Ox1 Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 Kom over annonsen til Avrila og ble ganske så fasinert av bildene. En timeglassfigur med absolutt alle attributter proporsjonert perfekt. Spørsmålet er hvor ekte denne annonsen er? Noen her som har noen erfaringer å dele? Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 Sorry, null å bidra med og burde latt være å svare: men inni helvete for et sexy bilde ved tennisnettet🤤😍 1 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet November 5, 2024 Forfatter Share Skrevet November 5, 2024 (endret) Har hatt en liten prat med henne på WA og blir aldeles ikke skremt. Spurte etter spesifikke tjenester, og hun var med på nesten alt på lista. Dessverre så var hun litt prippen på skikkelig kyssing, noe jeg nesten synes er nødvendig for å kjenne på kjemi og lidenskap. 15min 1000kr 30min 1500kr 45min 2000kr 1hour 2500kr Cim,cof,and owo extra 500kr each.❤ Men hun ser bare så lekker ut at jeg muligens må gå på akkord med behovet for kyssing...... EDIT: Om noe er for godt til å være sant..... Samme telefonnummer som Mary love, som heller ikke ser så verst ut. Men 2 annonser med såpass forskjeller gjør at interessen faller som en stein 😔 Endret November 5, 2024 av Ox1 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg