Gå til innhold

Ny eskorte, priser og sikkerhet

Saraxm

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har drevet med litt diverse opp gjennom årene, bilde salg, treff. Men hvordan tenker dere en kan prise seg i dagens marked? Jeg er 24, ingen modell men normal slank kropp. Litt former.  Jeg har tidligere kjørt fastpris på treff, og har ikke solgt ekstra tjenester. Det vil si at suging uten er inkludert, samme med kyssing. Samtidig lurer jeg på hva som er best for å verifisere om kunden er seriøs. Forløpig har jeg laget meg en snapchat, her sender kunder live bilde. Det ivaretar sikkerheten min slik at jeg vet hvem som kommer. Men er det andre tips eller metoder som en bør bruke? Foreløpig er jeg fornøyd siden det utelukker de useriøse kundene.  Takker for råd og erfaringer!

• Like 3
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Gaggball skrev:

Kanskje greit å nevne hvilket området du er, om du tar incall og/eller outcall?

Oslo, østensjø. Incall

• Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, Saraxm skrev:

Hei, jeg har drevet med litt diverse opp gjennom årene, bilde salg, treff. Men hvordan tenker dere en kan prise seg i dagens marked? Jeg er 24, ingen modell men normal slank kropp. Litt former.  Jeg har tidligere kjørt fastpris på treff, og har ikke solgt ekstra tjenester. Det vil si at suging uten er inkludert, samme med kyssing. Samtidig lurer jeg på hva som er best for å verifisere om kunden er seriøs. Forløpig har jeg laget meg en snapchat, her sender kunder live bilde. Det ivaretar sikkerheten min slik at jeg vet hvem som kommer. Men er det andre tips eller metoder som en bør bruke? Foreløpig er jeg fornøyd siden det utelukker de useriøse kundene.  Takker for råd og erfaringer!

Hva heter du på snap?

• Like 3
Lenke til kommentar

Kan hende du mister mange kunder pga de ikke vil sende bilde pga at de kan bli redde for scam og utpressing. At du lagere bilder å slike ting. 

• Like 3
Lenke til kommentar

Let opp en annonse fra en seriøs aktør med positive anmeldelser på RE, og kopier formelen. Ikke teksten, men måten det er gjort på. Det er jo beviselig måten å gjøre det på.

Det er også relativt vanlig å oppgi en adresse som er i nærheten av den egentlige adressen - gjerne der du får observert på litt avstand før du bestemmer deg.

Endret av Xcon
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Lasse6969 skrev:

Hva heter du på snap?

Dette gikk som forventet. fikk masse meldinger og en person valgte å dele snappen min med andre. Nå blir jeg bombadert med forespørsler på snap av mange ukjente. Må lage en ny konto nå. Målet mitt er ikke å selge til flest mulig, men å ha en fast kunde gruppe jeg kan levere gode tjenester til. Når enkelte velger å dele snappen til mange ukjente faller poenget bort. 

Endret av Saraxm
  • Like 4
  • Sad 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Saraxm skrev:

Dette gikk som forventet. fikk masse meldinger og en person valgte å dele snappen min med andre. Nå blir jeg bombadert med forespørsler på snap av mange ukjente. Må lage en ny konto nå. Målet mitt er ikke å selge til flest mulig, men å ha en fast kunde gruppe jeg kan levere gode tjenester til. Når enkelte velger å dele snappen til mange ukjente faller poenget bort. 

Som du sier, gikk som forventet😂 Det er horebukker vi snakker om, selvfølgelig gikk det slik. Utenfor forumet her, er vi vel ikke akkurat øverst på anseelsesstigen i samfunnet😅

Endret av Xcon
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Xcon skrev:

Som du sier, gikk som forventet😂 Det er horebukker vi snakker om, selvfølgelig gikk det slik. Utenfor forumet her, er vi vel ikke akkurat øverst på anseelsesstigen i samfunnet😅

Men jeg skjønner ikke hvorfor? Det fører bare til tregere svar og mindre tilgjengelighet for dere. Jeg forsøker å svare alle som kontaktet meg her, men enkelte skriver helt vanvittige ting. Jeg skal ikke dele meldinger her, men dette er hvorfor jeg krever snap verifisering. Var en som lurte på om jeg kunne se på han tisse og mate han avføring mens jeg fingrer meg selv 🤦‍♂️

• Like 1
  • Sad 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Saraxm skrev:

Men jeg skjønner ikke hvorfor? Det fører bare til tregere svar og mindre tilgjengelighet for dere. Jeg forsøker å svare alle som kontaktet meg her, men enkelte skriver helt vanvittige ting. Jeg skal ikke dele meldinger her, men dette er hvorfor jeg krever snap verifisering. Var en som lurte på om jeg kunne se på han tisse og mate han avføring mens jeg fingrer meg selv 🤦‍♂️

det er grusom. har hørt før  om en som vil at dama kutter hans pikk. sånne type meldinger er part of the game dessevere.

• Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
24 minutter siden, shawty lo skrev:

det er grusom. har hørt før  om en som vil at dama kutter hans pikk. sånne type meldinger er part of the game dessevere.

Vi får håpe hans ønske blir innfridd. Vedkommende bør ta ballene i samme slengen.

Endret av RegularDude
  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Saraxm skrev:

Fordi veggen kryr av søppelfolk. That's why. Alltid vært slik, kommer alltid til å være slik. Med mindre du er 12 år, burde det strengt tatt ikke overraske særlig heller.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Gode råd her, jeg vil også nevne at det er greit å ikke prøve seg på forskuddsbetaling  - da blir du lett gjort til latter. Jeg har forøvrig selvsagt sendt deg en melding og håper å sjarmere deg tilstrekkelig 😂

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Mhaal903 skrev:

Gode råd her, jeg vil også nevne at det er greit å ikke prøve seg på forskuddsbetaling  - da blir du lett gjort til latter. Jeg har forøvrig selvsagt sendt deg en melding og håper å sjarmere deg tilstrekkelig 😂

Ingen vits, du er jo kun "entusiast" 😇 Out of her league, "brah"😅

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Xcon skrev:

Ingen vits, du er jo kun "entusiast" 😇 Out of her league, "brah"😅

Jeg forsøker å svare alle.. men når halve noresk sender meldinger og svar begrensingen er på 10 per døgn, blir det ikke så lett. 

• Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Saraxm skrev:

Jeg forsøker å svare alle.. men når halve noresk sender meldinger og svar begrensingen er på 10 per døgn, blir det ikke så lett. 

Innlegget du siterer var kun ment som spøkefull sarkasme🫡

• Like 2
Lenke til kommentar
På 1.11.2024 den 20.37, Saraxm skrev:

Ok..

jeg har min egen systema,som andre jenta har adoptert og gjør ligene..

Men en gull tips er nå mann spor om video og bilde for verifisering,du ma bare blokkert,ikke svare.Same med den som ringer direkt med video call.

En serios kunde vil har mist bevis som mulig.Kjøp av bilde/video er lov,og det er skattpliktig faktisk.Men når mann sier de skal bare treff deg vis du send bilde,det er bare tull.Sikker de spre rund og verst,selger din bilde videre.

Lenke til kommentar
24 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Ok..

jeg har min egen systema,som andre jenta har adoptert og gjør ligene..

Men en gull tips er nå mann spor om video og bilde for verifisering,du ma bare blokkert,ikke svare.Same med den som ringer direkt med video call.

En serios kunde vil har mist bevis som mulig.Kjøp av bilde/video er lov,og det er skattpliktig faktisk.Men når mann sier de skal bare treff deg vis du send bilde,det er bare tull.Sikker de spre rund og verst,selger din bilde videre.

@ZezeeRealBack er du helt edru nå?  Det hun spør om er at kundene, altså vi menn, verifiserer oss med levende bilder for at hun skal vite at jeg er meg før hun forteller meg hvor hun holder til.  Og svært få av oss som er vanlige kunder vil gjøre det.  De som jakter på de semipro på SD gjør det hele tida, men det er jo et annet marked.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

@ZezeeRealBack er du helt edru nå?  Det hun spør om er at kundene, altså vi menn, verifiserer oss med levende bilder for at hun skal vite at jeg er meg før hun forteller meg hvor hun holder til.  Og svært få av oss som er vanlige kunder vil gjøre det.  De som jakter på de semipro på SD gjør det hele tida, men det er jo et annet marked.

Ah..ja ,jeg er 1000 % edru..😂😂😂

Det er en no no.Nei,kunder trenger ikke send meg bilde for vise seg.Kunder uteseende påvirke ikke min jobb.

😊Men jeg har mine triks..🤪

• Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Du kan kreve et passord eller en frase som beviser at man har lest annonseteksten, bare ikke fortell om dette kravet helt umiddelbart i teksten. Kan være greit å sjekke at vedkommende er på vei og møter til avtalt tid. Vær klar om hva som er avtalt.

Noen har brukt aviser med ferske overskrifter som måter å verifisere at de er ekte. Eventuelt bilder fra en plass i nærheten.

Så gjelder alltid tilbud og etterspørsel. Skiller du deg ut kun ved at du snakker norsk så stiller du ikke særlig sterkere. Hva du er villig til å akseptere av service og ytelser blir noe å vurdere. Pålitelighet og konsistent service er ikke særlig utbredt, og virker ettertraktet hvertfall her; det merkes primært ved at mange spør om informasjon før man velger noen. Spesielt i form av annonser med falske eller lite representative bilder.

Tilbyr du god service så er det bedre for både deg og eventuelle kunder at du beviser dette tidlig med relativt lette grep. Og for å spare deg selv for mye bry, så er det greit å kreve noe tilbake i en annen form enn bare penger. Noen med for mye promille, andre stoffer, eller generelt dårlig oppførsel, kan alltids bli verre. Å jobbe forbi midnatt er nok tvilsomt.

• Like 3
Lenke til kommentar