Gå til innhold

Massasjeklinikk


Gjest

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg oppretter en ny tråd når det allerede finnes noen (thaimassasje og nurumassasje). Men jeg har en litt annen inngang på temaet, tror jeg.

Jeg ser etter et massasjested som er rent & pent. Bra rom, dører, muligheter for dusj - og der man kan få kompetent og god massasje. Ikke noe klasking med olje mens man kikker på klokken, men kyndig massasje. Jeg er ikke ute etter regulær sex på et slikt sted - men det er fint å kunne snu meg på ryggen med ereksjon uten at det er noe problem, for å si det sånn.

Jeg vet jo at det er mulig å finne frem til noen som "selvstendige næringsdrivende" med leilighet, som også er i stand til å gi massasje. Og så avtale hva man skal og hva man ikke skal. Men det er liksom greiere å gå innom et sted, enn å gjøre en privat avtale på den andre måten.

Det er et sted i nærheten av Aker Brygge, som virker veldig ordentlig. Men muligens er det fullstendig ordentlig, så ordentlig at det ikke har noe som helst å by på. Selv om det nevnes de vanlige nettsidene. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...