Gå til innhold

Nytt forum

Homser

Anbefalte innlegg

Jeg visste at det var noe spesielt med at det ble 21 nick i innlegget over som er til å stole på.  Tok en titt på listen over ignorerte brukere.  Der er det oxo 21.  Kosmisk balanse, som Brianna sikkert ville sagt :-) 

Ignorert091124.png.50b270bdfa7e74e1a412fe7ee176d0c0.png

• Like 2
Lenke til kommentar

Ja, definitivt AI på ferde i skrivingen av Homser sine innlegg. Alt virker som om det er skrevet av en litt middels PR-arbeider. Smått imponerende at denne personen har greid å slå ut deler av dette nettstedet.

Selv har jeg lagd en profil (HerrSerr) på http://www.internationalsexguide.nl/forum/forum.php

De har en Norge-seksjon der, og mangler egentlig bare brukere. Hadde tenkt å lage et NORESK-refugees innlegg der, men dessverre tar det EEEVIGHETER for dem å sende ut e-posten hvor du bekrefter at du er en ekte bruker. Jeg kan ikke skrive noen ting der enda. Håper e-posten kommer en gang innen 24 timer.

Dette blir et sted hvor en sikkert må skrive på engelsk, men forumet eksisterer, de har admin og nettstedet er fullt ut funksjonelt. Enn så lenge er basisbruken gratis.

Nei, jeg har ingenting med nettstedet å gjøre. Bare anser det som et velkjent og akseptabelt alternativ for dem som ønsker det.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Homser skrev:

Vi kan med glede informere om at angrepet på noresk.com har blitt avbrutt. Selv om angrepet er over, vil det ta litt tid før all funksjonalitet er tilbake på plass. 

Skjønner ingenting jeg. Først skriver du at forumet er dødt og at det ikke kan gjøres noe med, mens nå vil det gjenopprettes? 

Ser at du skriver om schizofreni... Hjelpes....

• Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, HerrSerr skrev:

Ja, definitivt AI på ferde i skrivingen av Homser sine innlegg. Alt virker som om det er skrevet av en litt middels PR-arbeider. Smått imponerende at denne personen har greid å slå ut deler av dette nettstedet.

Selv har jeg lagd en profil (HerrSerr) på http://www.internationalsexguide.nl/forum/forum.php

De har en Norge-seksjon der, og mangler egentlig bare brukere. Hadde tenkt å lage et NORESK-refugees innlegg der, men dessverre tar det EEEVIGHETER for dem å sende ut e-posten hvor du bekrefter at du er en ekte bruker. Jeg kan ikke skrive noen ting der enda. Håper e-posten kommer en gang innen 24 timer.

Dette blir et sted hvor en sikkert må skrive på engelsk, men forumet eksisterer, de har admin og nettstedet er fullt ut funksjonelt. Enn så lenge er basisbruken gratis.

Nei, jeg har ingenting med nettstedet å gjøre. Bare anser det som et velkjent og akseptabelt alternativ for dem som ønsker det.

@HerrSerr si fra hvordan dette går.  Kom med oppdateringer her.  Og skriv oxo litt om hvordan du opplever reglene for det forumet, m.m.  Jeg kommer til å se det litt an noen dager.  Dette angrepet kom like overraskende på meg som på de fleste andre, men det er når slike ting skjer at det skapes handlingsrom.  Hehe..nå ler jeg godt her jeg sitter og skriver.  Kort fortalt, det siste døgnet har ført til et par, tre helt nye muligheter.  La oss høre mer om International Sexguide.  Selv har jeg bare brukt den til å lese meg opp før utenlandsturer.  Og please, ikke ta nicket mitt om det er ledig!

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

@HerrSerr si fra hvordan dette går.  Kom med oppdateringer her.  Og skriv oxo litt om hvordan du opplever reglene for det forumet, m.m.  Jeg kommer til å se det litt an noen dager.  Dette angrepet kom like overraskende på meg som på de fleste andre, men det er når slike ting skjer at det skapes handlingsrom.  Hehe..nå ler jeg godt her jeg sitter og skriver.  Kort fortalt, det siste døgnet har ført til et par, tre helt nye muligheter.  La oss høre mer om International Sexguide.  Selv har jeg bare brukt den til å lese meg opp før utenlandsturer.  Og please, ikke ta nicket mitt om det er ledig!

Skal holde dere informert.

Og Tototre, Homser er sikkert allerede på vei til international sexguide sekundet etter han leser innlegget ditt. Du må nok belage deg på RealTototre om du ikke er raskere på labben.

• Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, HerrSerr skrev:

Skal holde dere informert.

Og Tototre, Homser er sikkert allerede på vei til international sexguide sekundet etter han leser innlegget ditt. Du må nok belage deg på RealTototre om du ikke er raskere på labben.

Har alt registrert.  Brukte kanskje litt lang tid på å lese gjennom de fire linjene med regler, men det gikk det og.  Lurer litt på hvor dårlig norwenglish vi kan skrive og likevel fortsette der.  Det kan jo bli litt gøy!  (Ah, nå får de blod på tann de som tror jeg er Petter Solberg.  Igjen.)

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Ah, det er lite, gammelt og dårlig det som står i den norske delen av ISG.  Men det kan vi jo fixe i løpet av noen få dager :-) 

• Like 1
Lenke til kommentar

Har sendt melding til admin på ISG om Norge-delen.  At den trenger forbedringer.  Bør slette alt eldgammelt innhold, eller gjemme det bort i historietråder.  Om de svarer så blir jo det som dag i forhold til noresk.  Svarer de ikke, så finner jeg kanskje noe annet.  Vi som er brukere, vi er kunder, og vi trenger service.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, definitivt AI på ferde i skrivingen av Homser sine innlegg. Alt virker som om det er skrevet av en litt middels PR-arbeide

KI newbie.Tekst er skrev ved gratis chatgpt…

Vet ikke hvem han prøve a imponert…

• Like 3
Lenke til kommentar

Tror kanskje vi burde skaffe en brukerbase og skrive litt innhold før vi skal mase på admin om å endre på forumet de har hatt gående i flere tiår.

• Haha 3
Lenke til kommentar
5 minutter siden, HerrSerr skrev:

Tror kanskje vi burde skaffe en brukerbase og skrive litt innhold før vi skal mase på admin om å endre på forumet de har hatt gående i flere tiår.

Vel, du har hørt om fisken i den lille dammen som trodde han visste hvordan verden fungerte?  Jeg har sendt dem CV'n min her fra noresk.  Den er uslåelig.

innholdsteller091124.png.7615b37c591f9c820980df063f80c921.png

Tilgjengeligheten blir uansett noe vanskeligere.  En må lete seg fram fra hovedsiden.  Og så må vi antakelig skrive alt på engelsk for at admin/moderatorer skal kunne forstå og luke vekk det som ikke får være der.  Litt spent på om det åpnes for diskusjoner.  Vet noen det?

Endret av Tototre
Innholdsteller
  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er på ingen måte optimalt, men når denne idioten har funnet en måte å sette deler av denne nettsiden ut av spill så er det kanskje på tide å se etter alternativer. Int. sexguide er, slik jeg husker det, veldrevet og fungerende.

Litt striksere moderering der. Du kan ikke skrive om transe og homsesex. Du må skrive med normal tegnsetting, og du må skrive engelsk. Sikkert litt takhøyde for dårlig engelsk.

De har visst en General info seksjon hos Norway, men tror du kan se langt etter et nytt Tullekontoret for den type diskusjoner.

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker å informere dere om at flere av de populære underforumene vil bli funksjonelle igjen i løpet av de påfølgende dagene og ukene. Arbeidet med å gjenopprette full funksjonalitet på forumet pågår.

Det er viktig å påpeke at det ikke er gjort noen endringer eller modifikasjoner i måten forumet håndterer trafikk og innlegg på. All informasjon og alle innlegg vil fortsatt bli behandlet på en trygg og sikker måte, og dere kan være trygge på at jeg prioriterer både integritet og sikkerhet i driften av plattformen.

Takk for tålmodigheten, og jeg ser frem til at de resterende funksjonene blir tilgjengelige igjen.

• Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, tutti skrev:

Ser at du skriver om schizofreni... Hjelpes....

Tror ikke på et eneste ord som blir skrevet av den brukeren…

• Like 1
Lenke til kommentar

Uansett hvordan de neste dagene blir så kommer vi sterkt tilbake.  

Kontaktmuligheter vil det oxo bli på International Sex Guide ganske snart, så vi trenger ikke starte på nytt for å bygge tillit. 

• Like 2
Lenke til kommentar

OK, da sendte jeg request til Reddit forumet også. RolfKirkeby hvis noen vil hilse på. HerrSerr var visst opptatt som kallenavn. Får håpe jeg blir akseptert som svin i bingen av moderatorene der.

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, HerrSerr skrev:

OK, da sendte jeg request til Reddit forumet også. RolfKirkeby hvis noen vil hilse på. HerrSerr var visst opptatt som kallenavn. Får håpe jeg blir akseptert som svin i bingen av moderatorene der.

Da burde man vel ha to redditbrukere. Iallefall hvis man som jeg, er veldig aktiv der inne ellers.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, Xcon skrev:

Da burde man vel ha to redditbrukere. Iallefall hvis man som jeg, er veldig aktiv der inne ellers.

Er ikke så veldig mye aktivitet der 

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Jeg gidder ikke Reddit og International Sex Guide virker gammeldags. Jeg er lat og forblir her..

Samme her. Jeg blir også her og håper  ting ordner seg.

• Like 1
Lenke til kommentar