Gå til innhold

Spansk (språk/oversetter)

LoveOWO

Anbefalte innlegg

Noen som er stiv i spansk? Jeg har en stiv en til å putte inn i en spansk talende jente. 

Vet det finnes google translate. 

Jeg har en avtale i morgen, og jeg vil ha en skikkelig deilig sloppy blowjob. Som gjerne varer en stund før det blir knulling. 

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 21.11.2024 den 14.02, LoveOWO skrev:

Noen som er stiv i spansk? Jeg har en stiv en til å putte inn i en spansk talende jente. 

Jeg har en avtale i morgen, og jeg vil ha en skikkelig deilig sloppy blowjob. Som gjerne varer en stund før det blir knulling. 

Expand  
Soy bueno en español. Estaría feliz de estar contigo para traducir simultáneamente de forma continua. ¿Tenemos un trato?

• Thanks 1
Lenke til kommentar
  På 21.11.2024 den 14.02, LoveOWO skrev:

Expand  

Nød lærer naken kvinne å spinne...

Tilbudet på berter i Oslo lærer SolanG å snakke spansk :-)

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  På 21.11.2024 den 18.47, LoveOWO skrev:

Det hjalp meg ikke så mye 😄😄

Expand  

På 21.11.2024 den 17.27, SolanGundersen skrev:
Soy bueno en español. Estaría feliz de estar contigo para traducir simultáneamente de forma continua. ¿Tenemos un trato?

Expand  

Jeg er god i spansk. Jeg vil gjerne være med for å simultanoversette for deg. Har vi en avtale? :-)

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  På 21.11.2024 den 19.57, Tototre skrev:

Deres første trekant/threesome/menage de troi sammen 👍

Formoder jeg? 

Expand  

Nei, nei. Kun med som oversetter :-)

Til nød kan jeg hoppe inn og vise om ordene mine ikke strekker til :-)

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  På 21.11.2024 den 21.56, jegern skrev:

Jeg har faktisk tatt spanskkurs siste året, nettopp for å kunne prate med eskortene uten google translate 

Expand  

@jegern, kan du holde et lynkurs for oss andre her inne, slik at vi kan imponere latina-damene vi besøker på deres språk?

• Like 1
Lenke til kommentar
  På 23.11.2024 den 11.19, Langbein skrev:

@jegern, kan du holde et lynkurs for oss andre her inne, slik at vi kan imponere latina-damene vi besøker på deres språk?

Expand  

Ser at det blir nok stoff/er et behov for en egen episode om KOMMUNIKASJON med gledespiker i Håndbok for horekunder.  Der vil det etter det jeg forstår kunne være mange forskjellige som vil kunne bidra.  Er det forresten noen her som kan TEGNSPRÅK og ESPERANTO?

Lenke til kommentar
  På 21.11.2024 den 21.56, jegern skrev:

Jeg har faktisk tatt spanskkurs siste året, nettopp for å kunne prate med eskortene uten google translate 

Expand  

Men hva sier spansklæreren din om setninger og fraser du ønsker å lære for å bruke til damene?

Hen blir ikke mistenksom når du er over gjennomsnittet interessert i anatomi på spansk?

• Haha 1
Lenke til kommentar
  På 23.11.2024 den 19.57, SolanGundersen skrev:

Men hva sier spansklæreren din om setninger og fraser du ønsker å lære for å bruke til damene?

Hen blir ikke mistenksom når du er over gjennomsnittet interessert i anatomi på spansk?

Expand  

Husker ikke så mye fra kurset nå, men det var god stemning.DALLE2024-11-2400_44.27-Ablack-and-whitecartoonishclassroomscene.TheteacherisaprettyyoungLatinawomanelegantlydressedstandingconfidentlyatthefrontofthe.thumb.webp.a7151ed99d6cc1d4ce24801dfee6cbe5.webp

Gjett hvem som er hvem?

• Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar