Ox1 Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 (endret) Har med jevne mellomrom etterlyst mer utfyllende informasjon om Gooddy i diverse tråder knyttet til thaimassasje. Jeg opplever at den høye trafikken og de stadige endringene i fokus i disse trådene gjør at etterlysningene mine drukner i andre henvendelser og/eller uvesentligheter. Så derfor starter jeg en tråd her spesielt dedikert Gooddy. Håpet mitt er at noen som har besøkt denne vakre skapningen kan formidle hvilke begrensninger (eller mangel på begrensninger) som gjelder hos Gooddy. Så er det selvfølgelig veldig interessant med informasjon om prisnivået på den eventuelle utvidede menyen. Anyone?? Endret November 23 av Ox1 3 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet November 24 Forfatter Share Skrevet November 24 Det er to medlemmer her på forumet som inviteres til å opplyse oss uinnvidde om utvalg og priser hos Gooddy: @Roppen mer enn antydet tidligere i år at Gooddy er besøkt På 17.4.2024 den 10.00, Roppen skrev: Gooddy er vel vært å besøke. Korrekte bilder og god i engelsk. Nydelig kropp, også etter klærne er borte. Tilbyr alt, og er du hyggelig og grei får du veldig god service. Reiser visstnok hjem fredag For ikke å snakke om @Key unlock med sitt lille bidrag i sommer På 5.7.2024 den 18.52, Key unlock skrev: Gooddy er ekte og har en lang meny med liten skrift. Stedet ligger nesten midt i gågata i Moss, så man bør nesten ta på seg parykk og late som om en skal ha neglebehandling. 😅 Middels pris for FP. Noe mer detaljert svar dukket aldri opp fra disse to, så nå håper jeg at de kan vise sann giverglede og oppdatere oss andre på Gooddy's goodies 😏 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet November 24 Share Skrevet November 24 Se i min review tråd: Gaggballs review 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg