Tigeren45 Skrevet November 22 Share Skrevet November 22 Hær er en fin plass og anmelde jenter som er på nettet Bare gå inn på ditt fylke å skriv. https://eskortejenter.net/reviews.html Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet November 22 Share Skrevet November 22 18 minutter siden, Tigeren45 skrev: Hær er en fin plass og anmelde Har du opplevd at det redigeres der? Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet November 22 Share Skrevet November 22 Enkel plass å skrive noe, i alle fall. Ingen innlogging, så halliker og eskorter kan enkelt skrive om seg selv eller konkurrenter. Har jo oxo hørt rykter om at han som driver nettstedet går inn og redigerer etter ønske fra sexarbeidere som vet om siten. Typisk side hvor du skriver negativt raskere enn positivt. Pleier å sammenligne det som står der med her på forumet og RE. Er det for mye avvik så er det eskortejenter jeg stoler minst på. 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet November 22 Share Skrevet November 22 Jeg har brukt Stjerneportalen flere ganger, men har aldri lagt inn anmeldelser på RE. Har bare prøvd å melde falske annonsører der, men systemet og Admin der er helt håpløse. Derfor jeg spør om det redigeres på Stjerneportalen, jeg har lagt inn anmeldelser der som har blitt borte, og har tenkt at her er det koblinger mellom annonsør og drivere av Stjerneportalen. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg