Gå til innhold

Harstad?

Mann32

Anbefalte innlegg

Noe snacks i Harstad? Både massasjesteder med ekstrameny og annet er interessant. Jobbreise der til uken, så fint å ha en ettermiddagsaktivitet også 🎉

• Like 1
Lenke til kommentar
På 10.11.2024 den 22.54, Mann32 skrev:

Noe snacks i Harstad? Både massasjesteder med ekstrameny og annet er interessant. Jobbreise der til uken, så fint å ha en ettermiddagsaktivitet også 🎉

Harstad er (etter det jeg har erfart når jeg er innom der i ny og ne) en stille og rolig småby. Sjekk opp RE på Troms så finner du sikkert noe. Er blandt annet ei som er ganske fast der, sånn derre femdom-greie, Om du liker sånne er det sikkert ok.  Ikke "my cup of tea" da. Lykke til, og legg gjerne igjen en rapport om du finner noen som er bra. Greit å vite om turen går innom der en eller annen gang 🙂

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt å finne ei forbipasserende vanlig eskorte-dame, hjemmemarkedet og thaimassasjene preges av litt for gamle og fyldige damer.

• Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, nelson2 skrev:

Jeg ville anbefalt å finne ei forbipasserende vanlig eskorte-dame, hjemmemarkedet og thaimassasjene preges av litt for gamle og fyldige damer.

Heldigvis har vi forskjellig smak, så blir det noe på oss alle. Noen liker mora, andre liker dattera. Og atter andre igjen foretrekker bestemora.

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar