Gå til innhold

Hvem av medlemme her inne har partner/samboer etc?

Xcon

Sivilstatus  

61 stemmer

1. 1. Er du gift eller har samboer?

• Ja
      39
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      3
    • Har kjæreste, men bor ikke sammen
      2
  2. 2. Har du blitt avslørt av evt. partner?

• Ja
      1
    • Nei
      60
  3. 3. Ved kjøp av eskortetjenester mens i forhold, fikk du dårlig samvittighet? Gjelder også HE

• Ja
      10
    • Nei
      32
    • Hva er samvittighet?
      3
    • Ikke etter x antall kjøp
      7
    • Aldri kjøpt mens i forhold
      9

Anbefalte innlegg

Tilleggsopplysning (situasjon som ikke blir fanget opp av undersøkelsen):

Ekteskapet gjelder formelt fortsatt selv om forholdet er over. Det tar litt tid før det formelle er på plass rundt en skilsmisse.

Derav heller ingen dårlig samvittighet rundt dette.

Tipper dette gjelder flere her inne slik jeg har lest andres kommentarer.

• Like 1
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 15.36, SolanGundersen skrev:

Tilleggsopplysning (situasjon som ikke blir fanget opp av undersøkelsen):

Ekteskapet gjelder formelt fortsatt selv om forholdet er over. Det tar litt tid før det formelle er på plass rundt en skilsmisse.

Derav heller ingen dårlig samvittighet rundt dette.

Tipper dette gjelder flere her inne slik jeg har lest andres kommentarer.

Expand  

Du snakker om det å være separert? Isåfall mener jeg dette er det samme som å være skilt. Kun et papir som mangler, og dette tar vel ett år omtrent. Man er jo allerede gått fra hverandre, og forholdet må kunne anses som over. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har flere faste eskorter (4) noe som gjør at jeg aldri er i beit for ei å besøke når lysten melder seg.  De forteller meg at mange med koner og samboere klager over manglende sex hjemme.  Er dette en utbredt oppfatning som har rot i virkeligheten? 

Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 17.28, Tototre skrev:

Jeg har flere faste eskorter (4) noe som gjør at jeg aldri er i beit for ei å besøke når lysten melder seg.  De forteller meg at mange med koner og samboere klager over manglende sex hjemme.  Er dette en utbredt oppfatning som har rot i virkeligheten? 

Expand  

Jeg kan ikke svare for dem spørsmålet er rettet mot, men jeg har hørt det samme fra eskorter jeg har pratet med, etter akten. (Har jo tross alt 58 minutter til gode på timen) Jeg har ei heller vært i forhold med manglende sex, så er sikkert lett da å si: Hvorfor bli i forholdet...? 🤷‍♂️

• Haha 1
Lenke til kommentar

Alle slags folk kjøper sex. Sånn er det, og sånn blir det. Det eneste jeg gjerne skulle hatt et svar på her, er tilstanden på de to som har svart «vet ikke» på spørsmålet «er du gift eller har samboer?»😅

• Like 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 17.57, nappe nappe skrev:

Alle slags folk kjøper sex. Sånn er det, og sånn blir det. Det eneste jeg gjerne skulle hatt et svar på her, er tilstanden på de to som har svart «vet ikke» på spørsmålet «er du gift eller har samboer?»😅

Expand  

Den ene der er nok sikkert Tom Hagen, vil jeg anta🤔

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 17.57, nappe nappe skrev:

Expand  

Har du vært skikkelig på fylla i Las Vegas? Ikke det?

Prøv det, deretter kommer du tilbake med spørsmålet på nytt...

• Haha 2
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 18.32, SolanGundersen skrev:

Har du vært skikkelig på fylla i Las Vegas? Ikke det?

Prøv det, deretter kommer du tilbake med spørsmålet på nytt...

Expand  

Nope. Har ikke tid til å bli dritings i Vegas. Altfor mange å knulle der til å kaste bort tida på sånt😏

• Haha 1
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 17.28, Tototre skrev:

Expand  

Eller at det frister med litt variasjon 🤷‍♂️ kanskje litt av grunnen til at du har 4 faste å sjonglere på, istedenfor ei 😉

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 20.06, Ola789 skrev:

Eller at det frister med litt variasjon 🤷‍♂️ kanskje litt av grunnen til at du har 4 faste å sjonglere på, istedenfor ei 😉

Expand  

Eller de ikke alltid er tilgjengelige når han får strøm i nåla si. Men ja, godt poeng.

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 20.09, Xcon skrev:

Eller de ikke alltid er tilgjengelige når han får strøm i nåla si. Men ja, godt poeng.

Expand  

Ja hvis man må finne et hull med en gang man får «strøm i nåla si» bør man ha noen flere på hurtigtast, + en grei inntekt. 

av og til kan det da være greit å ta saken i egne hender

• Like 3
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 20.06, Ola789 skrev:

Expand  

Enig i det med variasjon.  For meg er det sånn at de jeg besøker minst 6x i året er faste, og kjenner meg.  Et par av disse får flere besøk i mnd. 

I tillegg går jeg på oppdagelse hos nye eskorter og thaimassasje.  Og ofte når jeg vil knulle har jeg en plan B.  En av de faste som ikke kunne treffes en dag, spurte noen timer seinere: Do you find some pussy? 

Hun kjenner meg og vet jeg har en reserveplan.  Svaret den dagen var JA.  En eskorte jeg har truffet noen ganger tekstet meg og tilbød trekant med en ukjent kvinne.  Fikk forhandlet ned prisen til 2k for 30 min. og fikk den deilige behandlingen. 

Årlig budsjett på 75+k.  Får mye kvantumsrabatt hos flere jeg kjøper mye av. 

Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 21.57, Tototre skrev:

Enig i det med variasjon.  For meg er det sånn at de jeg besøker minst 6x i året er faste, og kjenner meg.  Et par av disse får flere besøk i mnd. 

I tillegg går jeg på oppdagelse hos nye eskorter og thaimassasje.  Og ofte når jeg vil knulle har jeg en plan B.  En av de faste som ikke kunne treffes en dag, spurte noen timer seinere: Do you find some pussy? 

Hun kjenner meg og vet jeg har en reserveplan.  Svaret den dagen var JA.  En eskorte jeg har truffet noen ganger tekstet meg og tilbød trekant med en ukjent kvinne.  Fikk forhandlet ned prisen til 2k for 30 min. og fikk den deilige behandlingen. 

Årlig budsjett på 75+k.  Får mye kvantumsrabatt hos flere jeg kjøper mye av. 

Expand  

Romslig å fint kosebudsjett det der da 👍 eller budsjetterer du med å bli tatt også ?😉

• Haha 2
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 22.45, Ola789 skrev:

Romslig å fint kosebudsjett det der da 👍 eller budsjetterer du med å bli tatt også ?😉

Expand  

Med det forbruket som @Tototre har vil et forelegg være som moms og regne. 
Ett forelegg per 1,3 år er innenfor budsjett :-) 

• Haha 1
Lenke til kommentar
  På 6.11.2024 den 22.45, Ola789 skrev:

Expand  

Onkel vet hvor mange forelegg jeg har hatt.  Fører til færre sextreff i en periode, for det tar av budsjettet,  ja. 

Lenke til kommentar
  På 7.11.2024 den 5.30, Tototre skrev:

Onkel vet hvor mange forelegg jeg har hatt.  Fører til færre sextreff i en periode, for det tar av budsjettet,  ja. 

Expand  

Og man kan få ubegrenset med forelegg? Dvs, vil det ikke bli en strengere reaksjon etterhvert? Soning i Ecuador feks.

Lenke til kommentar
  På 7.11.2024 den 5.30, Tototre skrev:

Expand  

onkel vet, har du mista tellinga selv? 

Da får vi se om det blir ukens frøken eller ukens håndkrem inn i julebordsesongen på deg 😉 eller det går kanskje på neste års budsjett hvis forfallsdatoen blir rett ? 

• Haha 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hvilket forhåndsregler tar dere? Besøker dere massasje og eskorte eller bare 1 av de. For min del prøver jeg å holde meg til besøk utenfor byen jeg bor i og besøker faste damer, sjelden jeg tar en for laget haha. Når det kommer til OWO så prøver jeg med regnfrakk men fristelsen blir ofte for stor til å kjøre på med uten, uansett lite smittefare sånn sett.

• Like 6
Lenke til kommentar