TattooedMF Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Hej hej fallifjong, pojkar! Jeg kjenner for tiden på et ganske enormt behov for en skikkelig lang, sloppy og entusiastisk blowjob. Er det noen i Oslo for tiden som gladelig suger i 30-60 min, og gjør det bra? 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Mila Real er god på sloppy og suging generelt. Du bør avklare på forhånd hvor lenge, aner ikke om noen suger såpass lenge. Men hun svelger med øyekontakt og er generelt en hyggelig dame. 2 Siter Lenke til kommentar
TattooedMF Skrevet November 1 Forfatter Share Skrevet November 1 49 minutter siden, Savitar skrev: Mila Real er god på sloppy og suging generelt. Du bør avklare på forhånd hvor lenge, aner ikke om noen suger såpass lenge. Men hun svelger med øyekontakt og er generelt en hyggelig dame. Takk! har hatt henne i kikkerten en stund. Er vel på tide å teste. 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 2 timer siden, TattooedMF skrev: Takk! har hatt henne i kikkerten en stund. Er vel på tide å teste. Bare vær obs på at bildene er kraftig redigert. Men etter min mening fortsatt en fin dame med god service 1 Siter Lenke til kommentar
TattooedMF Skrevet November 3 Forfatter Share Skrevet November 3 På 1.11.2024 den 16.15, Savitar skrev: Bare vær obs på at bildene er kraftig redigert. Men etter min mening fortsatt en fin dame med god service Skjønner, skjønner. uten at du skal måtte tråle igjennom bildene hennes, er det noen av dem som er nærmere sannheten enn andre? 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 11 minutter siden, TattooedMF skrev: Skjønner, skjønner. uten at du skal måtte tråle igjennom bildene hennes, er det noen av dem som er nærmere sannheten enn andre? nr 15,37,38, spesielt 45 1 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 På 1.11.2024 den 12.42, TattooedMF skrev: Hej hej fallifjong, pojkar! Jeg kjenner for tiden på et ganske enormt behov for en skikkelig lang, sloppy og entusiastisk blowjob. Er det noen i Oslo for tiden som gladelig suger i 30-60 min, og gjør det bra? Ine er i Oslo nå men tror hun reiser hjem til Trondheim ikveld. Hyggelig. søt og ung jente. Gir en sinnsykt sloppy våt blowjob. DT og teabagging. Sykt god å knulle også og hun digger det..... Lenge.... Hun kan suge en evighet og tar gladelig alt i munn. For de som ikke liker tynne damer så er hun av den tynne typen men for en bj spiller vel ikke det noen rolle https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/ine-29436.html 1 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg