Gå til innhold

Utenfor Sentrum

Nik

Anbefalte innlegg

Massasje, det er noen få utenfor sentrum utenom de på Laksevåg da som jeg vet om. Mange med kun eieren selv som eneste på jobb. Nesten alle har parkering rett utenfor;

Statsminister Michelsens Veg 62 - nokså tam massasje med lite ekstra, normalt bare en på jobb, men reserven(e) der tilbyr muligens mer..

Hagerups Vei/Slettebakkvei krysset - grei plass, bedre når sjefen har hjelpere der..

Storetveitveien 24 - her er litt mix av erfaring, inni mellom meget trivelige damer på jobb

Løbergveien 47E - par bra damer der nå, men svindyre, tidligere nokså elendig 

Michael Krohns Gate 18 - to-tre damer der, grei plass, greie damer, fornuftig prisnivå  (ingen parkering)

Apeltunvegen 2 (v/Sats Nestun) - tidvis stengt og meget varierende erfaringer

Utover disse er det mange massasjeplasser vist på Google som ikke lenge er i drift. Hvis det er flere steder med parkering som ikke er nevnt, tilføy gjerne, jeg tror jeg har de fleste i Bergen med her utenom Laksevåg. Ingen aktive i Åsane lengre? Og ingen i Fana?

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 29.10.2024 den 15.05, bergeng92 skrev:

Paradise Massage på Sletten, parkering rett utenfor døra. Tidligere var det også gode muligheter for ekstra på Skjoldsskiftet (samme bygg som SATS). Usikker om det er aktivitet der nå

Skjoldskiftet er stengt, hun som drev er nå på Laksevåg, rett over veien fra senteret, oppusset og større lokalet der nå ettersom frisøren flyttet ut. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Statsminister Michelsens Veg 62 - Lite attraktiv dame da jeg var der. God massasje og tilbud om HJ, men liker å tenne på utseendet også. Ikke bare berøringen, for jeg var hard som et spett da hun snudde meg over på ryggen.

• Like 2
Lenke til kommentar