Gå til innhold

Nytt forum

Homser

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Ryggrad er noe de færreste som vokser opp i dag har anskaffet seg.

De har nok ryggrad i dag oxo, men mange har kjøpt den på temu

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Langbein skrev:

Hvordan vet vi at det er @Homser som er den skyldige? Kanskje han bare er stor i kjeften og ønsker oppmerksomhet. Kanskje er det noen helt andre som har gjort dette. Kanskje er det @Tototre, @jegern, @SolanGundersen, @nelson2, @ZezeeRealBack. Eller kanskje det er @Langbein som er den skyldige. Hvem vet.

Her er nok ikke datakunnskapene gode nok til å fikse slike ting, @Langbein

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Det er ikke så mye kunnskaper som skal til.  Google, og kanskje betale en østeuropeer noen hundrelapper.  Så er det gjort. 

Det er som med torpedovriksomhet: Du får pengene igjen om du bare vil sterkt nok! 

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Spammern har vel heller ikke gode datakunnskaper. Det eneste han har gjort er å kopiere inn en lang tekst xxx antall ganger i innleggene sine og dermed kneler forumet.  Det finnes tydeligvis ingen begrensinger på hvor mye tekst man kan putte i et innlegg.🙄 Hvis brukeren hans blir slettet er problemet vekke.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Langbein skrev:

Hvordan vet vi at det er @Homser som er den skyldige? Kanskje han bare er stor i kjeften og ønsker oppmerksomhet. Kanskje er det noen helt andre som har gjort dette. Kanskje er det @Tototre, @jegern, @SolanGundersen, @nelson2, @ZezeeRealBack. Eller kanskje det er @Langbein som er den skyldige. Hvem vet.

Ja, jeg har vært inne på samme tanken.

To av personene som er "outet" på nettstedet (Iman og Trygve) er kun outet gjennom bilder og telefonnummer, og ikke søkbart navn. Det er ikke i deres interesse å virvle opp oppmerksomhet rundt sakene sine når de langt på vei var glemt. Men folk er jo ofte idioter, så det kan ikke utelukkes heller.

Så har man fyren som ble outet av noen sinte sexarbeidere etter han la ut videoer av dem.

Så har man en rekke sexarbeidere som misliker ting som er skrevet om dem.

Så har man folk som kanskje bare vil være kongen på haugen og lage sitt eget alternativ. Enten pga. ego eller skumlere hensikter som å hente informasjon om brukerne.

Eller kanskje det bare er noen som ikke liker at det finnes et slikt forum hvor menn kan sitte og diskutere hobbyen sin.

Alt av innhold er fremdeles på nettstedet. Leter en etter noe spesielt kan en bare gå på google og skrive: site:noresk.com deretter skriv hva du vil søke etter. Det er likevel ikke noen langvarig løsning, og så lenge vedkommende har funnet en måte å sette nettstedet ut av spill så får en nesten gratulere med at vedkommende har funnet en måte å faktisk ødelegge forumet på, selv om det går sakte. Vi får ikke nye brukere inn på dette nettstedet nå, og de passive leserne forsvinner over natten.

På den annen side, hvor lang tid hadde dette forumet igjen av livstid? Den kan som sagt tidligere forsvinne over natten når eierne slutter å betale for den.

• Like 6
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Langbein skrev:

Ikke her heller @SolanGundersen. Men hys,j  ikke fortell det til noen.

Hei, nå har jeg gitt dere et tips til å gjøre ulovlige ting for å gjøre hverdagen mer spennende.  Kunsten er å bruke stråmenn så ingen finner fram til dere. 

• Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Langbein skrev:

Ikke her heller @SolanGundersen. Men hys,j  ikke fortell det til noen.

Dessuten er jeg for opptatt med å vaske og polere limousinen som skal hente @Langbein på flyplassen i morgen :-)

Dressen skal renses, skjorter skal presses, ja, mye skal på plass før fintfolk skal komme på besøk til Jessheim :-)

• Haha 3
Lenke til kommentar
21 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Dessuten er jeg for opptatt med å vaske og polere limousinen som skal hente @Langbein på flyplassen i morgen :-)

Dressen skal renses, skjorter skal presses, ja, mye skal på plass før fintfolk skal komme på besøk til Jessheim :-)

Ah, @SolanGundersen jeg har glemt å si fra til deg at det blir samling på det vanlige møtestedet etter at @Langbein har installert seg i byen.  Men det kan vi ta på gamlemåten, ikke er i offentlighet.

