Gå til innhold

@223 slutt å bruke det du vet

Gjest

Livet er hardt og vanskelig for enkelt, særlig for @223 som ikke vet hva forumet er ennå  

18 stemmer

1. 1. Flere ganger i år har det vært copycats som har tatt logo/bildet til @tototre eller laget nick som ligner, som @223, @totofire og @totoen. Hva liker du best?

• Ikkeno av dette. En uting
      16
    • Liker best de som lager navnelikhet
      0
    • Liker best de som tar samme logo/bilde
      1
    • Liker best de som tar bildet og lager navnelikhet
      1
  2. 2. Har du blitt narret av copycats til @tototre?

• nei, @tototre interesserer meg ikke, er blokkert
      0
    • nei
      13
    • ja, en gang i vår
      0
    • ja, en gang av @223, for hen virker seriøs
      1
    • ja, flere ganger
      2
    • vet ikke
      2
  3. 3. @223 hevder å være nybegynner. Hen antyder at det imaginære saker og ting vi driver med her på forumet. Bla maktstrukturene, og at lister er meningsløse. Hva tenker du?

• Det er en maktstruktur hvor noen brukere har større innflytelse enn andre og lister er nyttige når de blir store nok.
      7
    • Alle brukere har like stor innflytelse og lister er meningsløse.
      1
    • Vet ikke
      4
    • Maktstrukturen er tydelig for meg.
      2
    • Listene kan være nyttige, men er som regel uinteressante for meg.
      5

Anbefalte innlegg

@ShamanDureX gratulerer med nytt bilde!  Du har skiftet kjønn, ser det ut til?  Ser at @223 starta et sinneutbrudd i går kveld.  Hen kan ikke være spammeren fra i vår, siden han ikke vet om begrensingene her på forumet om at vi ikke kan poste, eller sende meldinger ubegrenset.  Så hen har ventet på lov til å poste et punktum.  Jeg ler meg skakk.  Og tro ikke at jeg leser gjennom alle varsler jeg får, når det kommer inn 73 på 12 timer.  Antar at 70 av dem var fra @223

Litt undervisning om maktstrukturene her på forumet for den uvitende @223:

• Sexsalg i Norge omsetter for mellom 500 millioner og 1 milliard hvert år, og dette forumet er den mest åpne forbrukerportalen med mest informasjon.  Selgere og kjøpere samles her.  Ikke minst halliker.  Alle påvirkes av ting som deles.  I større eller mindre grad.
  • Hvilken rang en har på forumet er av underordnet betydning.  Det er hva du bidrar med totalt sett, og om du klarer å holde en seriøs tone når du må være seriøs, som gjør at du får innflytelse.  For meg så har @Idaws, @Pipelort og @TerjeNilsen større betydning enn de to Grand Masters @SolanGundersen og @ShamanDureX.  Nettopp pga. bidrag og erfaring.  Så lykke til @223 i din jakt etter å bevise at alle kan få innflytelse.... Det er noe helt annet enn å bli en GM.  Og du har startet i feil retning.
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@ShamanDureX gratulerer med nytt bilde!  Du har skiftet kjønn, ser det ut til?

Takker.
Nei, jeg syntes bare hun dama var irriterende deilig.
Jeg så det var i vinden og skifte bilde til noen andre her på forumet, da passet spammeren perfekt.

Lenke til kommentar

@ShamanDureX i kveld fikk jeg et nytt bilde som logo av @Dirty Harry.  Bør vel være nærmest perfekt dette?  De tre kulene er kaliber .223.  Dessuten tenker jeg at blondinen som ligger på rygg med sprikende bein kan være med på å rette opp noe av mitt rykte om at jeg bare liker gamle thaier, kinadamer, milfer og Brianna.  Takk, du godeste pistolmann!

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Gummislave skrev:

Ammunisjonen i den nye logoen din minner mer om 30-06 enn .223, men mulig jeg tar feil.

Jeg aner ikke, men han som sendte med bildet (laget spesielt for meg, dette er bla. et av godene som er tilgjengelig for forumets første GM, så kjære @223 framgangsmåten din kommer ikke til å gi deg den tillit og status (ja, jeg hører selv hvor hult det høres ut) jeg opplever etter å ha jobbet, svettet, knullet, ringt på dører, snudd i døra, og slitt, bare for at vi alle skal få et bedre horekundeliv),  som jeg opplever her på Noresk.  Da må du skrive noen flere innlegg så vi blir kjent med deg.

Han som laget bildet sier det er .223, og han skyter ofte blink.  Får se om han vil kommentere her?  Interessant om det er flere våpeninteresserte på forumet, på samme måte som klokkegjengen.

Lenke til kommentar

@223 fortsetter visst å bruke den logoen hen har kopiert fra meg.  Vil bare gjøre oppmerksom på at jeg har blokkert vedkommende, så jeg leser verken ytringer, erfaringer eller tips fra denne personen.  Om du svarer hen så vit at det ikke er meg du svarer.  Hen er en bedrager som forsøker å vinne et eller annet, eller kanskje straffe meg, ved å gjøre det hen gjør.

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

@Savitar, det fins vel en psykologisk beskrivelse på handlingene til 223?  Copycat er altfor fint og bra for småkriminelle som oss.

Lenke til kommentar