Gå til innhold

Eskorte på ordentlig

Gjest

Anbefalte innlegg

Uvant problemstilling følger. En venn av meg er invitert på skole-reunion, med ledsager. Han er 45 år, single og gruer seg. Han vil møte folk som ertet ham den gangen og han har ikke ordnet seg med familie og millioninntekt, for å si det sånn. Han har tenkt å holde seg borte, men vi snakker om det.

Derfor: Hvis jeg skulle ordnet "ledsager" for ham, hvem av de norske damene hadde fikset en sånn situasjon? Altså norsk, ikke altfor mye yngre enn ham, i stand til å kle seg alminnelig (ikke se ut som en sexarbeider) men likevel sexy nok, og få folk til å heve øyenbrynene og tenke at han hadde klart å få seg dame, ass.

Hun må være smart nok til å håndtere situasjonen troverdig, snakke med folk og være nær og kjærlig overfor mannen hun er i følge med. Dette er en lørdag fra 18-19-tiden - og det burde være mulig å hoppe av festen i 22-23-tiden.

Dette er i Oslo, jeg kjører og bringer. Jeg har ikke snakket med kompisen min om sex som avrunding, så dette er i utgangspunktet å være følge/eskorte i et selskap.

Lenke til kommentar

Kan jo være noen her inne som er villig til å låne bort dama/kona si for noen tusenlapper en kveld :-)

Amatørskuespillerforeningen? Selg det inn som en audition for en rolle i en slags film eller serie.

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Iflg mine kunder ser jeg ut som jeg knapt er fylt 40.

jeg har vært slik eskorte ved flere anledninger. Elegant fremtoning og diskret hengivende, nok til at de andre ser jeg elsker mannen og til at de kan forestille seg at vi har mye moro sammen, men uten å være i nærheten av vulgær.

Det krever en del forberedelser for at det skal være troverdig, hvertfall et par timer før med planlegging av hva historien vår er, samt 3-4 timer før vi trekker oss tilbake. 
Totalt tar det mellom 6 og 10t.

ikke billig forestilling, men veldig troverdig.

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Se her nå, @Griffelen

Det er bare å legge jobben ut på anbud her på Noresk.

Ser ut som du allerede har ei som kan tenke seg å legge inn et tilbud :-) 

Hvor mye kan du tenke deg å legge ut på kameraten din? Dette ville jo være den perfekte "snart 50-årsgaven" til ham :-)

(Gav selv en god kamerat (nei, ikke meg selv) fly tur/retur London inkludert hotell + vip-billetter til et premier league-lag i "rundt år"-gave. Det ligger vel omtrent i det samme prisleie vil jeg tro :-)

Endret av SolanGundersen
la til gaveinfo
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

Iflg mine kunder ser jeg ut som jeg knapt er fylt 40.

jeg har vært slik eskorte ved flere anledninger. Elegant fremtoning og diskret hengivende, nok til at de andre ser jeg elsker mannen og til at de kan forestille seg at vi har mye moro sammen, men uten å være i nærheten av vulgær.

Det krever en del forberedelser for at det skal være troverdig, hvertfall et par timer før med planlegging av hva historien vår er, samt 3-4 timer før vi trekker oss tilbake. 
Totalt tar det mellom 6 og 10t.

ikke billig forestilling, men veldig troverdig.

Takk for godt svar. Jeg avklarer med hovedpersonen. Nå blir det alvor og han må bestemme seg. Jeg er litt spent på hva det blir til. Sender PM.

Lenke til kommentar
31 minutter siden, Griffelen skrev:

Takk for godt svar. Jeg avklarer med hovedpersonen. Nå blir det alvor og han må bestemme seg. Jeg er litt spent på hva det blir til. Sender PM.

Bare en liten risikovurdering;

hva om noen av de andre som er på re-unionen har vært på besøk hos den han tar med seg?

• Haha 3
Lenke til kommentar

Synes kompisen din skal droppe det og eie livet han lever. Ingen bryr seg mer enn du selv om du har millioninntekt. Er du en reflektert oppegående mann med meninger, som er lykkelig og tilfreds så er det det som teller. 

Om kompis ikke klarer smile av livet, ville jeg jobbet med det fremfor å tøffe meg på en reunion..

• Like 4
Lenke til kommentar

@trenbro500 Fake it till you make it :) Det er kraft i det og.

Klart, har man bare jobbet på mcdonalds hele livet er det vanskelig å fake toppleder stilling med yacht og privatfly, og drømmedame som @Tid for Nytelse

Det er dette som er den viktige jobben, forberede livsløgnen!

Hvem vet, kanskje det går troll i ord og dette vil fungere som hans nye start her i livet?

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg syns at @Tid for Nytelse har en fin forståelse av hva dette dreier seg om.

Ellers er jeg oxo ledig, kan føre meg dannet i slike sammenhenger, og sikkert sette en pikant tilleggsdimensjon til de andres tidligere erfaringer med han.  Han kan velge om jeg skal være ektefelle eller annet.  Og jeg tar ikke mer enn 250 kr/t for oppdrag som dette. 

PS

Han kan få velge hvilken hatt jeg skal ha

Endret av Tototre
Hatt
Lenke til kommentar
43 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Vis noen kjenner henne igjen, så har de antageligvis noe å skjule.

Ja, de som kjenner henne igjen har noe å skjule, det er sant.

Men illusjonen brister...

Lenke til kommentar
56 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Ja, de som kjenner henne igjen har noe å skjule, det er sant.

Men illusjonen brister...

Det kan vel ikke være så mange?  Og et av to vil skje:

1) tøft at du tør å ta henne med hit.  Jeg har oxo hatt henne. 

2) han sier ikkeno men er misunnelig på deg og lurer på om han selv ville ja våget det om han ikke var opptatt. 

Lenke til kommentar