• Haha 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg forventer topp service når jeg ankommer Gardermoen i morgen kveld. Glem ikke å legge fire bokser Mack-øl på kjøl, to til meg og to til deg.  😀 

• Haha 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Langbein skrev:

Ja, jeg forventer topp service når jeg ankommer Gardermoen i morgen kveld. Glem ikke å legge fire bokser Mack-øl på kjøl, to til meg og to til deg.  😀 

Må ikke gi for mye informasjon, når kvelds flyet fra Tromsø ankommer Gardemoen er det fullt av prostituerte som jager deg etter en felt rapport og felles nytelse.
Da er det greit å bli eskortert vekk av @jegern eller @SolanGundersen i sinn splitter nye bil.

aukrustsenteret-sommerferie2019_07.webp

• Haha 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Vi står og venter på deg, @Langbein

Både @jegern og meg

Velkommen1.png.5441f67103aafc377ded7dd1d1996a66.png

Velkommen2.png.f2d3fab8574dd95f08985b1d9edaea50.png

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar

Hei, vent nå litt. Mener dere at dere faktisk møter hverandre fysisk!!!??? 😅 Jeg trodde det var bare en running joke i forumet. 😆 Så det finnes en pubkveld også??? 🤪

• Haha 3
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Chen skrev:

Så det finnes en pubkveld også??? 🤪

Vær fredag kl 19:00 på puben i østbanehallen.
Umulig å ikke legge merke til oss når @SolanGundersen og @Aksel Hennie sitter der.
Fra kl 21-23 vandrer vi på platformene på Oslo s og ser etter slitne Thai damer på vei hjem fra jobb...
Det er der de beste tilbudene ligger.

• Thanks 1
  • Haha 9
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Chen skrev:

Hei, vent nå litt. Mener dere at dere faktisk møter hverandre fysisk!!!??? 😅 Jeg trodde det var bare en running joke i forumet. 😆 Så det finnes en pubkveld også??? 🤪

Vel, det er ikke det.  Kanskje jeg er edderkoppen?  Har møtt ganske mange til øl, sandwich, sex, middag og enkel kaffeprat.  Og som @Langbein og @SolanGundersen demonstrerer: Den fysiskte aktiviteten på forumet tar seg betraktelig opp nå som forumet er litt nede. 

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Umulig å ikke legge merke til oss når @SolanGundersen og @Aksel Hennie sitter der.
Fra kl 21-23 vandrer vi på platformene på Oslo s og ser etter slitne Thai damer på vei hjem fra jobb...

Du glemte å nevne hallikhatten min! 

Den er vel nærmest blitt som et symbol alle kjenner igjen.  Som gullkalven alle danset rundt. 

• Haha 5
Lenke til kommentar

Jeg blir såååå skufffa hvis jeg neste fredag ikke finner en kvartett med en hakkespettfyr, en fyr i hallikhatt, en fyr som ser ut som en lang hund, og kjent norsk skuespiller som er misunnelig på utseende til en enda mer kjent dansk skuespiller. Jeg er forresten han som titter febrilsk og forvirret rundt og ser etter kjente. Jeg har en bunke med ark under armen, har printet ut hele noresk.com. Fysisk møte fortjener fysisk forum. Vi sees :-) 

• Like 1
  • Haha 8
Lenke til kommentar

@Chen

Det første møtet er alltid det verste.  Nesten som et sextreff.  Du lurer på om du skal snu i døra.  Og så kaller alle meg for Toto, selv om det er Tototre. 

Du blir lett å kjenne igjen.  Har ikke sett noen andre med hele noresk i papirutgave ennå.  

Jeg er paranoid, så jeg tenker på forhånd at alle andre som sitter der er engasjert av Ottar til å reise seg opp, peke og rope HOREKUNDE mot meg når jeg aner fred og ingen fare.  Filmer direkte på sosiale medier.  Derfor er det lurt med maske 😂

• Haha 8
Lenke til kommentar
1 time siden, ShamanDureX skrev:

Deilig å peise på våte Thai damer etter "halve byen" har forsynet seg og sprutet dem fulle av varm sed. 

Jeg hadde en slik runde mid covid, når det åpnet opp igjen, satt faktisk på den Gastro Puben Østbanehallen med noen kompiser, mot senge tid, 10 pils down, merket jag at det var på tide å tømme pungen. Jeg sendte ut noen RE meldinger i fylla og fikk napp i Schweigaards gate 51, tuslet opp, slitt leilighet, Thai. Jeg presser på uten kondom , brennevin og pils ånde, hun var påfallende våt, men dette tok jeg som ett komplement siden jeg er en sykt stud , men mitt høye selvbilde fikk seg raskt en støyt når jeg knuller ut en brukt kondom full av varm sed kombinert med litt «ulukt og slim»  

Når jeg 10 min senere står på utsiden, ballene tømt, sviende penis, vinkene ned en Oslo Taxi så besluttet jeg å unngå prosser på kvelden!

Endret av Aksel Hennie
  • Like 1
  • Haha 6
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Noe av det jeg liker best med de fysiske treffene er at mange medlemmer har flere nick, så vi er mange selv om vi ikke er så mange 😁

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår hvorfor noen gledespiker har flere nick og to eller tre profiler på RE, det er for å tiltrekke seg ulike kundegrupper med forskjellige behov.

Men akkurat hvorfor noen medlemmer her på forumet skulle opptre med flere nick, skjønner jeg ikke noe av. Jeg har iallefall kun dette nicket. 

• Like 4
Lenke til kommentar

Voldsom action på forumet her. Jeg forsøkte for noen dager siden å klikke meg inn på en tråd, men kom ikke inn. Skjønner nå hvorfor. Har lest litt i denne tråden, og noe av det horer skriver. Er det «draugen» som skrek febrilsk etter admin en periode? Virka passe desp.

• Like 2
Lenke til kommentar