanskje det kan bli en hel serie?  Og det ender vel med dovakter alle steder.

Lenke til kommentar
57 minutter siden, Chen skrev:

Det har jeg ikke noe problem med, vi har vært åpne hele veien.
Vi er i dialog med burger king om å få pusset opp toalettet.
Prøve å få til en løsning med dusj og massasje benk i samme rom.

Burger king kommer til å tjene på kunder som venter.
Det er en vinn vinn situasjon.

Endret av JoeRoganJosh
  • Haha 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Chen skrev:

42 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, den reportasjen blir fin.  Vi får tipse dem om at det ikke kun er på Burger King at det skjer seksuell aktivitet på HC: Universitetsbiblioteket på Blindern, McDonalds, div. kjøpesentre og videregående skoler.  Det vil være nok av informanter og materiale å fylle opp et timesprogam med.  Kanskje det kan bli en hel serie?  Og det ender vel med dovakter alle steder.

Det er vel mer Dagblad+ saker dette her...

Med den rekken over her så er det nok stoff til en hel serie i romjulen

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, TomX skrev:

Det er en jente som jobber på burger King 
Som jeg tror kan passe til penis massasje hun har tar alltid på seg lilla hansker og munnbind når hun ser meg kan det være et bra tegn ? 

Kanskje hun synes du trenger en dusj! 

Eller kanskje du har synlige tegn på herpes som hun vil beskytte seg mot! 

Har du noen diagnoser? 

Endret av Idaws
  • Like 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Idaws skrev:

Kanskje hun synes du trenger en dusj! 

Eller kanskje du har synlige tegn på herpes som hun vil beskytte seg mot! 

Har du noen diagnoser? 

Bare autisme med det er kun i hjernen da 

• Like 3
Lenke til kommentar
På 24.11.2024 den 13.51, JoeRoganJosh skrev:

Vi er i dialog med burger king om å få pusset opp toalettet.
Prøve å få til en løsning med dusj og massasje benk i samme rom.

@Tototre du har jo erfaring med røranlegg, vil du være medpimp? Jeg kan være sekretæren som tester ut fasilitetene

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, jegern skrev:

@Tototre du har jo erfaring med røranlegg, vil du være medpimp? Jeg kan være sekretæren som tester ut fasilitetene

Benken bør være elektrisk med hev og senk da 😊

• Like 3
Lenke til kommentar