Gå til innhold

Hatt på tur 2 (uten å få tur)

Tototre

Førsteinntrykket  

5 stemmer

1. 1. Hva legger du først merke til når du treffer en person for første gang? (mulig å svare alle)

• vet ikke
      0
    • øynene
      2
    • håret
      0
    • ansiktet
      4
    • høyde og kroppsbygning
      4
    • klærne
      2
    • hodeplagg
      1
    • fottøy
      0
    • armbåndsur
      0
    • smykker
      0
    • sminke
      0
    • alt det over
      0
    • annet
      0
  2. 2. Opplever du at førsteinntrykket stemmer med det du siden opplever av personen?

• ja
      0
    • nei
      4
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Fedoraen er min eldste hatt. Har faktisk en til som jeg byttet til meg mot alkohol i et land hvor alkoholen er rådyr (dvs. like dyr som i Norge). Shit, jeg har ofte bruk alkohol som betalingsmiddel i arabiske land. Og fått gode dealer hver gang. Syns jeg, da.

Min nyeste hatt er oxo den mest oppsiktsvekkende. Det er en flosshatt som er pyntet av en kvinnelig avantgarde-kunstner. Så du må tenke litt sånn elton-john-stil, uten at jeg tror jeg har homofile tendenser av den grunn. Har ikke hatt den med på horebesøk ennå. Men her på forumet er den allerede blitt kjent som «hallikhatten». Vel, den har vært på hodet til en sexarbeider, men hatten var for stor, så hun forsvant inni. Hun elsker den hatten. Det liker jeg. Selv om det ikke er sikkert at det er sant. Jeg er jo en premieokse for henne, om jeg skal si som sant er. (Først skrev jeg pengeokse, men det hørtes rart ut. Tenkte så pengetyr, men endte opp med det tredje alternativet).

OK, hallikhatten gir innpass på restauranter og klubber. De tror jeg er en kjendis. Resten av antrekket er ganske normalt, nøkernt. Mangler bare spaserstokken.

Da forumet ble spammet og gikk i lås for kort tid siden skulle jeg måte en annen forumbruker på en pub på Oslo S. Vedkommende skulle komme med __ og ___ for gjenkjennelse. Jeg skulle ha hallikhatten. Siden jeg er paranoid så avtalte jeg møte med @ZezeeRealBack en time før. For å ha backup, siden jeg har hatt kaffe med henne tidligere. Altfor mye spenning i å møte ukjente. Et kvarter før avtalt tid kom det en kar, bestilte en øl, og satte seg ned. De neste 20 minuttene kom det ingen andre menn med de avtalte kjennetegnene. Jeg tekstet en av mine faste gledespiker på WA og ba om råd. «Du er gal som holder på med dette!» var svaret. Ikke det rådet jeg håpet på. Hun jeg hadde truffet før hadde måttet melde avbud. Så satt jeg der alene.

Etter fem minutter til tok jeg mot til meg. Gikk bort til mannen jeg trodde var formumedlemmet jeg skulle møte, så han i øynene, og snakket engelsk: «Do you know what this is?» og viste han hallikhatten. Han sa det var en hatt. Feil svar. Nordlending. Snakket litt til med han for å være sikker, og det var garantert ikke han. Må ha tenkt at jeg var en merkelig kar. Det er jeg nok oxo.

• Haha 5
Lenke til kommentar

Jeg måtte sende en PM til @ZezeeRealBack for å oppklare nå.  For hun visste ikke om at jeg skulle møte en annen en time etter henne.  Men sånn er det å være paranoid.  Jeg vil gjerne ha ryggdekning.  Sitter alltid med ryggen mot veggen i et hjørne.

Lenke til kommentar