amayahot Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Hei kjære herre! Jeg er SuZi. Jeg tenker på å møte nye mennesker. Jeg er 24 år gammel, en uavhengig call girl fra Vietnam. Jeg ønsker å dedikere all min vennlighet og lidenskap til en gentleman som er høflig, snill og velstelt. Jeg er også veldig diskret og pålitelig, jeg bor på et luksushotell hvor du vil bli behandlet som en konge. Jeg tilbyr avslapning og GFE-tjenester. Jeg er en nydelig jente med vakkert hår og sjarmerende øyne. Din tilfredshet er min høyeste prioritet. Jeg tar avtaler hjemme og ute men jeg er veldig selektiv da jeg ikke tar mer enn 1 time om gangen slik at jeg kan fokusere 100% på deg. Jeg er en sexy jente med en sexy kropp. Jeg kler meg konservativt offentlig og er veldig sexy privat. Målet mitt er å møte menn med raffinert smak som jeg gjerne vil etablere et trygt og gjensidig fordelaktig forhold til. Lidenskap, sensualitet og et magisk preg er rett og slett det beste når det kommer til en stilig, omsorgsfull herre som trenger veldig spesiell oppmerksomhet. Jeg vil tilbringe avslappende tid med deg og virkelig ta vare på dine behov. Jeg er veldig åpen og lidenskapelig. Jeg snakker flytende engelsk, kan snakke godt og gjør kommunikasjonen veldig enkel. Vi kan gå ut som et stilig par (hvis det er din greie) og om kvelden elske vilt. gå til linken min >> my5353.com/fuckbook5 Bare gå til min personlige kontaktlink...opprett din gratis konto og søk etter min bruker-ID>> 55566 og ring meg dit. Jeg venter på samtalen din. Jeg er ledig når som helst. Takk. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg