Idioten Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 25 minutter siden, Saraxm skrev: Ps! Til alle som kontakter meg, jeg får ikke svart alle pga begrensninger som forumet har. Samtidig låser snapchat kontoen min og jeg må verifisere med telefon nummer. Vet noen om andre apper som har lignende live funksjon?😬 Du kan forsøke WhatsApp. Det er en app dine potensielle kunder sannsynligvis har og vil være villig til å bruke. 4 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 3 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Wow, Vi har en Poirot her inne. Dessverre så rekker ikke detektiv kunnskapene dine så langt her i gården. Du må dra til Danmark for å søke etter spor. Jadajda. Be økonomiske vergen din på nav om å passe litt ekstra på, siden du er i en manisk episode. Voksen kar sitter på eskorteforum og legger ut memes i hvert innlegg😂 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 1 minutt siden, Idioten skrev: Du kan forsøke WhatsApp. Det er en app dine potensielle kunder sannsynligvis har og vil være villig til å bruke. Nå er du offtopic her. Denne siden handler om "apeesel" og han sin paranoide schizofrene tilværelse. 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev: Nå er du offtopic her. Denne siden handler om "apeesel" og han sin paranoide schizofrene tilværelse. Jeg er apeesel. Forsiktig nå før jeg gjør deg om til en gorillahest. Husk å sjekke under senga i natt, kanskje shamanen lurker der sammen med joe rogan😂 2 Siter Lenke til kommentar
Saraxm Skrevet November 2 Forfatter Share Skrevet November 2 2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Nå er du offtopic her. Denne siden handler om "apeesel" og han sin paranoide schizofrene tilværelse. Er det virkelig nødvendig å kommentere det her på denne tråden? Kan dere ikke bruke privat melding funksjon? 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 1 minutt siden, Savitar skrev: Jeg er apeesel. Forsiktig nå før jeg gjør deg om til en gorillahest. Husk å sjekke under senga i natt, kanskje shamanen lurker der sammen med joe rogan😂 Du skal få lov til å leve i din tro om at jeg er Shamanen og tototre. Når jeg har tid til overs er jeg @SolanGundersen eller @jegern 1 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 2 minutter siden, Saraxm skrev: Er det virkelig nødvendig å kommentere det her på denne tråden? Kan dere ikke bruke privat melding funksjon? Du er hjertelig velkommen til å blokkere oss. Hjelp til hvordan blokkere brukere finner du vis du spør en hvit ridder. 2 Siter Lenke til kommentar
Saraxm Skrevet November 2 Forfatter Share Skrevet November 2 Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev: Du er hjertelig velkommen til å blokkere oss. Hjelp til hvordan blokkere brukere finner du vis du spør en hvit ridder. Det er litt merkelig hvor fort du endrer tonefallet. Du har sendt meg melding med en ny bruker og jeg vet det er deg, skrivestilen er helt lik jeg stoler på magefølelsen, dette her er ikke noe for meg. Helt sinnsykt hva straks syke mennesker som er her inne! De få jeg har lagt til har vært seriøse og hyggelige, de går jeg videre med. Gud, jeg skjønner nå hvorfor erfarne jenter advarer oss nye. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 15 minutter siden, Saraxm skrev: Det er litt merkelig hvor fort du endrer tonefallet. Du har sendt meg melding med en ny bruker og jeg vet det er deg, skrivestilen er helt lik jeg stoler på magefølelsen, dette her er ikke noe for meg. Helt sinnsykt hva straks syke mennesker som er her inne! De få jeg har lagt til har vært seriøse og hyggelige, de går jeg videre med. Gud, jeg skjønner nå hvorfor erfarne jenter advarer oss nye. Forumet her er et mekka for personlighetsforstyrrelser og generelle mentale utfordringer. Litt "morsomt" da, å bevitne fra trygg avstand i det minste. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 15 minutter siden, Saraxm skrev: Det er litt merkelig hvor fort du endrer tonefallet. Du har sendt meg melding med en ny bruker og jeg vet det er deg, skrivestilen er helt lik jeg stoler på magefølelsen, dette her er ikke noe for meg. Helt sinnsykt hva straks syke mennesker som er her inne! De få jeg har lagt til har vært seriøse og hyggelige, de går jeg videre med. Gud, jeg skjønner nå hvorfor erfarne jenter advarer oss nye. Hva heter denne brukeren? Jeg vil vite slik at vi kan oppdatere apeesel sin liste. 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 5 minutter siden, Xcon skrev: Forumet her er et mekka for personlighetsforstyrrelser og generelle mentale utfordringer. Litt "morsomt" da, å bevitne fra trygg avstand i det minste. Ah den hvite ridderen som ikke får pult. 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 (endret) 2 minutter siden, Savitar skrev: Ah den hvite ridderen som ikke får pult. Ok, Adolf. Tja, kan ikke klage. Dog, om det skulle stemme, tror jeg isåfall jeg er i ekstremt godt selskap her🫡 Interessant at du følte deg såpass truffet da Endret November 2 av Xcon 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 Akkurat nå, Xcon skrev: Ok, Adolf. Tja, kan ikke klage. Dog, om det skulle stemme, tror jeg isåfall jeg er i ekstremt godt selskap her🫡 Interessant at du følte deg såpass truffet da Fyren som tigger etter info i enhver inbox skal nå leke bigboy. Følte meg truffet ja, du knuste følelsene mine. 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 Akkurat nå, Savitar skrev: Fyren som tigger etter info i enhver inbox skal nå leke bigboy. Følte meg truffet ja, du knuste følelsene mine. Du svarte jo, uten at du var blitt nevnt🤷♂️ Tigger etter info? Tvilsomt. Du virker særdeles bitter. Personangrep, rasisme, oppdiktede historier om meningsmotstandere og argumentasjon som om du var en kvisete 16-åring med et alvorlig tilfelle av sinna-på-pappa-syndrom. Ro deg ned, så går det sikkert over🥰 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 1 minutt siden, Xcon skrev: Du svarte jo, uten at du var blitt nevnt🤷♂️ Tigger etter info? Tvilsomt. Du virker særdeles bitter. Personangrep, rasisme, oppdiktede historier om meningsmotstandere og argumentasjon som om du var en kvisete 16-åring med et alvorlig tilfelle av sinna-på-pappa-syndrom. Ro deg ned, så går det sikkert over🥰 Mr tigge etter info om jenter er ditt nye navn. 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 10 minutter siden, Savitar skrev: Mr tigge etter info om jenter er ditt nye navn. Yes!😄 Takk for at beviser poenget mitt. Blir straks enklere når det eksemplifiseres så grundig som du utfører det her😊 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 2 minutter siden, Xcon skrev: Yes!😄 Takk for at beviser poenget mitt. Blir straks enklere når det eksemplifiseres så grundig som du utfører det her😊 En hvitridder på et dødt forum med 5 aktive brukere, som desperat prøver å kjøpe sex av en eskorte ved å simpe. Touche. Adios amigos. Regner med du har fortalt henne hvor seriøs du er og hvor mye bedre du er en alle disse tullingene 😂 3 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 (endret) 3 minutter siden, Savitar skrev: En hvitridder på et dødt forum med 5 aktive brukere, som desperat prøver å kjøpe sex av en eskorte ved å simpe. Touche. Adios amigos. Regner med du har fortalt henne hvor seriøs du er og hvor mye bedre du er en alle disse tullingene 😂 Fortalt hvem? Går du på syre? Du burde isåfall reklamere på denne, virker å være billigste sort. Gjør deg åpenbart paranoid. Jeg har én bruker, og that's it. Endret November 2 av Xcon 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 1 minutt siden, Xcon skrev: Fortalt hvem? Går du på syre? Du burde isåfall reklamere på denne, virker å være billigste sort. Gjør deg åpenbart paranoid. Jeg har én bruker, og that's it. Nei går på sopp. 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 2 minutter siden, Savitar skrev: Nei går på sopp. Ja, begge gir hallusinasjoner og paranoide vrangforestillinger, så det finner jeg sannsynlig. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Du skal få lov til å leve i din tro om at jeg er Shamanen og tototre. Når jeg har tid til overs er jeg @SolanGundersen eller @jegern Fiffi tanke det der Jeg oppdager her nå at jeg ikke er en selvstendig person. Bare en (av mange?) personlighet(er) hos @JoeRoganJosh Ble litt Matrix dette her... og da foretrekker jeg "the blue pill" fremfor den røde... 2 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 2 minutter siden, SolanGundersen skrev: Fiffi tanke det der Jeg oppdager her nå at jeg ikke er en selvstendig person. Bare en (av mange?) personlighet(er) hos @JoeRoganJosh Ble litt Matrix dette her... og da foretrekker jeg "the blue pill" fremfor den røde... Mine piller er hvite, mens så er jeg @Tototre. The One and Only. Morsomt å lese hvordan @Xcon går inn for å legge seg ut med så mange forskjellige brukere på en og samme dag, og stort sett i samme tråd. Nemlig denne. Som blir lest av så mange at jeg ikke klarer å holde meg unna. Jeg er litt småfurten igjen nå siden @Xcon sa jeg kunne sammenlignes med en 12-åring pga. klagen min over at Grand Masters ble nedvurdert av han som nykommer, som virker som det er mye han skriver om som han egentlig ikke vet noe særlig om. Vel, og så skriver han at @Savitar er som en 16-åring? Kjønnsmoden? Hallo, i virkeligheten min er det jo helt motsatt. Jeg kunne vært faren, eller bestefaren til Savitar. 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 6 minutter siden, SolanGundersen skrev: Fiffi tanke det der Jeg oppdager her nå at jeg ikke er en selvstendig person. Bare en (av mange?) personlighet(er) hos @JoeRoganJosh Ble litt Matrix dette her... og da foretrekker jeg "the blue pill" fremfor den røde... Jeg er også noen andre. #mindfuck🤷♂️ 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 1 minutt siden, Tototre skrev: Mine piller er hvite, mens så er jeg @Tototre. The One and Only. Morsomt å lese hvordan @Xcon går inn for å legge seg ut med så mange forskjellige brukere på en og samme dag, og stort sett i samme tråd. Nemlig denne. Som blir lest av så mange at jeg ikke klarer å holde meg unna. Jeg er litt småfurten igjen nå siden @Xcon sa jeg kunne sammenlignes med en 12-åring pga. klagen min over at Grand Masters ble nedvurdert av han som nykommer, som virker som det er mye han skriver om som han egentlig ikke vet noe særlig om. Vel, og så skriver han at @Savitar er som en 16-åring? Kjønnsmoden? Hallo, i virkeligheten min er det jo helt motsatt. Jeg kunne vært faren, eller bestefaren til Savitar. Vel, siden du nevner det - nykommer baseres altså på antall likes og innlegg? Av datoen ser det da vitterlig ut som jeg ble medlem her før deg. Men ta det som en kompliment, du ble iallefall ikke beskrevet som kvisete😀 Legg bort krenkekrakken nå, det kler deg ikke. 3 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 1 minutt siden, Xcon skrev: Jeg er også noen andre. #mindfuck🤷♂️ Jeg er kun en annen, og det er et nick som er registrert, men som jeg ikke har tatt i bruk ennå. Har bedt om sletting av denne brukeren i mars/april 2024. Det har ikke skjedd ennå. Nå kan du lure, @Xcon 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg