mhm Skrevet November 20 Share Skrevet November 20 Miia holdt til i nærheten av Lillestrøm stasjon. Å finne frem var så som så, men det var nok jenta på bildene. Jeg opplevde at hun hadde en svært maskulin fremtoning og fikk følelsen av at hun heller ville gjøre noe annet etter at pengene ble overlevert. Hun var rask med å nevne ting som kostet ekstra, og det virket ikke som hun hadde lest noe særlig om hva jeg ønsket i forkant av møtet. Utseendemessig har hun veldig fin kropp, men personligheten trekker kraftig ned. På grensen til et ubehagelig møte. Kommer ikke til å besøke igjen. 8 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet November 20 Share Skrevet November 20 Takk for den. Ut fra responsen du så langt har fått her ser vi alle at dette er god, nyttig og interessant info du kommer med. Jo tidligere vi får slike poster om sexarbeidere som knirker, jo enklere blir det for andre å gjøre sine valg. Det du har rapportert gjør nok at mange velger henne bort. Jeg kan likevel tenke meg å besøke henne fordi du sier hun ligner bildene. De andre, negative tingene er psykologi i praksis. (les kommunikasjon) 3 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet November 21 Forfatter Share Skrevet November 21 8 timer siden, Tototre skrev: Takk for den. Ut fra responsen du så langt har fått her ser vi alle at dette er god, nyttig og interessant info du kommer med. Jo tidligere vi får slike poster om sexarbeidere som knirker, jo enklere blir det for andre å gjøre sine valg. Det du har rapportert gjør nok at mange velger henne bort. Jeg kan likevel tenke meg å besøke henne fordi du sier hun ligner bildene. De andre, negative tingene er psykologi i praksis. (les kommunikasjon) Godt mulig hun reagerte negativt ved noe ved meg og at andre får en hyggeligere opplevelse. Så ja, gikk mye på kommunikasjonen. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg