Gå til innhold

Ut av byen helg - tiden for å sjekke hva nabobyene til Oslo har å tilby

SolanGundersen

Anbefalte innlegg

sexkjøp er komisk dårlig i USA. disse fristende latina damene i Oslo hadde kostet 400-600 dollar og opp i usa lol. 

Endret av shawty lo
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, shawty lo skrev:

sexkjøp er komisk dårlig i USA. disse fristende latina damene i Oslo hadde kostet 400-600 dollar og opp i usa lol. 

Mange bra 1/2-timer å få seg for 110 dollar her i byen. Regner med at gastene vet å navigere rundt tilbudene :-)

Tipper det blir kø i sentrumsnære strøk :-)

• Like 1
Lenke til kommentar

Ta toget til Moss for thaimassasje.  Om du kun tar deg råd til runkejobb på første stedet du besøker, tar du ferja gratis over til Horten.  Mens du sitter på ferja bestiller du en times massasje på et av stedene i Horten.    Alltid et håp!

Ellers tror jeg det er sterkt overdrevet at det blir kø av amerikanere hos sexarbeiderne i Oslo.  Det er kanskje 10% av mannsnakene på skipene, leste det var 5200 totalt, som kjøper, eller har kjøpt sex før.  I en by de aldri har vært før vil en liten brøkdel av disse igjen virkelig kjøpe i Oslo.  Så mellom 50 og 100 nye, amerikanske kunder som vil prøve å betale med dollar :-)   Tenker at oslomarkedet fint sluker unna disse.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Ellers tror jeg det er sterkt overdrevet at det blir kø av amerikanere hos sexarbeiderne i Oslo.

Det tror jeg også er tilfellet, de setter mere preg på bybildet på litt andre steder, foran ølkraner og i det vanlige gatebildet.

• Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Tototre skrev:

Ta toget til Moss for thaimassasje.  Om du kun tar deg råd til runkejobb på første stedet du besøker, tar du ferja gratis over til Horten.  Mens du sitter på ferja bestiller du en times massasje på et av stedene i Horten.    Alltid et håp!

Ellers tror jeg det er sterkt overdrevet at det blir kø av amerikanere hos sexarbeiderne i Oslo.  Det er kanskje 10% av mannsnakene på skipene, leste det var 5200 totalt, som kjøper, eller har kjøpt sex før.  I en by de aldri har vært før vil en liten brøkdel av disse igjen virkelig kjøpe i Oslo.  Så mellom 50 og 100 nye, amerikanske kunder som vil prøve å betale med dollar :-)   Tenker at oslomarkedet fint sluker unna disse.

Korrekt det du sier. Sist det var et gedigent skip her med 5 -600 amerikanere på var jeg på et besøk hos en av damene i sentrum som hadde gode tilbakemeldinger. Spurte henne men hun hadde ikke merket noen pågang utover det vanlige. Etter besøket var jeg ute en tur på byen for å ta meg et glass og der var det veldig merkbart at skipet lå i Oslo. Var marinegaster overalt i permuniform.

• Like 3
Lenke til kommentar