Langbein Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden På 27.10.2024 den 18.40, 223 skrev: Kan leve med det. Dette er et åpent horekunde forum. At folk tror de er viktige og høyt oppe på et egendefinert rank-system er bare trist. Er du misunnelig? 3 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden 5 timer siden, nelson2 skrev: Man skal vel ikke generalisere, men Nigeria er på en måte simpleste sort, både på gatejenter og tørrfisk. Har du vært der? Hva er grunnen til at du sier det? 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet 11 timer siden Share Skrevet 11 timer siden 1 time siden, LoveOWO skrev: Har du vært der? Hva er grunnen til at du sier det? Nei, jeg har ikke vært der. Bare masse intetsigende innlegg om Nigeria fra 223. Det er mest synsing fra min side, men landet har dårlig ord på seg i forretninger, damene har dårlig ry på seg her i landet, og sekunda tørrfisk ble sendt til dem. Så har jeg nok også erfaring med damer derfra etter en fuktig tur på byen i Oslo, sånn sett er jeg nok delaktig til at det ikke ble vellykket. I en annen tråd står det om en tidligere brun pub i hovedstaden hvor det på den tiden vanket mange damer fra nevnte land. Men det er lenge siden, og ingen linker eller bilder kan deles her. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg