Gå til innhold

Dele dame?


N1rvana

Anbefalte innlegg

Vet om en som skal til Oslo til uken, han har på vår side på FB spurt om noen vil være med på å dele dame, Jeg vet ikke alder men mener han er over de 60, befinner seg på ei ferge i Østersjøen akkurat nå og har vel 10 timer i bil før han kommer hjem i kveld en gang.

Lenke til kommentar

Nei, som sagt, hvorfor skulle man dele dame? De fleste eskortene høyner prisen hvis det er snakk om trekant/flere menn.

Da er det vel snarere trådstarters skjeve interesser som kommer frem vil jeg tro.

Det har vært etterspurt interesse for den slags i tidligere forum, gb, 3-kant/bi osv., også i dette forumet, men det finnes da mange kontaktsider for sånne ting i stedet for å bruke forumet til den slags, eller fungerer det ikke å annonsere på kontaktsider som skal ta seg av sånne ting?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Nei, som sagt, hvorfor skulle man dele dame? De fleste eskortene høyner prisen hvis det er snakk om trekant/flere menn.

Da er det vel snarere trådstarters skjeve interesser som kommer frem vil jeg tro.

Det har vært etterspurt interesse for den slags i tidligere forum, gb, 3-kant/bi osv., også i dette forumet, men det finnes da mange kontaktsider for sånne ting i stedet for å bruke forumet til den slags, eller fungerer det ikke å annonsere på kontaktsider som skal ta seg av sånne ting?

Jeg ser ingen problem i at dette er tema på forumet. De som ikke vil lese kan jo bare bla over :)

En behøver absolutt ikke være "skjev" for at dette kan virke spennende.

Lenke til kommentar

Treffer du den rette norske eskorten og du kjenner henne fra før så blir ikke dette dyrere. Har selv prtaktisert "deling" noen ganger. Det dreier seg om å oppføre seg når man spør og vise respekt og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...