SolanGundersen Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Med besøk av inntil 5200 dollarstinne amerikanske marinegaster i Oslo i helgen kan det bli noe kødannelse i Oslo. De har vært til sjøs i nordområdene nå i månedsvis og er vel klar for å more seg litt Bruk muligheten til å sjekke tilbudet i Lillestrøm, Jessheim, Drammen også videre. https://www.nrk.no/nyheter/amerikansk-hangarskip-kommer-til-oslo-1.17105802 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Ånei, da blir det vel køer utenfor leilighetene, spesielt massasjesalongene vil jeg tro… 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 (endret) sexkjøp er komisk dårlig i USA. disse fristende latina damene i Oslo hadde kostet 400-600 dollar og opp i usa lol. Endret Oktober 31 av shawty lo 2 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 31 Forfatter Share Skrevet Oktober 31 20 minutter siden, shawty lo skrev: sexkjøp er komisk dårlig i USA. disse fristende latina damene i Oslo hadde kostet 400-600 dollar og opp i usa lol. Mange bra 1/2-timer å få seg for 110 dollar her i byen. Regner med at gastene vet å navigere rundt tilbudene Tipper det blir kø i sentrumsnære strøk 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Ta toget til Moss for thaimassasje. Om du kun tar deg råd til runkejobb på første stedet du besøker, tar du ferja gratis over til Horten. Mens du sitter på ferja bestiller du en times massasje på et av stedene i Horten. Alltid et håp! Ellers tror jeg det er sterkt overdrevet at det blir kø av amerikanere hos sexarbeiderne i Oslo. Det er kanskje 10% av mannsnakene på skipene, leste det var 5200 totalt, som kjøper, eller har kjøpt sex før. I en by de aldri har vært før vil en liten brøkdel av disse igjen virkelig kjøpe i Oslo. Så mellom 50 og 100 nye, amerikanske kunder som vil prøve å betale med dollar Tenker at oslomarkedet fint sluker unna disse. 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 2 timer siden, Tototre skrev: Ellers tror jeg det er sterkt overdrevet at det blir kø av amerikanere hos sexarbeiderne i Oslo. Det tror jeg også er tilfellet, de setter mere preg på bybildet på litt andre steder, foran ølkraner og i det vanlige gatebildet. 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 9 timer siden, Tototre skrev: Ta toget til Moss for thaimassasje. Om du kun tar deg råd til runkejobb på første stedet du besøker, tar du ferja gratis over til Horten. Mens du sitter på ferja bestiller du en times massasje på et av stedene i Horten. Alltid et håp! Ellers tror jeg det er sterkt overdrevet at det blir kø av amerikanere hos sexarbeiderne i Oslo. Det er kanskje 10% av mannsnakene på skipene, leste det var 5200 totalt, som kjøper, eller har kjøpt sex før. I en by de aldri har vært før vil en liten brøkdel av disse igjen virkelig kjøpe i Oslo. Så mellom 50 og 100 nye, amerikanske kunder som vil prøve å betale med dollar Tenker at oslomarkedet fint sluker unna disse. Korrekt det du sier. Sist det var et gedigent skip her med 5 -600 amerikanere på var jeg på et besøk hos en av damene i sentrum som hadde gode tilbakemeldinger. Spurte henne men hun hadde ikke merket noen pågang utover det vanlige. Etter besøket var jeg ute en tur på byen for å ta meg et glass og der var det veldig merkbart at skipet lå i Oslo. Var marinegaster overalt i permuniform. 3 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 13 timer siden, shawty lo skrev: sexkjøp er komisk dårlig i USA. disse fristende latina damene i Oslo hadde kostet 400-600 dollar og opp i usa lol. Jeg har vært høyt og lavt i USA og ja sexkjøp er hysterisk dårlig der. For ikke å snakke om høye priser og lav kvalitet. 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg