Gå til innhold

Hvem av medlemme her inne har partner/samboer etc?

Xcon

Sivilstatus  

61 stemmer

1. 1. Er du gift eller har samboer?

• Ja
      39
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      3
    • Har kjæreste, men bor ikke sammen
      2
  2. 2. Har du blitt avslørt av evt. partner?

• Ja
      1
    • Nei
      60
  3. 3. Ved kjøp av eskortetjenester mens i forhold, fikk du dårlig samvittighet? Gjelder også HE

• Ja
      10
    • Nei
      32
    • Hva er samvittighet?
      3
    • Ikke etter x antall kjøp
      7
    • Aldri kjøpt mens i forhold
      9

Anbefalte innlegg

Jeg har et par faste som jeg besøker en til to ganger i måneden og får kvantumsrabatt, 1000 - 1500 pr gang med i utgangspunktet ubegrenset varighet. Ellers er jeg av og til på massasjesteder, mest for spenning og variasjon. Totalbudsjett tenker jeg er rundt 75000 pr år. Jeg besøker helst noen utenfor egen by, men det er heldigvis korte avstander i dette fylket 😊

• Like 10
Lenke til kommentar
På 6.11.2024 den 16.36, SolanGundersen skrev:

Tilleggsopplysning (situasjon som ikke blir fanget opp av undersøkelsen):

Ekteskapet gjelder formelt fortsatt selv om forholdet er over. Det tar litt tid før det formelle er på plass rundt en skilsmisse.

Derav heller ingen dårlig samvittighet rundt dette.

Tipper dette gjelder flere her inne slik jeg har lest andres kommentarer.

Når kona stengt "butikken" med orda. Jeg har nå tått de to jentene jeg ønsket meg. Du har to friske hender så ikke klag. 

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 6.11.2024 den 16.36, SolanGundersen skrev:

Tilleggsopplysning (situasjon som ikke blir fanget opp av undersøkelsen):

Ekteskapet gjelder formelt fortsatt selv om forholdet er over. Det tar litt tid før det formelle er på plass rundt en skilsmisse.

Derav heller ingen dårlig samvittighet rundt dette.

Tipper dette gjelder flere her inne slik jeg har lest andres kommentarer.

Når kona stengte "butikken" med orda. Jeg har nå fått de to jentene jeg ønsket meg. Du har to friske hender så ikke klag. Da var det bare tiden og veien og økonomien før en fant en annen løsning enn egne hender. 

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Theoneandonly skrev:

Jeg har et par faste som jeg besøker en til to ganger i måneden og får kvantumsrabatt, 1000 - 1500 pr gang med i utgangspunktet ubegrenset varighet. Ellers er jeg av og til på massasjesteder, mest for spenning og variasjon. Totalbudsjett tenker jeg er rundt 75000 pr år. Jeg besøker helst noen utenfor egen by, men det er heldigvis korte avstander i dette fylket 😊

Samme med massasje hos meg .Spennende å oppsøke randome salonger for du har på en måte ikke avtalt noe seksuelt på forhånd kun en uskyldig massasje 😅. Men da må dama være ute av byen og jeg stikker i lunchen på jobben og tar halv dag eller tar en tur på kvelden. 

• Like 4
Lenke til kommentar
21 timer siden, Theoneandonly skrev:

Hei tototre.

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Trøndern skrev:

Hei tototre.

Trodde du pappaen din var tilbake nå. Så søtt din jævla homsegutt. 

• Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 4.1.2025 den 20.57, Amir3 skrev:

Trodde du pappaen din var tilbake nå. Så søtt din jævla homsegutt. 

Kordan vet du trøndern er mig?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 3.1.2025 den 11.11, Legend skrev:

Hvilket forhåndsregler tar dere? Besøker dere massasje og eskorte eller bare 1 av de. For min del prøver jeg å holde meg til besøk utenfor byen jeg bor i og besøker faste damer, sjelden jeg tar en for laget haha. Når det kommer til OWO så prøver jeg med regnfrakk men fristelsen blir ofte for stor til å kjøre på med uten, uansett lite smittefare sånn sett.

Besøker både eskorter og thai i stor Oslo. Knuller helst uten. Liker å bli sugd uten. Logger meg av sporing i bilen, ellers ingen forhåndsregler!

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Forhåndsregler? Tja, hvis jeg besøker faste steder og det er mulighet for det så legger jeg igjen telefonen i bilen. Da har jeg hverken bankkort, sertifikat eller noe annet på meg som kan brukes til å identifisere meg.

Ellers er det jo lettere på vinterhalvåret synes jeg, å snike seg diskré ut og inn steder, når det er mørkt utenfor.

En annen ting er at jeg aldri skriver noe i en SMS som kan brukes mot meg.

• Like 2
Lenke til kommentar

Men hvorfor skal man ha dårlig samvittighet, egentlig? Det er vel kona som burde føle på det, som er dealbreaker og tilbyr så ekstremt lite sex.

Men den diskusjonen tror jeg ikke det er verdt å ta. 😅 Så, the only crime is getting caught.

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, TerjeNilsen skrev:

Men hvorfor skal man ha dårlig samvittighet, egentlig? Det er vel kona som burde føle på det, som er dealbreaker og tilbyr så ekstremt lite sex.

Men den diskusjonen tror jeg ikke det er verdt å ta. 😅 Så, the only crime is getting caught.

Jig har trê köna

2 i dubai ög 1 i Oslo 

Reiser med 1 russisk pä Mandag til Dubai!!!!! 

Jig har sex med mine kvinder men en russisk kvinde er bedre end dem alle tre jig här og alle de andre piger tilsammen

-russisk

-polske

-rumanian

-hungarske ër helt töp 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...