Gå til innhold

Halloweenutgaven av Ukas Sexy kommer torsdag

Tototre

Norges ærligste vurdering av aktive eskorter hver torsdag  

11 stemmer

1. 1. Hva tenker du om at vi holder avstemming i hver uke i Ukas Sexy?

• Bra, og vil bare at det skal være mulig å stemme på en (anonymt)
      4
    • Bra, og vil at det skal være mulig å stemme på flere (anonymt)
      5
    • Ønsker ikke avstemming
      0
    • Vet ikke
      0
    • Bra, men ønsker at det skal være mulig å stemme på en med visning av hvem som har stemt
      0
    • Bra, men ønsker at det skal være mulig å stemme på flere med visning av hvem som har stemt
      2
  2. 2. Bør det være avstemming på Thai & Massasje?

• ja
      5
    • nei
      3
    • vet ikke
      3
  3. 3. Bør det være stemmer på Nye kandidater?

• ja, om de er pene
      5
    • ja
      6
    • nei
      0
    • vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Siden dette er en brukergeneret liste tenker jeg like godt å ta diskusjonen med @SolanGundersen her i plenum.  Så kan alle se hva vi snakker om når vi lager Ukas Sexy.  Kom gjerne med innspill og kritikk.  Lista blir ikke bedre enn det vi klarer å lage i fellesskap.  Og ja, jeg vet av erfaring av det er 20% av registrerte brukere som bidrar med mer enn 80% av innholdet, så her er det mange tordenskjolds soldater.

Solan, forrige uke var det litt få sexarbeidere på hovedlisten.  Syns at vi bør ha med så mange som mulig, så hva syns du (og andre) om flg.:

1. De eskortene som var med i forrige uke som som fremdeles fyller kriteriene for å være med, blir med.
  2. Eskorter som har vært med tidligere denne måneden, og som fyller kriteriene på torsdag, kommer rett inn på listen.
  3. Nye forslag kommer inn på listen: Nye kandidater, som tidligere
  4. Listene sorteres etter stemmetall oppnådd 30.10., alle tidligere plasseringer regnes som null.
  5. Ved likhet i stemmeantall, eller ingen stemmer, blir plasseringer etter antatt alder.  Yngre foran eldre.

Den kolonnen med antatt alder tenker jeg bare at vi dropper, Solan.  Holder det internt.  De som lurer får heller spørre.  Jeg har være i krangel flere ganger i år med brukere her inne som sier at jeg legger altfor mange år til favorittjentene deres.  Det er i alle fall sikkert at de som er 29 ikke er 29!

Lenke til kommentar
21 timer siden, Tototre skrev:

Siden dette er en brukergeneret liste tenker jeg like godt å ta diskusjonen med @SolanGundersen her i plenum.  Så kan alle se hva vi snakker om når vi lager Ukas Sexy.  Kom gjerne med innspill og kritikk.  Lista blir ikke bedre enn det vi klarer å lage i fellesskap.  Og ja, jeg vet av erfaring av det er 20% av registrerte brukere som bidrar med mer enn 80% av innholdet, så her er det mange tordenskjolds soldater.

Solan, forrige uke var det litt få sexarbeidere på hovedlisten.  Syns at vi bør ha med så mange som mulig, så hva syns du (og andre) om flg.:

1. De eskortene som var med i forrige uke som som fremdeles fyller kriteriene for å være med, blir med.

Ja, jeg synes de som har blitt aktive igjen får bli med. Det er av og til gode grunner til at de er inaktive en uke. Enten at de forflytter seg eller at de for eksempel har mensen. Det er også en enkel jobb å sjekke linkene og gjøre de aktive igjen i oversikten vår. 

1. Eskorter som har vært med tidligere denne måneden, og som fyller kriteriene på torsdag, kommer rett inn på listen.

Ja, det synes jeg at de kan. Ref forrige punkt.

1. Nye forslag kommer inn på listen: Nye kandidater, som tidligere

OK

1. Listene sorteres etter stemmetall oppnådd 30.10., alle tidligere plasseringer regnes som null.

OK. Ny uke, nye muligheter. Kanskje man har vært innom på besøk hos noen og ønsker å endre stemmene sine fra forrige uke. Bør også vurderes om man bare kan stemme på en dame i uka.

1. Ved likhet i stemmeantall, eller ingen stemmer, blir plasseringer etter antatt alder.  Yngre foran eldre.

Hvis alder ikke lengre er med trenger vi ikke rangere etter alder. Likt antall stemmer = lik plassering. Er det likt så deles gullet :-)

Den kolonnen med antatt alder tenker jeg bare at vi dropper, Solan.  Holder det internt.  De som lurer får heller spørre.  Jeg har være i krangel flere ganger i år med brukere her inne som sier at jeg legger altfor mange år til favorittjentene deres.  Det er i alle fall sikkert at de som er 29 ikke er 29!

Ja, alder dropper vi. Jeg har forholdt meg til oppgitt alder der hvor det er gjort. Selv om jeg ser at det mest sannsynlig ikke stemmer. Det blir for subjektivt hvordan vi tolker alder. Selv er jeg helt rævva på det. Her får folk gjøre seg opp sin egen mening. Er de interessert så klikker de seg inn på linken. En forutsetning for å være på listen er at det er bekreftet at bildene er av dama så da kan man se selv. Så kan folk som har besøkt de aktuelle damene gjerne kommentere hvorvidt bildene er ferske eller tatt for mange år siden.

Mine tanker i blått.

Send gjerne inn forslag til hvem som skal inn på ukas sexy i tråden. Hvis man samler opp alle forslagene der er det lettere å få med alle forslagene inn i lista.

• Like 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Listene sorteres etter stemmetall oppnådd 30.10., alle tidligere plasseringer regnes som null.

Hva om alle aktive annonser bevarer sin plassering? Synes det på en måte er litt urettferdig at aktive må begynne på nytt hver uke. Dette bør de belønnes for.

En annen idé er å starte neste uke med et visst antall stemmer, et lite forsprang om du vil. Vi kan kalle det kontinuitetsbonus.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Hva om alle aktive annonser bevarer sin plassering? Synes det på en måte er litt urettferdig at aktive må begynne på nytt hver uke. Dette bør de belønnes for.

En annen idé er å starte neste uke med et visst antall stemmer, et lite forsprang om du vil. Vi kan kalle det kontinuitetsbonus.

Det kommer til å bli tre avstemminger denne uka: en for hver kategori. 

Og det ser ut til å bli anonymt. 

Heller oxo mot at alle får stemme på mer enn en kandidat. 

Til @jegerns forslag er jeg kjent for å være urettferdig.  Mener det skaper større engasjement med å nullstille hver uke.  Ellers kan vi ha den samme på topp lenge, og det gjenspeiler egentlig ikkeno hvis jeg ikke liker eneren!  (vil alle menn kunne tenke)

Husker RE hadde en slik liste basert på algoritmer en gang.  Den var lik fra uke til uke og ble kjedelig. 

Vi justerer underveis.  Gled dere til Julelista! 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, SolanGundersen skrev:

Mine tanker i blått.

Send gjerne inn forslag til hvem som skal inn på ukas sexy i tråden. Hvis man samler opp alle forslagene der er det lettere å få med alle forslagene inn i lista.

Aria må med på lista denne gangen. Det ble jo bare tull sist. 223 ødela alt🫨

• Thanks 1
Lenke til kommentar