Gå til innhold

Alice

dyret

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har møtt alice i bergen for noen mnd siden. Hun leverte gfe med dfk, owo og cim. Leverte helt greit. Hun snakker norsk litt gebrokent men lett å forstå. En av de første spørsmålene jeg fikk då jeg kom inn døren var om jeg kunne skaffe henne medisin (reseptbelagt) jeg synest det var utrolig turn off. hun virket litt fjern og snakket om noe fleinsopp.

men ja tjenester leveres. Men ikke noe jeg vil møte igjen for å si det slik. Hun er også noen kilo tyngre nå enn når bildene ble tatt. 

• Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
På 28.1.2025 den 21.39, Dabeast skrev:

Kanskje profilen er en slags felle for kunder. Lukter politiet. 

Da har du dårlig luktesans. For politiet i Norge legger ikke slike feller. De har ikke lov. 
Dessuten har de andre ting å drive med. 
Drap, voldtekt, vold, ran osv. 

Endret av Idaws
  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 28.1.2025 den 20.39, Dabeast skrev:

Kanskje profilen er en slags felle for kunder. Lukter politiet. 

det er å strekke strikken for langt. de spaner nok på noen adresser. og hukker tak i kunder når de drar. men de legger ikke ut falske annonser. journalister og ranere derimot...

Lenke til kommentar