Gå til innhold

Hatt på tur (får tur)

Tototre

Mann med hatt  

15 stemmer

1. 1. Hva er mest deg?

• når jeg har noe på hodet er det vanligvis en fedora
      1
    • når jeg har noe er det en caps
      2
    • når jeg har noe er det en lue
      6
    • når jeg har noe er det en cowboyhatt
      2
    • når jeg har noe er det en flosshatt
      0
    • når jeg har noe er det en bowler
      1
    • når jeg har noe er det en sixpence
      1
    • bruker ikke hodeplagg for herrer og horekunder
      2
    • vet ikke
      0
  2. 2. Har du hatt hodeplagg som eskorter eller massøser har hatt i sine hender (og f.eks. prøvd på seg selv)?

• ja
      5
    • nei, men det er en av mine seksuelle fantasier
      2
    • nei
      6
    • ja, mange ganger
      1
    • vet ikke
      0
    • nei, jeg bruker ikke hodeplagg, bare kondom
      1

Anbefalte innlegg

Siste incall jeg hadde var til en bolig hvor hun kom ut på verandaen for å vinke meg inn til døra. Minutter før hadde jeg meldt at jeg ville komme gående med en hatt på hodet. Faktisk en fedora, som ble kjøpt i den evige stad for omtrent et decennium siden.

Det første året var fedoraen i nærheten av Bislett stadion. Måtte vente utenfor på gata mens den russiske eskorten der inne gjorde seg ferdig med kunden før meg. I naboinngangen var det vernissasje med mange hatter, champagneglass og pene kjoler, denne solfylte aprildagen. Jeg blandet meg med dem mens jeg ventet. Russeren hadde det travelt. Kundene stod visst i kø. Det ble første gangen en eskorte gav prostatamassasje for å få meg til å komme raskere. Ja, det virket!

Så ble fedoraen med til Budapest. Fire dagers opphold. Tre besøk til en luksuseskorte som bodde i et penthouse i en blokk med dørvakt nede. Tror nok at hun jobbet for noen andre, men sexen var deilig. Fra andre besøket innførte hun en teknikk som gikk på at hun runket meg hele tiden. Når vi ikke hadde annen sex. Altså når vi snakket sammen. Når jeg gikk, og var i dusjen, så fulgte hun med, og gav handjob. Det gjorde jo at jeg kom fort når hun ble penetrert. Siste kvelden står hun naken foram meg når jeg skal gå. Hun tar hatten på, spinner rundt. Holder den foran ansiktet. Prøver den igjen, og spør: Kan jeg få denne? Nei, det kunne hun ikke.

Noen år etter har jeg vært hos favoritteskorten min på Kolbotn. Hun henter hatten min for å gi den til meg, tror jeg. Nei, hun holder den tilbake. Legger den ene armen over puppene, og med den andre holder hun hatten foran fitta. Hatten skjuler alt. Nesten som Eva som skjulte seg med et fikenblad. Hun poserer. Leker med hattens plassering. Jeg blir kåt igjen.

I den siste incallen som historien startet med, blir jeg spurt om jeg vil ha te eller kaffe før vi har sex. Takker ja til en kopp te. Men vi drikker reiser hun seg og henter hatten min. Denne er fin, sier hun. Kan jeg prøve den på? Hun har ennå ikke kledd av seg, og det viser seg at hun kler den. Fargen er god til kjolen hennes, selv om hun ikke har undertøy under. Men den er litt for stor. Hun spør om noen har bedt om å prøve hatten før? Det er derfor jeg deler historien om fedoraen min nå.

81RVTA3UkRL._AC_UY1000_.thumb.jpg.d89c00e12ae9d3f8d1bab6c632c8ff97.jpg

Endret av Tototre
Bilde
  • Like 1
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
12 minutter siden, daxi skrev:

Artig at du deler dette. Har selv noen kule hatter, men har enn så lenge ikke benyttet dem i denne typen tjeneste.

Jeg er kanskje en artig og omgjengelig kar, eller har vært det tidligere? 

I dag hadde jeg en sein lunsj (igjen) med en av de fire faste gledespikene.  Hun tittet bak i bilen og spurte: Hvor er hatten? 

Følte ikke akkurat for å bruke den i dag siden vi skulle et nytt, ukjent sted for oss begge. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Vi dro til en hotellrestaurant og parkerte i byggets garasje.  Fra bilen til restauranten gikk vi innendørs, og det var sånn sett et greit valg å droppe hatten. 

Lunsjen var svært god.  Etterpå tok vi heisen opp i toppetasjen, gikk innover korridorene og klinte som tenåringer 😅 Har gjort en avtale med henne om å gjenta på samme sted i nær framtid. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Å oppføre seg som fjortiser igjen, er noe av det jeg liker med eskorter. Det burde egt være et selvstendig kriterie når vi anmelder. 
Ikke at Frk eskorte må være ung, men om kjemien gjør at man smaker på det å føle seg ung igjen. 

• Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Exitmann skrev:

Å oppføre seg som fjortiser igjen, er noe av det jeg liker med eskorter. Det burde egt være et selvstendig kriterie når vi anmelder. 
Ikke at Frk eskorte må være ung, men om kjemien gjør at man smaker på det å føle seg ung igjen. 

Ja, det er noe med det å slippe seg løs, så langt en våger.  Ser at det kommer noen andre i korridoren.  Ah, ukjente.  Fritt fram.  Beføle utenpå klærne, kysse og oppføre seg, ja, kanskje som fjortiser igjen 😂

Blikkene til de to 35-årige kvinnene på leting etter rommet sitt var ubetalelig.  Denne gangen tilbød jeg meg ikke å hjelpe. 

• Haha 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, daxi skrev:

Har selv noen kule hatter, men har enn så lenge ikke benyttet dem i denne typen tjeneste.

For noen år siden, før korona, gikk jeg oftere på horebesøk med en av hattene på.  Og hadde med en pose med en jakke.  På vei ut fra besøket hadde hatten kommet ned i posen og jakken på.  Så paranoid er, eller har jeg vært.  Sånne handlinger har hjulpet. 

Etter hotellunsjen, når jeg og eskorten gikk i korridoren i toppetasjen, svarte jeg henne når hun spurte hvordan rommene ser ut : skal jeg gå ned i resepsjonen og be om å få se et rom?  Og at vi får prøve det en halvtime? 

Hun lo så tårene trillet. 

Endret av Tototre
Sitat
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Da lunsjen gikk mot slutten måtte jeg på toalettet.  Hun hadde samme behov, men sender meg av gårde først for å finne veien på dette stedet.  Ganske langt å gå.  Overraskende design og kvalitet.  Forteller henne dette når jeg er tilbake, så hun tar med mobilen for å ta noen flotte bilder. 

Damer på do tar tid.  Tisse.  Vaske seg.  Ordne sminken.  Ny påføring av parfyme. 

Hun overrasker meg siden jeg sitter med ryggen til.  Legger armene rundt halsen min, bøyer seg fram og kysser.  Glemt er den lille ventetiden. 

Hvem er det som sier det er kjedelig med faste gledespiker? 

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Hvem er det som sier det er kjedelig med faste gledespiker? 

Iallfall ikke jeg. Har to faste og det syns jeg er veldig greit. De vet hva jeg vil ha og hvordan jeg vil ha det (god husmorsex) og jeg vet hva de vil ha (penger).

Vinn vinn.

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Langbein skrev:

Iallfall ikke jeg. Har to faste og det syns jeg er veldig greit. De vet hva jeg vil ha og hvordan jeg vil ha det (god husmorsex) og jeg vet hva de vil ha (penger).

Vinn vinn.

Du har virkelig forstått det @Langbein!  Etter det omtalte dobesøket så snakket vi litt om hvor mange ganger jeg har betalt henne for sex.  Jeg nevnte et antall ganger, og hun kunne være enig i tallet, selv om hun mente det var mer.  Men det forklarte jeg ville blitt for kostbart om jeg hadde vært så mange ganger hun trodde.  Har jo oxo en del andre jeg treffer. 

Så sier jeg at dette på en måte kan sees på som en investering fra min side.  Er du fornøyd med investeringen? spør hun.  Selvsagt er jeg det.  Ellers slutter jeg bare å legge igjen penger hos deg.  (Har ingen planer om det med det første).

• Like 2
Lenke til kommentar