ZezeeRealBack Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 (endret) Det er for “eksperter” som sier det er rask og lett verifisering annonsen i RE Skulle gjør det som vanlig,men nå det er krav med id/pass bilde.Så jeg vil takk nei for det. RE har en allerdede ikke så trodverdig betalingssystem, jeg kommer ikke til å risikere å ha ID-en min i filene deres. Nope Endret November 6, 2024 av ZezeeRealBack Bilde 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 2 timer siden, ZezeeRealBack skrev: Det er for “eksperter” som sier det er rask og lett verifisering annonsen i RE Er det meg du mener? Den damen som gjorde det mens jeg var der måtte jo vise pass og det er drøyt (selv om det kun er bilde og fødselsdato som må være synlig). Men ja, det tok ca 10min. Egentlig er det jo bra for oss kunder at man får nøyaktig alder men det hjelper jo lite når kineserne og noen andre jukser med systemet. 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet November 6, 2024 Forfatter Share Skrevet November 6, 2024 38 minutter siden, Tukleren skrev: Er det meg du mener? Den damen som gjorde det mens jeg var der måtte jo vise pass og det er drøyt (selv om det kun er bilde og fødselsdato som må være synlig). Men ja, det tok ca 10min. Egentlig er det jo bra for oss kunder at man får nøyaktig alder men det hjelper jo lite når kineserne og noen andre jukser med systemet. Det var deg?Husker ikke,tror det var mer av en personer som har diskuterer hvor rask og lett hele processn er. 10 min er tid du ta til lade bilde/video og ta pass/id bilde.Det ta mer av 10 min til lage den video og det er flere forsøkt. jeg jukser ikke med alder mitt,og faktisk jeg se mye mer ung,og det var sant hele mitt livet,av og til jeg ma vise lege i polet og det genetisk.Jeg har ikke en rynke, ingen kosmetiske prosedyrer Noen ganger bruker jeg sminke, men ikke noe tungt. Derfor bekreft min alder i RE spiller ingrn roller,men helt forstår nå en dama fra 72 sier hun er 25.😂 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg