ZezeeRealBack Skrevet November 12 Share Skrevet November 12 Det ht netopp skjede med meg. Jeg fikk en som spor meg til outcall.Han høres tropast,ekte norsk,godt prate og jeg var faktisk lyst a gjør det treff. Fikk en incall,som vat nydelig og etter det,gjørd meg klar for dra til han. Det er helt ok å snu i dora for incall,men outcall,vis du har kalt fot ,minst du må betale halv av gave. Vi ta tid a dress up,ta en fin sminke,bestille drosje,det ta mye ektra. Han løy om flere ting,og nå jeg kommer,han sagt han hadde bare 800 kr. Hell nei.. Uten lage brak,bare med min sint Medusa stare,jeg fikk meg 1800 + 150 euro.Den gammel prøve lure jentene i general.Men han fikk en læring fra meg. Neste gang han skal tenke 10 ganger for han prøve a lure en jenta. Det er hvorfor vi eskorte må spor om depositum/drosje penger.De er flere som bestille besøk og gjør det. Pga en idioter som odelagt til andre.Han Han hadde allerede dårlig intensjonen, så mye at han hentet meg i ned i inganng og jeg visste ikke engang etasje eller leilighetsnummeret . Sikker han gi meg falsk navn. Minst jeg fikk min tids betalt 😂 kunder også scammer jentene.. ☹️ 3 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg