Gå til innhold

Problemer på siden?

Chubbybear

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å åpne sider her inne. Kommer til forum oversikt, men får ikke kommet meg videre. Er det andre som har erfart dette?

Prøver å lage dette innlegget for å se om det fungerer.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Chubbybear skrev:

Jeg har problemer med å åpne sider her inne. Kommer til forum oversikt, men får ikke kommet meg videre. Er det andre som har erfart dette?

Prøver å lage dette innlegget for å se om det fungerer.

En idiot med nicket "homsen" har spammet forumet med hundrevis av innlegg med flere tusen tegn. 
Dette gjør at forumet ikke fungerer som det skal. 
Han later som at han har hacket det, men egentlig har han bare overbelastet det. 

Og siden admin er fraværende blir ikke innleggene slettet. 

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Idaws skrev:

En idiot med nicket "homsen" har spammet forumet med hundrevis av innlegg med flere tusen tegn. 
Dette gjør at forumet ikke fungerer som det skal. 
Han later som at han har hacket det, men egentlig har han bare overbelastet det. 

Og siden admin er fraværende blir ikke innleggene slettet. 

Ok, skjønner. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å skrive ned kontaktinformasjon på brukere man ønsker å opprettholde kontakten med.

De siste dagene har det blitt samlet en koalisjon av likesinnede og et endelig angrep vil skje i løpet av denne, eller neste uke.

Konsekvensene er vanskelig å forutse, men muligheten for en kollaps av hele forumet er tilstede. 

• Like 1
Lenke til kommentar
31 minutter siden, Jossen skrev:

Er det ikke bare å lage et nytt forum i stedet for å kræsje dette, Hva er motivet? 

Samme løsning som blir brukt her koster mellom 1000 - 7500 per måned å drifte.

Så blir det å skaffe reklameinntekter til å drive det.

Samt vurdering av lovverket så man ikke åker inn for virksomhet til fremme for prostitusjon. Vil tro at man dekker seg inn i henhold til ytringsfrihet så lenge man ikke tillatter direkte annonsering.

Det er fritt frem for hvem som helst å sette opp et nytt forum. Bare å klikke på linken under så er du i gang.

Invision community (du kan også bruke linken som er helt i bunn på alle sidene her)

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Homser skrev:

Anbefaler alle å skrive ned kontaktinformasjon på brukere man ønsker å opprettholde kontakten med.

De siste dagene har det blitt samlet en koalisjon av likesinnede og et endelig angrep vil skje i løpet av denne, eller neste uke.

Konsekvensene er vanskelig å forutse, men muligheten for en kollaps av hele forumet er tilstede. 

Er det mulig! 
Du snakker som om verden skal gå under. Og at det er du som bestemmer. 
Dette er et bitte lite forum på internett! 
Og du er bare en tulling med fritidsproblemer og en mamma som betaler for bredbånd. 

Endelig angrep! 
Hvor dum er du egentlig? 
Du har ikke hacket noe som helst. 
Og du kommer heller ikke til å hacke noe som helst. 
Forumet har litt driftsproblemer. 
Hadde du hacket noe som helst hadde forumet blir tatt ned av host umiddelbart. 

• Like 6
Lenke til kommentar
4 timer siden, Homser skrev:

Hvem i Gudsnavn har tråkket deg på tærne a?

Om du ikke har mer og gjøre enn og "ddos"-e ett forum om horer så tenker jeg du burde revurdere hobbyene dine, kanskje ta deg en tur på byen eller noe, og faktisk prate med mennesker og ikke bare bak en skjerm...

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Idaws skrev:

Er det mulig! 
Du snakker som om verden skal gå under. Og at det er du som bestemmer. 
Dette er et bitte lite forum på internett! 
Og du er bare en tulling med fritidsproblemer og en mamma som betaler for bredbånd. 

Endelig angrep! 
Hvor dum er du egentlig? 
Du har ikke hacket noe som helst. 
Og du kommer heller ikke til å hacke noe som helst. 
Forumet har litt driftsproblemer. 
Hadde du hacket noe som helst hadde forumet blir tatt ned av host umiddelbart. 

@Idaws..Synes Homse har tatt en veldig dårlig hasj.

Den eneste personer som kan kommer nær den typen av galeskap er nabo jeg hadde i Stavanger.😂
Samme level av crazyness..

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 12.11.2024 den 0.47, ZezeeRealBack skrev:

@Idaws..Synes Homse har tatt en veldig dårlig hasj.

Den eneste personer som kan kommer nær den typen av galeskap er nabo jeg hadde i Stavanger.😂
Samme level av crazyness..

Jeg tror personlighetsforstyrrelser er det riktige begrepet.
Han kom først med unnskyldninger som "dama mi fant brukeren min på forumet", så ble han tøff og sa "jeg og vennene mine skal ødelegge forumet"
Karen er tydelig forvirret og trenger akutt hjelp fra en psykiater.
Tenk å trist livet til homser må være.

1 sekund stillhet for stoltheten til homser.

• Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg tror personlighetsforstyrrelser er det riktige begrepet.
Han kom først med unnskyldninger som "dama mi fant brukeren min på forumet", så ble han tøff og sa "jeg og vennene mine skal ødelegge forumet"
Karen er tydelig forvirret og trenger akutt hjelp fra en psykiater.
Tenk å trist livet til homser må være.

1 sekund stillhet for stoltheten til homser.

Jokes aside,men det er krystallklart at denne personen har akutt behov for medisinsk intervensjon og denne oppmerksomhetssøkingen er bare et rop om hjelp. Jeg har empati, men vi kan ikke hjelpe.

Noresk er en “trygg”sted til flere av oss,meg inkludert.

Han ønsker bli sett og hør.De gjør vi,uansett vis det er negativ,men den lille oppmerksomheten vi gir ham, gjør at han føler seg levende .Han er irriterende..ja.Men kanskje her er det eneste utløpet at han får litt oppmerksomhet og ikke føler seg usynlig.Dette er bare ett uklart forum, la ham ha det gøy. Ikke ta personlig. Det påvirker ikke livet mitt hva han gjør, så la ham få det..

• Like 2
Lenke til kommentar