Gå til innhold

Thaimassasje! @Tototres kort-kurs om massasjesalonger

Tototre

Thaimassasje er digg!  

9 stemmer

1. 1. Hvilke påstander kan du si deg enig i? (alle er mulig)

• jeg liker å gå til ukjente thaisteder for å se hva som er mulig å få kjøpt
      3
    • jeg går til kjente og ukjente thaisteder for å kjøpe
      6
    • jeg går kun til kjente thaisteder (der jeg vet på forhånd at jeg får kjøpt)
      0
    • jeg går kun for massasjen
      0
    • jeg går for massasje og runkejobb (HJ)
      2
    • jeg hater thaisteder, men oppsøker dem likevel
      1
    • jeg syns det er altfor dårlig tilbud på de fleste thaistedene
      1
    • jeg er fornøyd med tilbudene på thaistedene jeg har vært
      2
    • jeg besøker aldri thaisteder
      2

Anbefalte innlegg

Det er mange horekunder som besøker thaimassasjesalongene rundt omkring i verden, oxo i Norge, med håp om å få kjøpt seksuelle tjenester. I Norge er det ikke vanlig at de annonserer åpent med dette. Derfor kan en aldri vite med om det er mulig å få. Ofte er det noen kulturelle koder som må utveksles før tilbudet eventuelt kommer. I tillegg fins det alle de kundene som ikke er interessert i sex, men som går til salongene for å få en, forhåpentligvis god, massasje.

Opplevelsene vil selvsagt variere fra person til person, og det som jeg har opplevd er ikke nødvendigvis overførbart til alle andre. Men mange års erfaring med å besøke thaisteder for sexkjøp har gitt noen erfaringer. Så håper jeg at du fyller ut med dine opplevelser i denne tråden, slik at vi får en større kunnskapsbase å hente fra.

Dette er om å besøke en thaimassasjesalong for å kjøpe sex:

1. Du har vanligvis valget mellom dropin eller forhåndsbestilling. Noen steder tar kun de som har bestilt på forhånd. Fordelen er at du vanligvis blir sluppet inn til avtalt tid, og det er mindre sannsynlig at du møter andre kunder (om det ikke er et stort sted).

2. Du betaler for massasjen på forhånd. Her er det greit å betale med kort, for dette er en lovlig tjeneste, og dermed får du oxo et alibi for at du er der i det ærendet. Noen steder er det liten forskjell på 30 minutter og 1 time, så da er det ofte like greit å kjøpe en time. Det gir tid til mer sex om det er på menyen.

3. Du får spørsmål om du vil dusje. Vel, har du vært på do og driti siden forrige gang du dusjet, så sier du alltid ja takk til dusj. Ellers så spør du egentlig alltid om å få dusje. Det betyr mindre knirk hos massøsen. Det er oxo et signal til henne om at du kanskje er interessert i extra (sex). Legg deg naken på magen på massasjebenken. Heng håndkledet på en knagg, eller over en stol. Om stedet har egne rutiner, så kan det være at massøsen legger noe over baken din når hun kommer inn. De fleste gjør det ikke.

4. Hun starter massasjen. Litt forskjellig hvordan denne utvikler seg. Ofte blir det konsentrert aktivitet rundt rumpe, penis og testikler. Litt sånn tilfeldig, kan det kanskje virke som, men dette er helt bevisst beføling for at du skal få lyst på å kjøpe sex hos henne. Så her er det bare å nyte, Jeg spiller vanligvis med så godt jeg kan. Løfter på baken. Dytter pikken ned mellom lårene når jeg ligger på magen. Ja, mens hun ser på. Og ofte går hun langt videre i dette forspillet. Så langt er det inkludert i massasjeprisen. Fram til nå har jeg oxo gjort flere forsøk på å beføle henne. Ta tak i trusekanten om mulig. Noen få ganger sier hun stopp.

5. Du snur deg rundt når hun er ferdig med å massere ryggen. Noen ganger fortsetter massasjen 5-10 minutter til, inntil hele kroppen har fått en gjennomgående massasje. Om det har vært en tydelig beføling som du har gitt uttrykk for at du liker, så spør hun nå om hun skal fortsette å ta på penis. Utspillet er ditt.

6. Nå har du kommet til forhandlingspraten. Den kan foreløpe omtrent slik:

• Hva tilbyr du?
  • Hva ønsker du?
  • Jeg ønsker alt om jeg får det til riktig pris
  • Du kan få alt
  • Tror jeg har 1000 kr i lommeboka.  Hva gir du for det?
  • Du får BJ uten (owo)
  • Vil ha deg naken når du gjør det, er det mulig?
  • Kanskje...
  • Vent litt, la meg se hva jeg har.  Her er det 1300.  OK?

Etter denne forhandlingsrunden endte jeg faktisk opp med bj (owo) hun naken, 69, full sex på massasjebenken og stående ved siden av.  Totaltida med henne inne på rommet ble tre kvarter.  Denne herligheten kostet 1800 kr.

Noen andre episoder i 223s kort-kurs:

https://www.noresk.com/forum/emne/10303-prute-ned-prisen-1-223s-kort-kurs/

https://www.noresk.com/forum/emne/10304-prute-ned-prisen-2-223s-kort-kurs/

https://www.noresk.com/forum/emne/10323-pengeoverleveringsritualet-223s-kort-kurs-til-et-bedre-horekundeliv/

Endret av Tototre
@Tototre
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • Tototre changed the title to Thaimassasje! @Tototres kort-kurs om massasjesalonger