Gå til innhold

KoseSilje

jegern

Anbefalte innlegg

Vær oppmerksom på at denne annonsen ikke tilbyr noen seksuelle tjenester.

Ser ut til at hun bare selger klemmer! 
Personlig synes jeg 1850kr + husleie for en time med klemming er ganske mye. 
Har sett andre sexarbeidere som forteller om kunder som bare vil prate eller klemme. 
Sikkert dette markedet hun sikter seg inn på. 

Og jeg er ganske sikker på at jeg har sett annonsen og bildene tidligere. 

Endret av Idaws
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg så også annonsen og tenkte at dette er en "ny vri". Men der er jo en Dude som ofte rapporterer fra Lillestrøm som vi nesten burde anbefale som hun sier; En Beroligende Kosestund med en meg, nesten bare for å teste, eller se hva dette er. Men virker dyrt for bare klemming og en prat.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Kan selvsagt være hun bare selger klemmer og koser. Men bilde i gjennomsiktig topp, også nakenbilde bakfra, selv om det ikke er avslørende, og det at hun annonserer på RE gjør jo at man mistenker at mer er tilgjengelig. Spennende med rapport hvis noen besøker. Litt for langt for min del, men mulig å besøke ved visitt i Oslo. Flott "vanlig" dame dersom bildene stemmer. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hvorfor sensurere øya om du annonserer at du selger klemmer? (Muligens fordi det er RE, of course) Samt nudes bakfra. Tvetydig. Men det er garantert et marked for det hun iallefall på papiret kun tilbyr. Netflix n' chill kan jo samtidig bety litt av hvert. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Siden jeg alt har sagt at jeg kan tenke meg å gjøre det.  Vil utdype litt i forhold til det som bla. @Xcon skriver om at det er et marked for dette.  Ja, det er det, men det er få av de som annonserer på RE.  Kan vel si at jeg kjøper en god del sex i løpet av året, og noen ganger så er behovet noe annet.  Slik som @nelson2 er inne på med forummedlemmer som utfordrer tålmodigheten min.  Så, ja, jeg kjøper av og til beroligende kosestunder.  "Snuggle and cuddle".  Gjerne under dyna.  Dusjer først, og ber eskorten ha på seg sexy undertøy.  Så ligger vi der i skje, eller på rygg, eller halvveis over hverandre.  Stille.  Puster.  Prater.  Tar litt på hverandre.  Jeg suger litt på puppene.  Hun stryker penis.  Hun tar av seg undertøyet etter en halvtime.  Jeg holder rundt puppene.  Hun smyger seg mellom benene min med sine ben.  Vi kysser litt.

Kan fint holde på sånn en time med flere eskorter jeg kjenner.  Avtaler på forhånd at vi ikke skal ha sex, dvs. BJ og samleie.  Når jeg har lyst på dette så bestiller jeg det, og betaler for det.  Noen jenter tar 2k som vanlig, mens andre velger 1.5k, eller bare 1k for en time med kosing.

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

Om du lar profiler på et eskorteforum irritere deg så mye at det i seg selv er en medvirkende årsak til at du bestiller "snuggle & cuddle", så er det billigere å heller bare minne deg selv på at det er det nettopp det - et eskorte(!)-forum, befolket av horebukker, spamboter og en og annen eskorte. Just my two cents 🥴 Hvordan er hverdagen ellers, om forumet irriterer deg såpass mye?

Edit: sitatutklipp ble borte, gidder ikke fikse.

Endret av Xcon
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Xcon skrev:

Om du lar profiler på et eskorteforum irritere deg så mye at det i seg selv er en medvirkende årsak til at du bestiller "snuggle & cuddle", så er det billigere å heller bare minne deg selv på at det er det nettopp det - et eskorte(!)-forum, befolket av horebukker, spamboter og en og annen eskorte. Just my two cents 🥴 Hvordan er hverdagen ellers, om forumet irriterer deg såpass mye?

Edit: sitatutklipp ble borte, gidder ikke fikse.

Vel, det er nok ikke så bokstavelig som du leser det.  Det med irritasjonen, altså.  Hadde ikke @nelson2 nevnt det ville det kun stått at jeg vet hva kvinnen selger.

Du får samme tjeneste hos alle eskorter om du vil forhandle.  Da sparer de fitta si til neste kunde.  Antakelig litt mindre sår den dagen. 

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Vel, det er nok ikke så bokstavelig som du leser det.  Det med irritasjonen, altså.  Hadde ikke @nelson2 nevnt det ville det kun stått at jeg vet hva kvinnen selger.

Du får samme tjeneste hos alle eskorter om du vil forhandle.  Da sparer de fitta si til neste kunde.  Antakelig litt mindre sår den dagen. 

Damen her har blitt diskutert flere ganger tidligere. Tidligere annonse hadde søkbart tlf nr. Hun er åpen om tjenestene hun leverer om du sjekker sosiale medier. Hun gjør ingenting seksuelt, det er hun tydelig på nå. Før var det et «hint» i annonsen som kunne tyde på en mulighet for ekstra. Titter man på insta er hun naturist type og er relativt åpen sjel.

Lenke til kommentar