Gå til innhold

Kristi tilbake igjen!


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 5 months later...
Men - hun har blitt betraktlig eldre og fått mage. Levd det gode liv?

Kanskje det harde som prostituert..?

Men hjelpes.. noe sier meg at russiske menn ikke helt vet hva de har å ta vare på og glede seg over. Vi skal legge oss her nå, men han andre vil ikke ligge ned og sparegrisen piper skremt.. :shock:

Lenke til kommentar
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
Gjest paal_erik_68
men har lagt seg ut ganske mye i forhold til bildene.

Dette er jeg ikke enig med deg i. Besøkte henne igår. Og hun er slik jeg husker fra 2-3år tilbake.

Jeg liker damer som er tynne, trent osv... Og si at Kristi har lagt seg ut ganske mye er direkte feil.

Da kan du ikke ha vært hos henne!

Lenke til kommentar
Triste greier er min mening.

Helt grei owo. Men jeg var uheldig å ta på håret hennes. Don't touch it. You will ruin my style.

Null pupper.

....og den analen hun markedsfører...... jeg fikk ikke lov å entre, men det kan jo ha noe med meg å gjøre......

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
Brøt absolutt en av mine holdninger her om dagen. Var hos Kristi og kjørte på. Var litt betenkt over CIM, men når kåtheten var helt på topp så fyrte jeg av ladningen. Hun leverer som det er skrevet om tidlogere, men to dager senere så var faktisk pikken min soppbefengt. Det er jo salve for slikt og det er nå fiksa, men..... ops ops ops ...... No more CIM uten kondom for meg. Uansett Norsk eller ikke. Har testa meg på alt og det er ingen spor etter hverken det ene eller det andre av kjønnssykdommer. Mitt motto blir nå: Bruk hue - bruk kondom.

'No more CIM uten kondom for meg".... Jeg lurer gjerne på hvordan CIM skal kunne utføres med kondom? lol

Lenke til kommentar
Brøt absolutt en av mine holdninger her om dagen. Var hos Kristi og kjørte på. Var litt betenkt over CIM, men når kåtheten var helt på topp så fyrte jeg av ladningen. Hun leverer som det er skrevet om tidlogere, men to dager senere så var faktisk pikken min soppbefengt. Det er jo salve for slikt og det er nå fiksa, men..... ops ops ops ...... No more CIM uten kondom for meg. Uansett Norsk eller ikke. Har testa meg på alt og det er ingen spor etter hverken det ene eller det andre av kjønnssykdommer. Mitt motto blir nå: Bruk hue - bruk kondom.

'No more CIM uten kondom for meg".... Jeg lurer gjerne på hvordan CIM skal kunne utføres med kondom? lol

Ja da kan du fortsette å lure.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...