Homser Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Jeg har aldri truet noen, skrev flere innlegg hvor jeg forsikret alle om at ingen personopplysninger var på avveie. Siter Lenke til kommentar
Homser Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 Når vi snakker om trusler så kan dere være trygge på at det blir mer dugnadsarbeid Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 15 Forfatter Share Skrevet November 15 12 minutter siden, Homser skrev: Jeg har aldri truet noen, skrev flere innlegg hvor jeg forsikret alle om at ingen personopplysninger var på avveie. Trodde du at det var et spørsmål du skulle svare på? Da er du tjukkere i huet enn det jeg trodde. 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 15 Forfatter Share Skrevet November 15 6 minutter siden, Homser skrev: Når vi snakker om trusler så kan dere være trygge på at det blir mer dugnadsarbeid Hvis du har så lite å gjøre på at du må bruke timesvis på å spamme et forum, da har du et skikkelig trist liv. Det finnes hjelp å få både i Nederland og Sveits. Eller du kan gå til innkjøp av noe tauverk. Lykke til. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Homser Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 2 minutter siden, Idaws skrev: Hvis du har så lite å gjøre på at du må bruke timesvis på å spamme et forum, da har du et skikkelig trist liv. Det finnes hjelp å få både i Nederland og Sveits. Eller du kan gå til innkjøp av noe tauverk. Lykke til. Takk for motivasjonen 😘 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 15 Forfatter Share Skrevet November 15 4 minutter siden, Homser skrev: Takk for motivasjonen 😘 Bare hyggelig. Si ifra om trenger hjelp. Jeg kan godt dytte unna stolen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg