Gå til innhold

Har du fått PM av @Saraxm

Tototre

Bør Saraxm selge sex?  

23 stemmer

1. 1. Ville du besøkt @Saraxm for å ha sex med henne mot betaling?

2. 2. Hvor mange PM har du fått fra @Saraxm så langt?

3. 3. Hvor vanlig er det at du verifiserer deg overfor eskorten før et sextreff?

• aldri
    • en til to ganger i året
    • tre-fem ganger årlig
      0
    • Mellom 5 og 10 ganger i året
    • Mer enn 11 ganger i året
      0

Anbefalte innlegg

Det siste døgnet har en nyopprettet tråd av det nye forummedlemmet @Saraxm tatt helt av.  Hun forteller at hun er kvinne, 24 år, og selger seksuelle tjenester.  Da går forumet amokk etter få timer.  Noen av oss svarer delvis på det hun spør om, men så sporer det selvfølgelig av og blir skittkasting mellom forskjellige brukere her som mener litt forskjellig.  Ja, oxo det at noen har flere brukere som krangler meg seg selv i tillegg.  Uansett, ser nok ut til at Saraxm har fått en voldsom mottakelse.  

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

@Tototre, så hvorfor vil du ikke ha sex med @Saraxm

Jeg kunne ha vurdert det, men tør ikke bruke snapchat, pluss jeg må se bilder først. Vil gjerne vite høyde og vekt. Har ikke noe imot å lage en video og si halla, me want sex, you want sex too. Men det må være anonymt, og snapchat stoler jeg ikke på.

• Like 4
Lenke til kommentar

Totalt uaktuelt.

Det er ikke jeg som skal identifisere meg over noe slags medium på forhånd. Det er hun som skal vise bilder av seg selv før jeg i det hele tatt vil vurdere det. Menn er som kjent visuelle skapninger, lysten kommer ikke uten.

• Like 5
Lenke til kommentar
9 timer siden, jegern skrev:

@Tototre, så hvorfor vil du ikke ha sex med @Saraxm

Ligger bare med to norske jenter i året.  Hadde årets første i mai.  Hun het Marianne (nei, det var ikke hun!)  Og har jo tenkt å være sammen med @Tid for Nytelse før nyttår!

Tror jeg får like god sex til lavere kostnad hos andre.  Liker ikke å skulle sende film/bilde på forhånd.  Har fått spørsmål om det et par ganger i år fra russisk og rumensk mafia.  Da sa jeg at kameraet på mobilen ikke virket, så jeg fikk slippe inn likevel.  Men går ikke tilbake til de stedene.  Tror jeg?

Ellers høres @Saraxm ut som en hyggelig jente.  24 år er oxo en fin alder som jeg liker, men ikke besøker så ofte.

• Like 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Ligger bare med to norske jenter i året.  Hadde årets første i mai.  Hun het Marianne (nei, det var ikke hun!)  Og har jo tenkt å være sammen med @Tid for Nytelse før nyttår!

Tror jeg får like god sex til lavere kostnad hos andre.  Liker ikke å skulle sende film/bilde på forhånd.  Har fått spørsmål om det et par ganger i år fra russisk og rumensk mafia.  Da sa jeg at kameraet på mobilen ikke virket, så jeg fikk slippe inn likevel.  Men går ikke tilbake til de stedene.  Tror jeg?

Ellers høres @Saraxm ut som en hyggelig jente.  24 år er oxo en fin alder som jeg liker, men ikke besøker så ofte.

Da jeg selv var 24, vurderte jeg også å begynne som eskorte., men.., så møtte jeg min exmann, som gjorde at tanken, dessverre ble føyd under teppet.

Nyt livet @Saraxm Et ubedt tips dog.. hold gjerne tiden striks på besøk under 1t. Men vær rausere for de som kommer for 1t. En fornøyd kunde kommer gjerne tilbake, en som blir hastet ut, antagelig ikke.

Hehe, så du skriver det ja? Tradisjon tro, vil vi mao ikke møtes i år altså @Tototre 😅 (kun spesielt invitte, du og jeg som tar denne 😂)

Håper ellers at alle får en Søndag full av nytelse 🔥

• Like 3
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Gaggball skrev:

Totalt uaktuelt og identifisere meg på forhånd. Da får vedkommende heller be meg om å snu når vi treffes!

Jeg antar at noe av hensikten med bilde av meg til henne på forhånd er at jeg skal møte opp.  Det er mye no-show hos mange jenter. 

Antakelig gjør et bilde at menn forplikter seg mer til å holde avtalen.  Men for meg er dette et no-go opplegg. 

• Like 3
Lenke til kommentar