Gå til innhold

Nytt forum

Homser

Anbefalte innlegg

Altså herregud. Fyren er en komplett dildo. Litt morsomt å lese alle teoriene og pisset som blir skrevet her. Det eneste han har gjort er å aktivere spamfilteret som admin la til forrige gang løken var innom. Det er plugin tilgjengelig for alle forums. Pga økt spam aktiveres det og admin må skru det av, når det aktiveres blir trådene med mest aktivitet stengt, dette for å forhindre spam inntil admin manuelt rydder opp. Jeg tipper dette er samme person som spammet sist, da var det pga ms creampie la ut navnet og bilde hans, så fikk han med seg par stk til å gjøre det samme. Fyren er verken medlem av illuminati eller en it ekspert, men rett og slett en godt brukt dildo🤦‍♂️

Endret av Savitar
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Altså herregud. Fyren er en komplett dildo. Litt morsomt å lese alle teoriene og pisset som blir skrevet her. Det eneste han har gjort er å aktivere spamfilteret som admin la til forrige gang løken var innom. Det er plugin tilgjengelig for alle forums. Pga økt spam aktiveres det og admin må skru det av, når det aktiveres blir trådene med mest aktivitet stengt, dette for å forhindre spam inntil admin manuelt rydder opp. Jeg tipper dette er samme person som spammet sist, da var det pga ms creampie la ut navnet og bilde hans, så fikk han med seg par stk til å gjøre det samme. Fyren er verken medlem av illuminati eller en it ekspert, men rett og slett en godt brukt dildo🤦‍♂️

Jeg var overbevist om at det ville gå en alarm ut til moderator.

Endret av Homser
Lenke til kommentar
1 time siden, Homser skrev:

Du var overbevist over at en admin som er inaktiv vil se varselet ditt, når vedkommende logger inn 1 gang i året? Du er ikke skarpeste kniven i skuffen, nei. Gratulerer du har nå ødelagt forumet 2 ganger, frister å bruke bilde ditt som profilbilde. Du har vist blitt traumatisert av miss creampie.

Lenke til kommentar
56 minutter siden, Savitar skrev:

Du var overbevist over at en admin som er inaktiv vil se varselet ditt, når vedkommende logger inn 1 gang i året? Du er ikke skarpeste kniven i skuffen, nei. Gratulerer du har nå ødelagt forumet 2 ganger, frister å bruke bilde ditt som profilbilde. Du har vist blitt traumatisert av miss creampie.

alpdlp kaster lange skygger fra graven

• Haha 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Homser skrev:

Og hva håper du vil skje hvis vi får moderator/admin på plass? Slette navnet og bildet ditt i gamle tråder?

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Savitar skrev:

eneste som er traumtisert her inne er gamle griser som har 500 + kommentarer, skaff dere et liv dere er en gjeng med triste gamle griser. Dere vet at vi har personopplysninger på samtlige her inne? ;)

Lenke til kommentar
3 minutter siden, bps skrev:

eneste som er traumtisert her inne er gamle griser som har 500 + kommentarer, skaff dere et liv dere er en gjeng med triste gamle griser. Dere vet at vi har personopplysninger på samtlige her inne? ;)

Legg ut infoen, ikke vær en pussy. Et øye for øye som vår hellige frelser jesu kristu sa.

Lenke til kommentar
16 minutter siden, bps skrev:

Dere vet at vi har personopplysninger på samtlige her inne?

Som nevnt tidligere i tråden så er det 3 stykker som har fått noen detaljer lekket (+ noen som lekket egen info). To av de var bilder som ikke er særlig søkbart. Jeg vet ikke noe om den tredje episoden men Homser kan vel si fra om det er en av disse som er problemet...

Lenke til kommentar
1 time siden, bps skrev:

Du har ikke hacket forumet, og hvis du hadde, ville du kun hatt en epostadresse. Lykke til. Gidder ikke svare mer på tullet fra deg.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Legg ut infoen, ikke vær en pussy. Et øye for øye som vår hellige frelser jesu kristu sa.

dere må jo tenke over hvor det har blitt av visse gamle travere

mange som har dettet av dansen...og flere kommer det til å bli ;)

Lenke til kommentar
2 timer siden, bps skrev:

Det har vi ikke. Som nevnt før så er ikke forumet hacket, og ingen skal føle seg utrygge på ting vedrørende personopplysninger.

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Chen skrev:

Og hva håper du vil skje hvis vi får moderator/admin på plass? Slette navnet og bildet ditt i gamle tråder?

Jeg har gjort det jeg måtte gjøre for å sikre meg selv, sånn at det akutte behovet for å få skjult innlegg er over for min del. 

Så har det vært andre som har meldt om personvernhensyn som må ordnes opp i.

Lenke til kommentar
13 timer siden, Chen skrev:

Snakker vi om samme person mon tro? I følge Angels, så kom Julia i går. Dette er første gang hun jobber med Angels, så de visste ingenting om henne da jeg spurte. 

Nei, her var jeg litt kjapp. Var hos ei Julia på Secret Island. Beklager🥴

• Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Homser skrev:

Så har det vært andre som har meldt om personvernhensyn som må ordnes opp i.

De to med bilder er jo ikke søkbare her eller Google så de er jo sikre. Den tredje personen vet jeg heller ikke hvem er og jeg har jo vært her en stund så helt krise kan det vel ikke være?

Bra du har ordnet for deg selv da. Hva sa den påståtte samboeren?

• Like 1
Lenke til kommentar
52 minutter siden, Tukleren skrev:

De to med bilder er jo ikke søkbare her eller Google så de er jo sikre. Den tredje personen vet jeg heller ikke hvem er og jeg har jo vært her en stund så helt krise kan det vel ikke være?

Bare tull fra de to der, dem har verken personopplysninger eller «hacket» noe. Spamfilteret i populære tråder er aktivert, feks rogaland er helt fin og fungerer..

Endret av Savitar
Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Hvorfor fores det oppunder de paranoide tankene hans? Er det på alvor interessant hva den oppblåsbare dukka hans sa? Og hvorfor er det bra at det "ordnet seg" for han? Skal det legitimere måten det ble gjort på? Fyren er sikkert 40, aldri pult, har ikke råd til eskorter, og bor rent free i kjelleren hos mora si. Så går det ut over alle andre. Mora hans er sikkert like lei av ham som vi er. 

Endret av Xcon
Lenke til kommentar
59 minutter siden, Xcon skrev:

Hvorfor fores det oppunder de paranoide tankene hans? Er det på alvor interessant hva den oppblåsbare dukka hans sa? Og hvorfor er det bra at det "ordnet seg" for han? Skal det legitimere måten det ble gjort på? Fyren er sikkert 40, aldri pult, har ikke råd til eskorter, og bor rent free i kjelleren hos mora si. Så går det ut over alle andre. Mora hans er sikkert like lei av ham som vi er. 

rs_807x1024-200818102108-634-steve-carel

Lenke til kommentar
1 time siden, Xcon skrev:

Jøss, nå beskrev du @jegern og @shawty lo

Lenke til kommentar

Alt innhold på dette nettstedet er fremdeles tilgjengelig, både gjennom google og archive.org. Det eneste denne knølen har fått til er å crashe nettstrukturen for de jevne brukerne.

Jeg legger ved de tre tilfellene jeg henviste til i forrige kommentar.

Først tullingen som ble outet av sexarbeidere.

Trygve fra Dps:

Iman:

Også har vi damer som generelt bare ikke liker forum der evnene deres blir diskutert:

Lenke til kommentar
2 timer siden, Xcon skrev:

Slik var det sist også. Hver gang noen spurte han om formålet hans med spammingen, så forsikret han alle om at hans "operasjonelle mål var nådd".

Lenke til kommentar