Gå til innhold

Forelsket i sin gledespike


Gjest

Anbefalte innlegg

Veldig enkelt jeg liker ikke at noen sier at jeg er noe jeg IKKE er ...

Jeg er selv hore, sex arbeider, prostituert, eskorte.

Til info så har jeg erfaring på feltet som er topic ...så jeg kan fint kalle meg selv hore, og andre som selger sex.

Men BARE eskorte er du ikke Amalie, du selger sex :geek::geek::geek:

Men i Telemarkavisen sier du

"Jeg er en omsorgsarbeider, ikke sex arbeider"

De samsvarer ikke helt med det du sier over her Hehe Så da kan du vel si deg enig i at enkelte ord er ikke like hyggelig å bli omtalt som

Når du skal pirke...

kopi fra avisen "Jeg ser på meg selv som en omsorgsarbeider, ikke en sexarbeider"

Jeg ser meg som omsorgsarbeider, men våger å si at jeg er hore om meg selv ...

Forskjell på er og ser meg selv :geek::geek:

Lenke til kommentar

Noen her, avsporer fra trådene lettere en fulle sjømenn :P

Jo da, jeg har møtt et par gledespiker som satte sine spor. En jente som jeg møtte ett uttall ganger flyttet tilbake til hjemlandet for noen år siden. Det ble noen e-poster og så stoppet det opp.

En annen jente, fra Tallin som jeg møtte flere ganger bor nå i Oslo. Vi er venner på FB. Hun hadde blitt min om forholdene lå bedre til rette :roll:

Lenke til kommentar
Noen her, avsporer fra trådene lettere en fulle sjømenn :P

Jo da, jeg har møtt et par gledespiker som satte sine spor. En jente som jeg møtte ett uttall ganger flyttet tilbake til hjemlandet for noen år siden. Det ble noen e-poster og så stoppet det opp.

En annen jente, fra Tallin som jeg møtte flere ganger bor nå i Oslo. Vi er venner på FB. Hun hadde blitt min om forholdene lå bedre til rette :roll:

Om kjærligheten er det ;)

Jeg flyttet til Bergen pga kjærligheten, sier litt når enn helst skulle bodd i varmen hele året ;)

Lenke til kommentar

Hore, prostituert, eskorte.. Whatever.

Men jeg har aldri kjent meg igjen i at jeg selger sex. Det handler nesten alltid om mer enn bare sex i et kunde-"hore"-forhold. Kjemi, nærhet, avslapning, åpenhet, samtale osv osv. Sex er bare en del av "pakken". Litt som Celin snakket om i avisen.

Ang forelskelse har jeg opplevd at ting har blitt litt vel personlig, og da må man nesten avslutte det. Det er viktig å skille jobb og privatliv. Dessuten, om man ikke gjengjelder følelsene, er en forelsket kunde den verste kunden.. Det blir gjerne drama.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Opplevde det svært mange ganger i begynnelsen, siden jeg var svært snill, gjorde mange unntak fra reglene og lot ting bli personlig. Dette har jeg dårlig samvittighet over og føler at jeg har utnyttet mange stakkars sjeler som bare trengte litt kjærlighet. ///3

Dette skjer heldigvis ikke lenger!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Opplevde det svært mange ganger i begynnelsen, siden jeg var svært snill, gjorde mange unntak fra reglene og lot ting bli personlig. Dette har jeg dårlig samvittighet over og føler at jeg har utnyttet mange stakkars sjeler som bare trengte litt kjærlighet. ///3

Dette skjer heldigvis ikke lenger!

Du må huske at det er kunden som betaler; og ofte vil de ha noe mer enn et hull å stikke pikken i :)

Utlendingene fyller dette markedet med stil og eleganse; enkelt og greit; 30 minutter :shock:

På den ene siden har du de uengasjerte mens på den andre siden har du dem man blir glad i. I mellom disse ytterpunktene har du et hav av nyanser.

Jeg har heldigvis flere ganger opplevd møte med norske eskorter som fantastisk; innertier, 100% kjemi. Begge nyter det like mye. Hva som er rett og galt må enhver finne ut av, men ikke gjør dette til en teknisk øvelse, det tror jeg utlendingene gjør bedre til en langt lavere pris.

Lenke til kommentar
Opplevde det svært mange ganger i begynnelsen, siden jeg var svært snill, gjorde mange unntak fra reglene og lot ting bli personlig. Dette har jeg dårlig samvittighet over og føler at jeg har utnyttet mange stakkars sjeler som bare trengte litt kjærlighet. ///3

Dette skjer heldigvis ikke lenger!

Du må huske at det er kunden som betaler; og ofte vil de ha noe mer enn et hull å stikke pikken i :)

Utlendingene fyller dette markedet med stil og eleganse; enkelt og greit; 30 minutter :shock:

På den ene siden har du de uengasjerte mens på den andre siden har du dem man blir glad i. I mellom disse ytterpunktene har du et hav av nyanser.

Jeg har heldigvis flere ganger opplevd møte med norske eskorter som fantastisk; innertier, 100% kjemi. Begge nyter det like mye. Hva som er rett og galt må enhver finne ut av, men ikke gjør dette til en teknisk øvelse, det tror jeg utlendingene gjør bedre til en langt lavere pris.

Hahaha, selvsagt ikke ;)

Det som gjelder er å unngå å tippe over til det fullstendig private, hvor grensene blir så visket ut at de ikke kan skilles mellom lenger. Vi har alle forferdelig mange deler av vår personlighet, og ulik personlighet passer til ulike sammenhenger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Kunde og jente ... Høres bedre ut ;)

+1

Godt sakt

Takk; for meg handler det om respekt.

Ja det høres bedre ut, det er jeg enig i. Men disse damene er jo egentlig horer så lenge dem selger seg. Og jeg sier ikke at det er noe galt ved å være prostituert, men hvis man faktisk selger sex, så kan man jo like gjerne kalle en spade for en spade.

  • Like 1
Lenke til kommentar

+1

Godt sakt

Takk; for meg handler det om respekt.

Ja det høres bedre ut, det er jeg enig i. Men disse damene er jo egentlig horer så lenge dem selger seg. Og jeg sier ikke at det er noe galt ved å være prostituert, men hvis man faktisk selger sex, så kan man jo like gjerne kalle en spade for en spade.

Det er noe du velger å si...

Du har et nedlatende og stigmatiserende språk.:(

Lenke til kommentar

For min del kan jeg gjerne bli kalt hore, prostituert, tar ikke begrepene så høytidelig, samme jobben uansett! Og begrepene er jo litt dirty, perfekt å brukes i en dirty situasjon. :P, fra en skitten, slem pike! 8-)

Lenke til kommentar
For min del kan jeg gjerne bli kalt hore, prostituert, tar ikke begrepene så høytidelig, samme jobben uansett! Og begrepene er jo litt dirty, perfekt å brukes i en dirty situasjon. :P, fra en skitten, slem pike! 8-)

Det er jeg helt enig i ;) , men ringer en kunde til meg og starter samtalen med "Hei Hore" så lover ikke det så godt heller.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...