jbg9000 Skrevet Oktober 30, 2024 Share Skrevet Oktober 30, 2024 Skal snart en tur til Spania, og i den forbindelse tenkte jeg å handle litt høne. Er veldig glad i OWO og har gjort dette en del oppigjennom. Har aldri gått på en sur en til nå, men kanskje jeg har blitt mer obs på sånt etterhvert som årene har gått. Hva er den reelle faren for smitte ved OWO? Føler mye av det som blir skrevet på nettet nærmest er skremselspropaganda. Noen som har opplevd å få noe grums ved OWO? Kjør debatt! 3 Siter Lenke til kommentar
Pipelort Skrevet Oktober 30, 2024 Share Skrevet Oktober 30, 2024 2 timer siden, jbg9000 skrev: Skal snart en tur til Spania, og i den forbindelse tenkte jeg å handle litt høne. Er veldig glad i OWO og har gjort dette en del oppigjennom. Har aldri gått på en sur en til nå, men kanskje jeg har blitt mer obs på sånt etterhvert som årene har gått. Hva er den reelle faren for smitte ved OWO? Føler mye av det som blir skrevet på nettet nærmest er skremselspropaganda. Noen som har opplevd å få noe grums ved OWO? Kjør debatt! Har. vel omtrent hatt sex med 200+ eskorter. Kjører bestandig owo. Er vel sånn ca 10 stk jeg ikke har hatt owo med. Siden jeg knuller mange eskorter sjekker jeg meg ofte. Har til dags dato enda ikke hatt en eneste kjønnsykdom i hele mitt liv. Har også knullet endel eskorter uten gummi. Ikke de som annonserer at de knuller uten, det hadde jeg aldri turt. Men vil tro utifra egenerfaring at sjansen for en sur en ved owo er minimal. Har en kompis som knuller det som kan krype og gå av eskorter. Spurte han om owo og fikk til svar at han heller aldri hadde fått en sur en ved owo. Nå er det jo en del paranoide folk her på forumet som ser politi og kjønnsykdommer overalt. Men som sagt utifra egen erfaring og erfaringer til andre kompiser som også er horebukker så tror jeg du trygt kan reise til Spania og få deg så mange blowjobs du bare greier uten gummi. Pipelort 7 2 Siter Lenke til kommentar
jbg9000 Skrevet November 1, 2024 Forfatter Share Skrevet November 1, 2024 På 30.10.2024 den 10.43, Pipelort skrev: Har. vel omtrent hatt sex med 200+ eskorter. Kjører bestandig owo. Er vel sånn ca 10 stk jeg ikke har hatt owo med. Siden jeg knuller mange eskorter sjekker jeg meg ofte. Har til dags dato enda ikke hatt en eneste kjønnsykdom i hele mitt liv. Har også knullet endel eskorter uten gummi. Ikke de som annonserer at de knuller uten, det hadde jeg aldri turt. Men vil tro utifra egenerfaring at sjansen for en sur en ved owo er minimal. Har en kompis som knuller det som kan krype og gå av eskorter. Spurte han om owo og fikk til svar at han heller aldri hadde fått en sur en ved owo. Nå er det jo en del paranoide folk her på forumet som ser politi og kjønnsykdommer overalt. Men som sagt utifra egen erfaring og erfaringer til andre kompiser som også er horebukker så tror jeg du trygt kan reise til Spania og få deg så mange blowjobs du bare greier uten gummi. Pipelort Dette er mitt inntrykk også. Krysser fingrene for at det går fint! Sengedans uten OWO blir ikke det samme. Har laget en lang liste over damer der nede som skal besøkes! Kan bli en bra tur 😁 2 Siter Lenke til kommentar
xxxtaur Skrevet November 3, 2024 Share Skrevet November 3, 2024 Før i tiden når jeg jobbet i Bangkok frekventerte jeg diverse blowjob bars i lunsjtider. Nesten daglig. Disse jentene suger OWO på samlebånd og blir etterhvert veldig gode på dette 😅 Har aldri fått noen sure overraskelser der. 3 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg