Gå til innhold

Uengasjerte eskorter....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å unngå de jeg tror er offer for menneskehandel.

Men om jeg hadde gått til en dame, og så fått inntrykk av at her var det menneskehandel bak... hva skal jeg så gjøre?

Gå til politiet? Jadda, med påfølgende forelegg (bot), brev hjem i postkassa (slik at kona begynner å lure), polititelefon til arbeidsgiver.

Nope, skjer ikke.

Lovverket slik det er nå er til direkte hinder for at bakmenn kan avdekkes. Menneskesmugling og trafficking har aldri vært lovlig.

Frem til forbudet mot sexkjøp er opphevet, så gjør jeg nada. Fordi loven er slik den er.

Lenke til kommentar

Sikker på at hun ikke hater jobben sin????

Mange som hater jobben sin som ikke er sex arbeidere

Nei, nettopp!

Ja, nettopp!

Det var dét som var poenget........

Det tok meg et par måneder å skjønne poenget, men nå, i de små timer, etter litt tenking, skjønte jeg plutselig hva du mente med sur dame på rimi.

Saken er at å jobbe en stund i en jobb man ikke liker, ikke er spesielt traumatiserende - som regel. Man får dessuten mer å skrive på CV-en sin, og mer arbeidserfaring. Jeg tror nok det er noe annerledes når jobben din går utpå å dele din kjære kropp og seksualitet med andre. Hvis du stadig fortsetter å holde på en slik jobb, samtidig som du hater den, kan jeg overhode ikke ser for meg hvordan man skal kunne få en normalt fungerende seksualitet senere. Du ønsker egentlig ikke at noen skal ha sex med deg, men lar dem gjøre det igjen og igjen, og tråkker dermed over dine egne grenser hver eneste dag. Det er som å utsette seg selv for et uendelig overgrep. Det kan på ingen måte sammenliknes som å jobbe på Rimi.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...