Gå til innhold

Jeg er ganske sikker på at han er tilbakestående.

Idaws

Anbefalte innlegg

Motivet har vært der hele tiden det. Det ligger i den enorme teksten jeg har postet på dette forumet rundt 400 ganger.

Det har vært det mest interessante. At det er en slags kognitiv dissonans som oppstår blant horekunder. Det kan jo ikke være det at vi er kloakken i samfunnet som utnytter kvinner for egen nytelse, NEEEEEI det må jo være noe annet. 

Regner med at de fleste forsto det ganske tidlig, men den mentalt retarderte Idaws måtte ha det inn med teskje. Nå har han oppklart det da for dere andre med tosifret IQ.

Endret av Homser
  • Like 1
Lenke til kommentar

Ta med resten av samtalen da Idaws. 

Der du refererte til at Jesus var gift med en hore og at du ikke er kriminell fordi du ikke bor i Norge, enda innleggene dine fra forrige måned handler i detalj om hvordan du unngår politiet. 

Endret av homserr
Lenke til kommentar
9 minutter siden, homserr skrev:

Ta med resten av samtalen da Idaws. 

Der du refererte til at Jesus var gift med en hore og at du ikke er kriminell fordi du ikke bor i Norge, enda innleggene dine fra forrige måned handler i detalj om hvordan du unngår politiet. 

At jeg ikke bor i Norge er jo ingen hemmelighet. 
Men har du hørt om fly, tog, biler og busser? 
De kan frakte deg over landegrenser. 
Så noen ganger er jeg faktisk i Norge. 
Og da hender det jeg kjøper sex. Som f.eks i sommer. 
Å bruker metoder for å unngå å bli tatt. Nå er jeg i utlandet igjen. 

Referansen til Jesus ble tatt med på bakgrunn av ditt hat mot alle som ikke er som deg selv. Disse menneskene er ofte kristne. Og de har endel skjeletter i skapet. Ofte er de inne i skapet også. 
Er du inni skapet? Vet mamma om dine tilbøyeligheter? 

Jeg sa ikke at jeg ikke kriminell fordi jeg ikke bor i Norge. Jeg sa at jeg ikke er kriminell i utlandet siden jeg ikke har norsk pass. 

• Like 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Idaws skrev:

At jeg ikke bor i Norge er jo ingen hemmelighet. 
Men har du hørt om fly, tog, biler og busser? 
De kan frakte deg over landegrenser. 
Så noen ganger er jeg faktisk i Norge. 
Og da hender det jeg kjøper sex. Som f.eks i sommer. 
Å bruker metoder for å unngå å bli tatt. Nå er jeg i utlandet igjen. 

Du skrev at du ikke er kriminell, og her bekrefter du at du er kriminell. Gratulerer med ordsalaten din. Bare piss alt sammen. 

Så nei, jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg stikker kjepper i hjula for kriminelle. Deg inkludert. 

Endret av homserr
Lenke til kommentar

Vi later som at jeg er admin.  Livet går videre. 

Har nok ingen administratorrettigheter, men det kommer kanskje en dag på et alternativ til dette forumet.  Noen andre som kan tenke seg å bli med på det? 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Har nok ingen administratorrettigheter, men det kommer kanskje en dag på et alternativ til dette forumet.  Noen andre som kan tenke seg å bli med på det? 

Du har jo nesten ikke postet de siste dagene, ble urolig for om du hadde vært syk eller noe 🤣🤣🤣

• Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Dirty Harry skrev:

Du har jo nesten ikke postet de siste dagene, ble urolig for om du hadde vært syk eller noe 🤣🤣🤣

Fengsel, utlandet uten dekning, eller paranoia for det som skjedde? 

Velg selv

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

Ingen som trenger velsignelse eller tillatelse til å starte en alternativ side. Er bare å starte det, og så kommer sikkert brukerne etterhvert hvis det er bra.

Hvis du trenger gode tips er fordelen til Noresk at den har lav terskel til å bli med. Behøver bare e-post og en er ikke bekymret for at noen skal stjele personlig informasjon. At enkelte idioter befinner seg på forumet er pga. manglende moderering og ikke pga. lav terskel til å bli med.

Betalingsløsning vil være dead on arrival.

Endret av HerrSerr
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Idaws skrev:

Det egentlige motivet. 
Han har nå 3-4 brukere. Homser, homserr og homserrr. 

Skjermbilde 2024-11-15 kl. 02.03.39.png

Jeg holder fortsatt en knapp på at det bare er en tulling som er misfornøyd med et eller annet. Eller kanskje han er en horeunge og dette er ungdomsopprøret mot en pappa han aldri har kjent. Hvem vet. Hvem bryr seg.

Lenke til kommentar
3 minutter siden, HerrSerr skrev:

Jeg holder fortsatt en knapp på at det bare er en tulling som er misfornøyd med et eller annet. Eller kanskje han er en horeunge og dette er ungdomsopprøret mot en pappa han aldri har kjent. Hvem vet. Hvem bryr seg.

Det er sikkert han samme tullingen som var rabiat sist, som har sluppet ut fra Gaustad igjen og glemt å ta medisinene sine

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Dirty Harry skrev:

Det er sikkert han samme tullingen som var rabiat sist, som har sluppet ut fra Gaustad igjen og glemt å ta medisinene sine

Likhetstrekkene er slående. At han greide slå ut kategoriene var antakeligvis bare et rent lykketreff for han. Dette er bare en idiot som sitter og spammer når han har tid.

Lenke til kommentar

Må si jeg har litt problemer med å se motivasjon @Homser. Å være så dedikert kritisk. Det kan nesten sammenlignes med å hate sushi og trampe inn i enhver sushirestaurant knekke spisepinner, pisse på maten og samtidig argumentere for hvorfor du ikke liker det. I det hele tatt selvhevdende rasshøloppførsel.. Alt dette bare fordi det er fritt frem å skrive hva en vil her på forumet. Er jammen meg nok annet og mye værre dritt på Internett enn dette forumet her. Hva med å slutte å leke-hacke og heller lære deg noen skikkelig triks å ta ned noen av foraene som ødelegger livet til uskyldige barn eller de som har sexslaver? Det kan nok gi en litt bedre selvfølelse tenke at du brukte 100vis av timer på det når du ser tilbake på hva du har utrettet i livet.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
25 minutter siden, Hang skrev:

Må si jeg har litt problemer med å se motivasjon @Homser. Å være så dedikert kritisk. Det kan nesten sammenlignes med å hate sushi og trampe inn i enhver sushirestaurant knekke spisepinner, pisse på maten og samtidig argumentere for hvorfor du ikke liker det. I det hele tatt selvhevdende rasshøloppførsel.. Alt dette bare fordi det er fritt frem å skrive hva en vil her på forumet. Er jammen meg nok annet og mye værre dritt på Internett enn dette forumet her. Hva med å slutte å leke-hacke og heller lære deg noen skikkelig triks å ta ned noen av foraene som ødelegger livet til uskyldige barn eller de som har sexslaver? Det kan nok gi en litt bedre selvfølelse tenke at du brukte 100vis av timer på det når du ser tilbake på hva du har utrettet i livet.

Administratoren her døde visstnok en gang i fjor og svarer nå for sine synder. Når horekundene er så tilbakestående at de velger et dødt umoderert forum som hovedkvarter så koser jeg meg veldig med dette. Blir en form for terror da dere ikke vet når angrepene starter igjen.

IT kompetansen min er som påpekt tidligere relativt lav. Derfor jobbes det nå med å kjøpe en spamtjeneste slik at feiejobben i praksis blir umulig. Dette vil forhåpentligvis være spikern i kista for forumet med mindre noen finner en løsning slik som sist. 

Lenke til kommentar
37 minutter siden, Hang skrev:

Han er homo, han hater på oss fordi vi snakker om jenter og ikke gigoloer.

Lenke til kommentar

Dirty Harry og homserr, han døde i 2022. Han sluttet å administrere disse nettsidene lenge før dette. Jeg regner med at dere begge to tar feil på samme punkt fordi dere er samme person.

Hang, motivasjonen er antakeligvis at han føler seg vonbroten for et eller annet, kombinert med kjedsomhet og ønske om oppmerksomhet. Å få et helt nettforum som grubler over hvem han er og hva han vil er sikkert som bursdag, nyttårsaften og juleaften på en gang for denne mannen.

• Like 2
Lenke til kommentar
14 minutter siden, HerrSerr skrev:

Hang, motivasjonen er antakeligvis at han føler seg vonbroten for et eller annet, kombinert med kjedsomhet og ønske om oppmerksomhet. Å få et helt nettforum som grubler over hvem han er og hva han vil er sikkert som bursdag, nyttårsaften og juleaften på en gang for denne mannen.

Jeg skal innrømme at jeg oxo liker oppmerksomheten her.  Men jeg jobber jo for det på en litt annen måte, da.  Det er jo ikke alle som kan fortelle at de har copycats (vel, jeg forteller jo ikke andre utenom forumet om dette, så det er begrenset nyttig, tross alt)

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg skal innrømme at jeg oxo liker oppmerksomheten her.  Men jeg jobber jo for det på en litt annen måte, da.  Det er jo ikke alle som kan fortelle at de har copycats (vel, jeg forteller jo ikke andre utenom forumet om dette, så det er begrenset nyttig, tross alt)

Ja, og hvis vi skal spekulere i hvem det er og hva vedkommende er misfornøyd med, så regner jeg egentlig med at det er denne Trøndern som er på ferde igjen.

Min profil på vedkommende: Middelaldrende norsk mann med mer fritid enn forstand.

Lenke til kommentar