Gjest Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Den siste tiden har jeg hatt problemer med å lese anmeldelsene på RE via mobil. Når jeg klikker meg inn på den enkelte anmeldelse får jeg opp overordnet vurdering men selve teksten/beskrivelsen er borte. Jeg sendte en forespørsel til RE i helgen, men jeg har foreløpig ikke fått svar. Noen tips til hvordan jeg kan fikse dette? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Du kan velge å lese siden i "classic" utgave i stedet for mobil. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Takk for tipset, men det fungerte heller ikke. Siter Lenke til kommentar
Per Pikkvik Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Samme problem her. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Samme her, men når jeg bruker google chrome går det greit Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Support svarte at problemet er bugs ved bruk av Internet Explorer. Det ser ut til å være fikset nå. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Litt off-topic, men noen som vet hvor lang tid det tar før anmeldelser blir synlige på RE? Kompisen har vært på tur, og la inn noen anmeldelser for et par dager siden, og de er fortsatt ikke synlige. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Han bør logge inn å sjekke om der er melding fra admin. De henger seg opp i alt mulig. Må være pinlig nøyktig med språk osv. Måtte selv rette noe angående språvalget før anmeldesen ble godkjent. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Takk. Står bare "venter på godkjenning" Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 N1rvana skrev: Takk. Står bare "venter på godkjenning" Er RE i det rette humør kan det ta 3-4 dager. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Tok bare 3 dager denne gangen. Og damen skrudde av anmeldeser rett etter at kompisen sin hadde blitt godkjent. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg