Julle Skrevet November 28, 2024 Share Skrevet November 28, 2024 Ingen som har besøkt henne? Siter Lenke til kommentar
softisn Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 Enig, nesten for bra om det stemmer. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar
Nor90 Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 Noen som har møtt henne og vil dele erfaringer? Siter Lenke til kommentar
Dabeast Skrevet Januar 28 Share Skrevet Januar 28 Kanskje profilen er en slags felle for kunder. Lukter politiet. Siter Lenke til kommentar
BjørgvindBjørn Skrevet Januar 31 Share Skrevet Januar 31 Har møtt alice i bergen for noen mnd siden. Hun leverte gfe med dfk, owo og cim. Leverte helt greit. Hun snakker norsk litt gebrokent men lett å forstå. En av de første spørsmålene jeg fikk då jeg kom inn døren var om jeg kunne skaffe henne medisin (reseptbelagt) jeg synest det var utrolig turn off. hun virket litt fjern og snakket om noe fleinsopp. men ja tjenester leveres. Men ikke noe jeg vil møte igjen for å si det slik. Hun er også noen kilo tyngre nå enn når bildene ble tatt. 1 4 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 (endret) På 28.1.2025 den 21.39, Dabeast skrev: Kanskje profilen er en slags felle for kunder. Lukter politiet. Da har du dårlig luktesans. For politiet i Norge legger ikke slike feller. De har ikke lov. Dessuten har de andre ting å drive med. Drap, voldtekt, vold, ran osv. Endret Februar 7 av Idaws 4 Siter Lenke til kommentar
nilsie123 Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 På 28.1.2025 den 20.39, Dabeast skrev: Kanskje profilen er en slags felle for kunder. Lukter politiet. det er å strekke strikken for langt. de spaner nok på noen adresser. og hukker tak i kunder når de drar. men de legger ikke ut falske annonser. journalister og ranere derimot... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg