Gå til innhold

135 cm og 140 cm

Jodkek

Anbefalte innlegg

Spennende!  Book et treff med en av dem og fortell at du vil ta med tommestokk fordi du er opptatt av høyde.  Jeg bruker å gjøre det når jeg kjøper sex av de som er over 180 cm.  Det har vært god sex alle tre gangene!  Uten besøk blir det bare synsing fra vår side.  Det kan være knøttsmå møbler i rommene hvor bildene er tatt.

• Haha 6
Lenke til kommentar

Tror disse jentene er fra Tyskland. Hvis det er de samme så møtte jeg hu ene i Danmark for tre år siden. Da sto det 135cm og 140cm på et A4 ark på inngangdøra til leiligheten. Spesiell opplevelse. 

Hu ene så egentlig helt vanlig ut med unntak av at hun var veldig kort. Hun andre hadde litt mer dvergete preg over seg 😅

Endret av tutti
  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, tutti skrev:

Tror disse jentene er fra Tyskland. Hvis det er de samme så møtte jeg hu ene i Danmark for tre år siden. Da sto det 135cm og 140cm på et A4 ark på inngangdøra til leiligheten. Spesiell opplevelse. 

Begge har +45 som er landkoden til danmark. Hvordan var opplevelsen ? Verdt å prøve ? 😊

• Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Jodkek skrev:

Begge har +45 som er landkoden til danmark. Hvordan var opplevelsen ? Verdt å prøve ? 😊

Alt var med kondom og det var ikke noe spesielt egentlig med sexen. Men jeg glemmer det aldri.
Det er noe med ei berte på under 40kg med svære silikonpupper som du kan hive rundt. Var bare en spesiell opplevelse. 

Det er hu som kaller seg Lizzy som het Mia tror jeg. Det var noen tråder om henne på eroguide.dk 

Endret av tutti
  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, tutti skrev:

Alt var med kondom og det var ikke noe spesielt egentlig med sexen. Men jeg glemmer det aldri.
Det er noe med ei berte på under 40kg med svære silikonpupper som du kan hive rundt. Var bare en spesiell opplevelse. 

Det er hu som kaller seg Lizzy som het Mia tror jeg. Det var noen tråder om henne på eroguide.dk 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/176719-mia-135m/?tab=comments#comment-1560459

https://www.eroguide.dk/forum/topic/177699-lilly-135m-på-amager/?tab=comments#comment-1567186

https://www.eroguide.dk/forum/topic/152623-kommer-mia-igen/?tab=comments#comment-1394452

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Spennende!  Book et treff med en av dem og fortell at du vil ta med tommestokk fordi du er opptatt av høyde.  Jeg bruker å gjøre det når jeg kjøper sex av de som er over 180 cm.  Det har vært god sex alle tre gangene!  Uten besøk blir det bare synsing fra vår side.  Det kan være knøttsmå møbler i rommene hvor bildene er tatt.

Det er svært få damer over 180 som ikke er transer

• Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

Det er svært få damer over 180 som ikke er transer

Sier du det 😂

Det fins oxo en klubb i Norge for kvinner over 180 cm, så det er altså mulig.  Men jeg kan nok ha tatt feil en gang. 

• Haha 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, PepperOni skrev:

Tull og tøys…jeg kjenner flere.

Sorry jeg var litt kort 😏Jeg mente på RE. På >180 cm søk får jeg typisk opp Eva, en med skrivefeil på 1700 cm, og 10 transer.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, jegern skrev:

Sorry jeg var litt kort 😏Jeg mente på RE. På >180 cm søk får jeg typisk opp Eva, en med skrivefeil på 1700 cm, og 10 transer.

Aha skjønner😝

• Like 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, tutti skrev:

Hu ene så egentlig helt vanlig ut med unntak av at hun var veldig kort. Hun andre hadde litt mer dvergete preg over seg 😅

Hei @tutti, hvem av Dilan og Lizzy som så «vanlig ut» og «dverg-aktig» ut?

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, RoarStrand skrev:

Hei @tutti, hvem av Dilan og Lizzy som så «vanlig ut» og «dverg-aktig» ut?

Lizzy er ikke dverg som de på kort og lovende. Hun har noen av trekkene spesielt ved hoftene og rompa mener jeg å huske. 
Nå skal det sies at det var tre år siden jeg var med hu, og jeg ble nesten satt ut av hvor liten hun var. 
Noen får ta turen og komme med en feltrapport.

Endret av tutti
  • Like 1
Lenke til kommentar

Ut fra bildene på RE, så ser det vel ut som at Lizzy er den som er litt "dverg-aktig" Artig om man kunne betale pr. løpemeter, eller kg. pris.

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar