Nadheim Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Hei alle medlemmer, Har noen her erfaring med Sugardaddy-sider? Vi vurderer å være mer tilstedet på slike sider, da det åpenbart er mye salg og bytte av seksuelle tjenester tilknyttet aktiviteten der. Vi vet foreløbig lite om hvordan det foregår på nettsidene, da mye interaksjon skjer bak betalingsmurer. Følgende sider har vi vært inne på: sugardaters.no sugardaddyoslo.com datesugarbabies.com meetasugarbabie.com Siter Lenke til kommentar
NorskeMarkus Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Jeg la merke til en Sugardaddy gruppe på FetLife.com for litt siden, men nå finner jeg den ikke igjen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Jeg har snublet over den slags flere steder; også på eskortejenter.net på forumet. Det er nok mye "støy", men lite konkret. Seekingarrangment.com er en seriøs greie; der skjer det faktisk noe, dvs. Jeg har fått mange meldinger, men har ikke svart. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Fikk oppgitt denne siden av en russisk venninne: http://www.travelgirls.com/ Visstnok populært blant unge jenter som vil dra på betalte luksusferier Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Seekingarrangement.com er nok mye jug. Har sett en del annonser/bilder som virker veldig fake. Kontakta en jente som var veldig overrasket over at bildet hennes var der. Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Seekingarrangement.com er nok mye jug. Har sett en del annonser/bilder som virker veldig fake. Kontakta en jente som var veldig overrasket over at bildet hennes var der. Har du sett et eneste kontaktnettsted uten en masse jug og falsknerier? Det har ikke jeg. Det gjelder å være våken, kritisk og oppmerksom. Det verste er vel prisen. Det koster skjorta, og det er ikke lett å få gode resultater. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Seekingarrangement.com er nok mye jug. Har sett en del annonser/bilder som virker veldig fake. Kontakta en jente som var veldig overrasket over at bildet hennes var der. Har du sett et eneste kontaktnettsted uten en masse jug og falsknerier? Det har ikke jeg. Det gjelder å være våken, kritisk og oppmerksom. Det verste er vel prisen. Det koster skjorta, og det er ikke lett å få gode resultater. 95% av slike "datingsider" er svindel; jeg har viklet meg inn i dette villnisset noen ganger. Seekingarrangments.com ser dog ut til å være bedre enn mange av de andre, men det vet du jo ikke før en har prøvd å kontakte noen der. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Var jo moro da Ashley Madison ble hacka for en stund tilbake... Det viste seg at nesten _alle_ kvinnelige profilene var falske, og laget av nettstedet selv. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Jeg var innom Victoria Milan en periode; opplevde dette som ekte greier, fordi jeg faktisk var i kontakt med flere reelle jenter. Noen bruker den som sexkjøpsside, men det er vel egentlig en dating side ... Tror eg Men observerte aldri noe sugardaddy greier, men det kan jo ha vært skjult. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Har dar egistrert ihvertfall en profil på Victoria Milan som var ute etter "gavmilde menn," og det vet vi jo hva betyr... Disse sugar daddy-greiene er prostitusjon, like godt som noe annet. Hvorvidt noen synes det er verd pengene, får de selv vurdere. I disse tider er jeg mere som Kanonen - har det mest i kjeften, og handler fint lite... Siter Lenke til kommentar
Nadheim Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 På denne siden er det tydelig at datingsider stort sett er tull: https://www.datingwebsites.no/reviews.php Men Det vi ønsker å finne ut mer om er sugardaddy-sider. Vi registrerer at mange her drar likhetstegn mellom sugardaddy-sider og datingsider, men det er jo ikke det samme. Eller? Poenget tror vi er at "markedet" er større for givere (f.eks. eldre menn) som ønsker å gi gaver til mottakere (f.eks yngre kvinner) i bytte mot selskap og sex, enn det er for datingsider der folk bare vil ha selskap og sex uten å gi gaver. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 På denne siden er det tydelig at datingsider stort sett er tull: https://www.datingwebsites.no/reviews.phpMen Det vi ønsker å finne ut mer om er sugardaddy-sider. Vi registrerer at mange her drar likhetstegn mellom sugardaddy-sider og datingsider, men det er jo ikke det samme. Eller? Poenget tror vi er at "markedet" er større for givere (f.eks. eldre menn) som ønsker å gi gaver til mottakere (f.eks yngre kvinner) i bytte mot selskap og sex, enn det er for datingsider der folk bare vil ha selskap og sex uten å gi gaver. Detter er en gråsone; det er ingen svart hvit grenseoppgang. Jeg var medlem i Victoria Milan, der jeg kom i kontakt med flere virkelige mennesker, som det gikk ganske langt med, dvs. Vi utvekslet Mail og andre greier over en periode, utenfor dating siden. Noen er ute etter et sidesprang, et slags kjæresteforhold, andre sex med penger involvert. En fortalte at hun var blitt kontaktet av en sjømann som tilfeldigvis var innom byen og ville ha sex. Men igjen; alle sidene er basert på svindel, sansyligheten for å oppnå kontakt er mindre enn å vinne i Lotto. Er man ute etter en sugarbabe har jeg større tro på å kontakte en hyggelig norsk jente på RE eller eskortejenter. Siter Lenke til kommentar
Norske Stine Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Sugardaddies er veldig populært i USA, men ikke så utbredt i Norge via nettsider i alle fall. Men det går jo også an å møte norske eskorter, og viss man har en god kjemi, lage en avtale. Eksempel på det kan jo være et cirka antall dater i måneden mot at du hjelper henne med husleia eller betaler et fast månedsbeløp. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Sugardaddies er veldig populært i USA, men ikke så utbredt i Norge via nettsider i alle fall.Men det går jo også an å møte norske eskorter, og viss man har en god kjemi, lage en avtale. Eksempel på det kan jo være et cirka antall dater i måneden mot at du hjelper henne med husleia eller betaler et fast månedsbeløp. Nettopp vi trenger ikke gjøre det vanskelig Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Sugardaddies er nok mer populært i land med større økonomisk ulikhet. Hvem faen har råd til å være sugardaddy for en norsk jente? De har jo penger til drinker, klær og flybilletter selv... Siter Lenke til kommentar
Nadheim Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 Sugardaddies er nok mer populært i land med større økonomisk ulikhet. Hvem faen har råd til å være sugardaddy for en norsk jente? De har jo penger til drinker, klær og flybilletter selv... Folk med mye penger kan ha råd til å støtte folk med lite penger. Det er stor økonomisk ulikhet også i Norge, selv om det kanskje er mer synlig for middeklassen i f.eks USA. Se for eksempel her: http://www.side3.no/dittsexliv/maria-(32)-er-en-sugarbabe-og-lar-rike-menn-betale-for-henne/3423165335.html http://pluss.vg.no/2016/03/08/2336/2336_23625388 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Uten å kaste inn en brannfakkel så tror jeg ikke dette forummets medlemmer er representabele for emnet "Sugardaddies", men man må selvfølgelig ha lov til å mene sitt, og noe kunnskap er det sikkert her. Sugardaddies i Oslo kjenner jeg litt til. Det er velstående menn- gjerne gift i et platonisk forhold som representerer gruppen. De fleste ønsker en "elskerinne" som de kaller det for, og som de "mater" med penger og gaver. Flereav dem har prøvd eksorter fra nettsteder, men de syntes de ikke får den samme følelsen som de får ved en betalt elskerinne. Dette er jo selvfølgelig forskjellig. Det andre er det å kunne bli oppdaget ved å gå i "køen" inn til en eskortes leilighet, noe som setter en demper på det hele. Hvordan finner man da disse sugarbabes? Ved å ha frekventert utesteder på Oslo Vest i mange år, ser man raskt hva som foregår. Det er nå engang slik at enkelte jenter frekventerer steder hvor "pengegubbene" er, og da i den hensikt å finne seg en Sugardaddie. Nå er det ikke slik at disse utestedene på Oslo Vest flommer over av disse damene, men noen er det. På et sted jeg var for noen år siden ble jeg sittende med en øl å se på folket. På bordet ved siden av meg satt det en voksen pent antrukket (forretnings) mann. Vi ble sittende å snakke om løst og fast. Litt utpå kvelden kom det to snasne damer inn og satte seg ved bordet ved siden av oss. Dette utartet seg til en særs koselig aften som resulterte at alle fire reiste til mannens villa i Holmenkollen. Hans familie var bortreist. Hva som skjedde der har ikke noe med saken å gjøre, men det som gjør at jeg forteller dette er at mannen, vi kaller han Geir, i ettertid har fortalt meg at han har hatt flere treff med henne og har nå et forold som sygardaddy. Det koster "flesk" som han sa, men det var verdt det. Det er trygt og godt å kunne treffe en slik "babe" avsluttet han med. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Jeg kom over en kar på eskorteforumet, han søkte etter en sugarbabe. Etter en tid sendte jeg ham en Mail og spurte om han hadde fått napp; ingenting, null og niks. Jeg tror at slike babes finne man på byen, som Toffe beskriver, eller man forhandler seg fram til en avtale som Stine beskriver. Noe vanlig er det ikke fordi det koster en arm og en fot, men dem som vasser i penger kan sikker synes dette er en farbar vei. Det er kanskje enklere å utgangspunkt i lønnsstatistikken eller formue, sammenligne det med bilholde; hokus pokus; du har markedet elle kundepotensialet Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Var jo moro da Ashley Madison ble hacka for en stund tilbake... Det viste seg at nesten _alle_ kvinnelige profilene var falske, og laget av nettstedet selv. Jeg opprettet en gratisprofil på Victoria Milan og var inne et par timer. Inntrykket er at dette er samme greie. Mange falske dame-profiler som agerer som "motspillere" (kalt bots i spillverden). Når jeg sjekket mailboksen etter en uke var den nedspammet av info om meldinger, blunk osv. fra et titalls slike åpenbart falske profiler. Alt selvfølgelig generert av nettsiden for å få meg til å bli betalende medlem. Fikk aldri bevis da jeg ikke ble medlem, men min intuisjon er mer enn god nok på det området. Skrinlagt prosjekt for meg. Når det er sagt så finnes det helt klart mange oppriktige profiler også, men på slike stede er det alltid et misforhold mellom menn og damer. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Poenget tror vi er at "markedet" er større for givere (f.eks. eldre menn) som ønsker å gi gaver til mottakere (f.eks yngre kvinner) i bytte mot selskap og sex, enn det er for datingsider der folk bare vil ha selskap og sex uten å gi gaver. Dette tror jeg er helt riktig. Spesielt via nettsider der man kan anonymisere seg og tilkjennegi sine oppriktige intensjoner. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Savner Spraydate. Er til dags dato den siden jeg har fått mest sex gjennom i Norge. Var veldig mange par, men også brukbart med damer der. Husker ikke hvorfor den ble stengt. Gjest Siter Lenke til kommentar
baloo77 Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 På denne siden er det tydelig at datingsider stort sett er tull: https://www.datingwebsites.no/reviews.phpMen Det vi ønsker å finne ut mer om er sugardaddy-sider. Vi registrerer at mange her drar likhetstegn mellom sugardaddy-sider og datingsider, men det er jo ikke det samme. Eller? Poenget tror vi er at "markedet" er større for givere (f.eks. eldre menn) som ønsker å gi gaver til mottakere (f.eks yngre kvinner) i bytte mot selskap og sex, enn det er for datingsider der folk bare vil ha selskap og sex uten å gi gaver. Detter er en gråsone; det er ingen svart hvit grenseoppgang. Jeg var medlem i Victoria Milan, der jeg kom i kontakt med flere virkelige mennesker, som det gikk ganske langt med, dvs. Vi utvekslet Mail og andre greier over en periode, utenfor dating siden. Noen er ute etter et sidesprang, et slags kjæresteforhold, andre sex med penger involvert. En fortalte at hun var blitt kontaktet av en sjømann som tilfeldigvis var innom byen og ville ha sex. Men igjen; alle sidene er basert på svindel, sansyligheten for å oppnå kontakt er mindre enn å vinne i Lotto. Er man ute etter en sugarbabe har jeg større tro på å kontakte en hyggelig norsk jente på RE eller eskortejenter. Uten å reklamere for Victoria Milan, så har jeg betalt 3 ganger og har truffet på ordentilg damer hver gang...par av dem som man fikk friends with benefits opplegg man må skille litt den siden...de veldig flinke til å luke ut "bots" altså damer som skal ha deg på en annen side istedet...det er daglig av det.. men en ting skal de ha...de er jævlig flinke på å "reklamere" at du har blitt kontaktet når du er gratis...fordi du kan ikke sjekke noe som helst av hvem og hva som er skrevet......så de prøver å lure deg til å betale....men har snakket med en del av damene der som får oppimot 100 meldinger hver dag...så er nok et flertall menn der Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 I dag ble jeg favorisert av en ung frøken på seekingarrangment.com: Hun kaller seg melchanting; 36 år fra Florida; hun skriver om seg sjøl: I am a single Lady in our late 30's , Insightful, elegant, Straightforward, Kind and mature Lady of substance who is never afraid to try new things . I have a very Spicy personality , I am a People's person , with extraordinary zest and curiosity for Life. I'm Confident , Charismatic , decent and communicative .. I am nice, caring , loving, understanding, compassionate honest and good lady, hard working and i like music, nature, playing golf and wintersport. I also like jogging and exercise. I believe honesty is some great virtue which can help propel a relationship into a Long term Journey . The Journey we all seek to happiness . En bløthjertet idiot som meg; hva skal jeg gjøre; dra til Florida eller gi blaffen? Eg tror faktisk dette er ekte, fordi eg har viklet meg inn i nok dating søppel til å skille skit og kanel. Siter Lenke til kommentar
SvenskaSara Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 dra til Florida eller gi blaffen? Annars har jag inget emot att dra till Florida om du söker sällskap där alltså hihi Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 dra til Florida eller gi blaffen? Annars har jag inget emot att dra till Florida om du söker sällskap där alltså hihi Jeg drar til Hellas en måned på tirsdag Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg