Gå til innhold

Ny eskorte, priser og sikkerhet

Saraxm

Anbefalte innlegg

3 timer siden, nelson2 skrev:

Ikke nevnt i den hensikt å få fordeler, men har vært nevnt et par ganger at det finnes en sånn side og at det ligger positive comments om vedkommede, delt adressen hit.

Det har jeg ofte tenkt på, ikke bare med noresk men med RE, er det riktig av meg å hinte til at det finnes en anmeldelse. Det kan oppfattes som et ris bak speilet.. «Ta denne helt inn i halsen, ellers vet jeg hvor jeg skal skrive»  type ting. 

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

Det har jeg ofte tenkt på, ikke bare med noresk men med RE, er det riktig av meg å hinte til at det finnes en anmeldelse. Det kan oppfattes som et ris bak speilet.. «Ta denne helt inn i halsen, ellers vet jeg hvor jeg skal skrive»  type ting. 

Da jeg anmeldte på RE (50+ med gml bruker) sa jeg som regel fra etterpå.  Fikk aldri noen fordeler av det, selv om jeg hører at noen får det. 

Her på forumet jobber jeg for å få opp kunnskapsnivået til både kvinner og menn.  Slik at det blir tryggere å handle sex. 

Kun et par eskorter vet at jeg skriver her.  Av de jeg har hatt seksuelt samkvem med.  

• Like 2
Lenke til kommentar