Griffelen Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 Jeg hørte noe forleden som gjorde meg nysgjerrig. En dame jeg kjenner litt, som jeg hadde et på/av-forhold til for mer enn tiår siden, fortalte at hun på omtrent samme tid hadde besøkt et thai-sted i nærheten av Carl Berners plass, der hun gjennom noen måneder hadde fått erotisk massasje og noen ganger også hatt sex. Samme dame, som hun forhåndsavtalte med. Hun fortalte ikke hvor det var, bare at det var en spasertur unna. Jeg har aldri hørt om at thaier gjør dette og har egentlig tenkt at lesbisk sex ikke er en thai-greie, men forstår jo at det er tullete - legninger er ikke avgrenset av landegrenser eller etnisitet. Har noen hørt lignende? Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 I Thailand tilbys det massasje for par med happy ending på begge. Man ligger gjerne ved siden av hverandre. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg